...я так розумію, що це рейсталінг буде і не зовсім то і повний... що змінеться? чи залишиться вмісткий багажник? коли завезуть? ціна? чи залишать версію 2.0 XT (240 к.с.) для фанатів?
І відразу запитання, для драйву потрібно брати саме 2.0 XT чи вистачить і 2.5i? Які недоліки були у попередніх версіях 2.0 XT?
Які конкуренти, саме у 2.0 XT - новий Тігуан 2.0. ТіСіАй?
Райдер, мяч забито на твою половину поля, можеш себе показати з трохи іншої сторони...
Rайder 10.03.2016 11:01 пишет: а куда может дется багажник
тигуан ваш я думаю будет стоить как бмв х1,так что не катит
и с клиренсом там как дела?
1. журналісти пишуть, про незначне збільшення місця для задніх пасажирів...от і виникло питання, чи не за рахунок багажника. 2. чому х1, а не х3? (це все гадання, чекаємо травня). але собі б новий ВАГ би не взяв, тільки після 2-3 роки використання і першого рестайлу, що б поприбирали всі косяки. був досвід Туарега НФ. 3. інфокар пише, що 200мм http://volkswagen-tiguan.infocar.ua/mod_2.0-tsi-180-at-4wd_tiguan_id4560.html
Зараз політика Субару-Україна полягає у тому, що автівки "під реалізацію" взагалі не завозяться. Лише передоплата 20% і 4 місяці очікування, коли на заводі вироблять беспосередньо вами заказане авто. За таких умов взагалі важко щось прогнозувати. Коли завезуть і чи завезуть взагалі. Двигун 2.0 трубо напевне залишать, бо він відносно новий (FA 20 DIT) і кудись же його треба ставити, тим більше, що на нинішньому форестері він уже пропонується в Україні (знов таки під замовлення за 987 тис.грн.).
harald67 10.03.2016 11:18 пишет: Зараз політика Субару-Україна полягає у тому, що автівки "під реалізацію" взагалі не завозяться. Лише передоплата 20% і 4 місяці очікування, коли на заводі вироблять беспосередньо вами заказане авто. За таких умов взагалі важко щось прогнозувати. Коли завезуть і чи завезуть взагалі. Двигун 2.0 трубо напевне залишать, бо він відносно новий (FA 20 DIT) і кудись же його треба ставити, тим більше, що на нинішньому форестері він уже пропонується в Україні (знов таки під замовлення за 987 тис.грн.).
пока-пока субару в украине, райдер стал безработный
harald67 10.03.2016 11:18 пишет: Зараз політика Субару-Україна полягає у тому, що автівки "під реалізацію" взагалі не завозяться. Лише передоплата 20% і 4 місяці очікування, коли на заводі вироблять беспосередньо вами заказане авто. За таких умов взагалі важко щось прогнозувати. Коли завезуть і чи завезуть взагалі. Двигун 2.0 трубо напевне залишать, бо він відносно новий (FA 20 DIT) і кудись же його треба ставити, тим більше, що на нинішньому форестері він уже пропонується в Україні (знов таки під замовлення за 987 тис.грн.).
дякую. дивна політика, ну хоч на тест-драйві буде?
я безпоняття, в субарах навіть не сидів просто дивлячись на наші дороги і кількість там Форестерів, то розумієш, що в Україні дана модель користується популярністю, от цікаво стало дізнатися про рестайлінг...
Rайder 10.03.2016 11:01 пишет: а куда может дется багажник
тигуан ваш я думаю будет стоить как бмв х1,так что не катит
и с клиренсом там как дела?
1. журналісти пишуть, про незначне збільшення місця для задніх пасажирів...от і виникло питання, чи не за рахунок багажника. 2. чому х1, а не х3? (це все гадання, чекаємо травня). але собі б новий ВАГ би не взяв, тільки після 2-3 роки використання і першого рестайлу, що б поприбирали всі косяки. був досвід Туарега НФ. 3. інфокар пише, що 200мм http://volkswagen-tiguan.infocar.ua/mod_2.0-tsi-180-at-4wd_tiguan_id4560.html
що з приводу 2.0 ХТ?
Могли спинки сделать тоньше,черт их знает Х3 наверное дооже тигуана будет,х1 в самый раз
harald67 10.03.2016 11:18 пишет: Зараз політика Субару-Україна полягає у тому, що автівки "під реалізацію" взагалі не завозяться. Лише передоплата 20% і 4 місяці очікування, коли на заводі вироблять беспосередньо вами заказане авто. За таких умов взагалі важко щось прогнозувати. Коли завезуть і чи завезуть взагалі. Двигун 2.0 трубо напевне залишать, бо він відносно новий (FA 20 DIT) і кудись же його треба ставити, тим більше, що на нинішньому форестері він уже пропонується в Україні (знов таки під замовлення за 987 тис.грн.).
дякую. дивна політика, ну хоч на тест-драйві буде?
А звідки він там візьметься. Хоча зателефонуйте: страница - із київських ділерів найбільш активний. Якби вони привезли щось новеньке на тест драйв, мені б вже смска прийшла, як постійному клієнтові.
Elber 10.03.2016 11:22 пишет: Ціна буде від 850 кіло, двигун буде 2.5. Посидів в 15 року... ну не варта вона тих грошей ІМНО
ну, так для цього і створена тема, саме про Форестер 2016 го року в рестайлі... а вартує чи не вартує, це вже філософське питання, з таким підходом тут поруч є тема про Октавія/Пассат/Суперб за 55$
Вот купит кто то,похвастается,тогда и поговорим.То что доработали рулевое и подвеску не может не радовать,пойди найди машину с 22 см клиренсом и хорошей рулежкой
harald67 10.03.2016 11:18 пишет: Зараз політика Субару-Україна полягає у тому, що автівки "під реалізацію" взагалі не завозяться. Лише передоплата 20% і 4 місяці очікування, коли на заводі вироблять беспосередньо вами заказане авто. За таких умов взагалі важко щось прогнозувати. Коли завезуть і чи завезуть взагалі. Двигун 2.0 трубо напевне залишать, бо він відносно новий (FA 20 DIT) і кудись же його треба ставити, тим більше, що на нинішньому форестері він уже пропонується в Україні (знов таки під замовлення за 987 тис.грн.).
дякую. дивна політика, ну хоч на тест-драйві буде?
А звідки він там візьметься. Хоча зателефонуйте: страница - із київських ділерів найбільш активний. Якби вони привезли щось новеньке на тест драйв, мені б вже смска прийшла, як постійному клієнтові.
Батяр 10.03.2016 11:16 пишет: але собі б новий ВАГ би не взяв, тільки після 2-3 роки використання і першого рестайлу, що б поприбирали всі косяки. був досвід Туарега НФ.
Туарег - совсем новая модель была. А Тигуан уже десять лет на конвеере. MQB уже откатана на Гольфе, Спортсвене, Туране и т.д. Думаю, особых косяков не будет.
Обновленные кроссоверы Subaru Forester 2016 модельного года поступят в салоны официальных дилеров Subaru в Украине в марте. Цена на автомобили будут объявлены ближе к старту продаж.