З всього, шо залишилось до вибору мого залишилось дві хотілки, а саме: 1) аутлендер мітсубісі 2012+ року (не думаю, що далі 13 року потягну по фінансах) який коштуватиме до 13 тисяч. (з США привезені, буду дивитись вже готові варіанти в свому місті) 2) форд фьюжн (14+ рік) який стане в до 11 тисячі зелених американців або кольорових європейців.
Аутлендер (підкажіть на який движок дивитис) стоїть у виборі, тому, що при моїй їзді люблю виїжджати за місто до лісів, річок, гір, з чим фьюжн мені не підійде, і прийдеться виходити з положень іншими шляхами.
Фьюжн (2.5, що б ставити гбо) - візуально від нього око радіє, як екстер"єр так і інтер"єр, це той варіант коли вибирається очима. Ну і він сучасніший як не крути, хотя виїзди і хотєлки за місто прийдеться відкинути геть, так як його кліренс - плакати хочеться.
Тоже мучался похожим вопросом: фьюжн против кросовка. Так и не решил, и пока что забил на апгрейд. В список можно добавить, если размеры устраивают, еще джетту 2.5 и Искейп 2.5.
Vinciliti 02.06.2020 11:40 пишет: Всім привіт, створюю другу тему за два місяці.
З всього, шо залишилось до вибору мого залишилось дві хотілки, а саме: 1) аутлендер мітсубісі 2012+ року (не думаю, що далі 13 року потягну по фінансах) який коштуватиме до 13 тисяч. (з США привезені, буду дивитись вже готові варіанти в свому місті) 2) форд фьюжн (14+ рік) який стане в до 11 тисячі зелених американців або кольорових європейців.
Аутлендер (підкажіть на який движок дивитис) стоїть у виборі, тому, що при моїй їзді люблю виїжджати за місто до лісів, річок, гір, з чим фьюжн мені не підійде, і прийдеться виходити з положень іншими шляхами.
Фьюжн (2.5, що б ставити гбо) - візуально від нього око радіє, як екстер"єр так і інтер"єр, це той варіант коли вибирається очима. Ну і він сучасніший як не крути, хотя виїзди і хотєлки за місто прийдеться відкинути геть, так як його кліренс - плакати хочеться.
Хто які думки має з цього приводу?
Якщо шукаєш ф'южн із штатів - подивися на плагін-гібрід. Колега нещодавно придбав - витратами на експлуатацію радіє як дитина.
andrey_spec 02.06.2020 12:07 пишет: Тоже мучался похожим вопросом: фьюжн против кросовка. Так и не решил, и пока что забил на апгрейд. В список можно добавить, если размеры устраивают, еще джетту 2.5 и Искейп 2.5.
Джетта відпадає, різниці не бачу між нею та сіптом тим, що є зараз. А от за ескейп - дякую, гляну по ньому
І які були за та проти у вашому виборі фью проти кросовера?
Якщо Altea XL в стандартній комплектації ( а в них нема пакету поганих доріг як в Октавіях) та на стандартній резині, то по-моєму на Фюжні заїхати можна туди само куди й на Altea XL. І те й друге пузотьорка з мінімальним кліренсом, у Altea XL єдиний бонус це звіс переднього бампера не надто великий, зато дно все дуже низько. На моїй все дно подерте, найбільше металевий захист двигуна, на полюванні складно грунтовими дорогами їздити та приходиться. Якщо часто приходиться по бездоріжжю їздити то паркетник все-таки краще, хоч воно і дорожче, і більше жре палива, і більше на обслуговування. Форд Ескейп досить дорого получиться. Минулого тиждня товариш сам із США замовив Ніссан Рог, авто теж хороше, казав товариш що чуть дешевше за Ескейп получається. Ще один варіант паркетника практично по ціні Фюжна це Джип Патріот. Хоч і в них коробки роботи, та ціна самого авто радує.
Чомусь візуально джип не подобається, ну просто дивишся і розумієш, що не твоє. По альтеа - правда, все дно в бойових ранах. Але фьюжен довший, а наш хетч коротенький .
Заканчивайте пугать большей ценой на обслуживание паркетника. Раз в пять ТО поменять масло в заднем мосту. Все остальные ТО такие же как и на обычном авто. У меня за 130 тыскм полный привод кроме замены масла по регламенту ни чего лишнего не потянул. Но можно взять и переднеприводный паркет. Тогда обслуживание будет соизмеримо.
Якраз такі люди є, і я от боюсь якраз брати через "велике авто, яке багато жре і яке багато треба обслуговувати і яке дорого обслуговувати" (майже цитата) від деяких осіб таке понаслуховувався, і боюсь такого, наскільки це правда блін - ХЗ, іі де правду почути - також не знаю.
А хто вам допоможе визначитися що купувати- те що вам подобається чи те що потрібно? Ніхто не напише що автівка г**** бо це два різних авто трохи для різних цілей.
R.Karp 02.06.2020 13:17 пишет: Заканчивайте пугать большей ценой на обслуживание паркетника. Раз в пять ТО поменять масло в заднем мосту. Все остальные ТО такие же как и на обычном авто. У меня за 130 тыскм полный привод кроме замены масла по регламенту ни чего лишнего не потянул. Но можно взять и переднеприводный паркет. Тогда обслуживание будет соизмеримо.
Бо воно так і є, різниця в обслуговуванню дійсно присутня. візьміть той же Оутлендер 2.4 (у знайомого такий), проїдьтесь по трасі 100 км/год, подивіться скільки вижрало палива, також візьміть той же Фюжн 2.5 і на 100 км/год аналогічну витрату палива поміряйте, різниця буде явно помітна. У витратах на утримання машини різниця не тільки в паливі і редукторі задньому, наприклад ті ж самі колеса на паркетниках як правило 17-18 радіус, порівняйте ціни на одне колесо паркетника і аналогічну модель резини 16 радіусу для сідана-універсала Д класу.
Я писал об обслуживании, а не содержании. Часто пишут что паркет каждое ТО на паркет дороже чем на седан/хетч. Резина дороже но ходить может подольше на наших дорогах.
Ну в обслуговування таж мийка, шиномонтаж вже йде і беруть дорожче бо у вас же жип.як на мене то все просто, якщо готовий платити за переваги які дає кросовер то треба брати його, якщо ці переваги не на скільки важливі то береться пузотерка.