Я правильно ТТХ зрозумів, що навіть на бюджетний Б-клас французи відмовились ставити однодисковий робот на користь класичного автомату? Шожтакоє, така хороша коробка була за місцевими відгуками
п.с. Машинка нравицця. Техніка мотор-коробка теж гуд (хоча хотілося б ще дизель бачити), радує можливість упакувати на дуже хороші плюшки Заводський реєстратор це взагалі жир - не розумію, чому до сих пір практично всі виробники морозяться додавати цю опцію в список (тільки не треба про законодавство - цитрамону і теслі воно чомусь не заважає)
п.п.с. А всі ті, хто використовував жлобство єврокара щодо подушок як додатковий привід залошити чеську марку, вони ж прокоментують тут дві подушки в базі цитрамона, так?
Теж здивувало відсутність канонічного 1.6 HDI на 92к.с,з цінами...ну якось дивно,як на мене,оптимальна FEEL за 352200,і тут же дивний стрибок в майже 100кгрн. за автомат і чуть потужніший двигун з старт-стопом...закруто як на мене...і чому немає PURETECH на 82 в ТОПОВІЙ SHINE-теж дивина...
Ganni 06.03.2017 11:22 пишет: Заводський реєстратор це взагалі жир
Про що мова? Розпізнавання знаків і т.д.? Чи там і відеореєстратор зашитий?
В ответ на: А всі ті, хто використовував жлобство єврокара щодо подушок як додатковий привід залошити чеську марку, вони ж прокоментують тут дві подушки в базі цитрамона, так?
Ganni 06.03.2017 11:22 пишет: п.п.с. А всі ті, хто використовував жлобство єврокара щодо подушок як додатковий привід залошити чеську марку, вони ж прокоментують тут дві подушки в базі цитрамона, так?
тю, будемо лошити таких жлобів так само і без виключень Хоча, іконою автоюа цей Б-клас навряд стане, тому скоро забудуть про нього. На відміну від тієї ж Шкоди.
ПС. Але тут хоч топова комплектація містить їх повний комплект, тому вже може називатися сучасною машиною, на відміну від машин за мільйон від Шкоди
T-STEP 06.03.2017 11:33 пишет: майже 100кгрн. за автомат і чуть потужніший двигун з старт-стопом...
+ подушки + сенсорний екран разом з усіма модними в нас безкорисними системами безпеки + купка дрібниць (кермо-шкіра, клімат, задні склопідйомники, легкосплави, парктрони і та резинова фігня на дверях )
crashman 06.03.2017 11:35 пишет: Так в октави ж у елегансі 2 шт. (чи вже ні?)
В Style чотири, але готову конфігурацію покупати нема сенсу. Цьому Сітроєну ще б радар з автоматичним гальмуванням і можна було-б замість Фабії жінці глянути
Ganni 06.03.2017 11:22 пишет: п.п.с. А всі ті, хто використовував жлобство єврокара щодо подушок як додатковий привід залошити чеську марку, вони ж прокоментують тут дві подушки в базі цитрамона, так?
тю, будемо лошити таких жлобів так само і без виключень Хоча, іконою автоюа цей Б-клас навряд стане, тому скоро забудуть про нього. На відміну від тієї ж Шкоди.
ПС. Але тут хоч топова комплектація містить їх повний комплект, тому вже може називатися сучасною машиною, на відміну від машин за мільйон від Шкоди
Хто форум читає, той знає, що я шкоду за це жлобство мокаю в багнюку регулярно і нема їм прощення за таку фігню АЛЕ в них хоч є можливість дозамовити подушки на будь-яке авто. Хочеш найбубновіший Рапід-Фабу атмо1.2 без кондиціонеру, але з усіма подушками? Будь-ласка, без питань. А тут чомусь навіть в якості опції наш імпортер починає вийожуватись. При тому, що в Європі ж всі С3 йдуть на подушках
iDimch 06.03.2017 13:00 пишет: А без радара (которого в Фабии я не нашел в конфигураторе) никак?
Радар он как суслик у шкоды. Достаточно посмотреть на фотку переднего бампера под номером. Можно без него, но зная опыт жены, придется сразу денег отложить на пару новых комплектов бампер-радиатор-фары
iDimch 06.03.2017 13:00 пишет: А без радара (которого в Фабии я не нашел в конфигураторе) никак?
Не конкретно на захист камрада, але сраведливості ради, я не розумію, чому систему розпізнавання знаків можна додати в опції, а фронт-асист (який зараз вже давно є скрізь) - ні А знаючи, що ця приблуда зараз в Європі практично стала базовою, на 99% впевнений, що там за західним кордоном можна замовити цей радар без проблем (тобто ми знов впираємось в якісь імпортерські мутки)