В ответ на: В Україні новий Toyota Highlander доступний з бензиновим двигуном V6 об’ємом 3,5 л* потужністю 249 к.с. (183 кВт)** та 8-ступеневою автоматичною трансмісією для максимально стрімкого та плавного прискорення і впевненого кермування будь-якими дорогами. Цей двигун оснащено інноваційною системою комбінованого впорскування D-4S від Toyota, що поєднує безпосереднє та розподілене впорскування пального для оптимальної ефективності та потужності за будь-яких умов. Toyota Highlander четвертого покоління доступний у комплектаціях Elegance та Premium*** у мережі офіційних дилерів Toyota в Україні.
Візуально дуже крутий От я вважав, що Мазда СХ9 дуже крута, але новий Хай зовні прям вау
Але якщо до нас знов приїде дефорсований 3.5 слабший за мій 12(!)-річний (бляха вже пишу речення і ржу), то я їх знову буду обкладати статевими органами
Ganni 02.06.2020 14:30 пишет: Але якщо до нас знов приїде дефорсований 3.5 слабший за мій 12(!)-річний (бляха вже пишу речення і ржу), то я їх знову буду обкладати статевими органами
А от мені цікаво, вони їх реально дефорсують, чи просто під сусідній ринок лише в характеристиках вказують 249, щоб в менші податки попасти, і наш маленький ринок за компанію отримує ті ж брошурки? От зараз по лінку проходимо і бачимо, що начебто обмежена потужність вище 5к обертів: 183 (249) / 5 000 - 6 600. В той час, як вікіпедія про 2GR-FKS пише:
В ответ на: На автомобилях Tacoma двигатель развивает мощность 278 л. с. (207 кВт) при 6000 об/мин и 359 Нм крутящего момента при 4600 об/мин.[10] На Lexus RX 350 мощность составила 295 л. с. (220 кВт) при 6300 об/мин, крутящий момент 362 Нм при 4700 об/мин. На Lexus GS350 мощность и крутящий момент составили 311 л. с. (232 кВт) при 6600 об/мин и 380 Нм при 4800 об/мин соответственно.
Ganni 02.06.2020 14:30 пишет: Але якщо до нас знов приїде дефорсований 3.5 слабший за мій 12(!)-річний (бляха вже пишу речення і ржу), то я їх знову буду обкладати статевими органами
А от мені цікаво, вони їх реально дефорсують, чи просто під сусідній ринок лише в характеристиках вказують 249, щоб в менші податки попасти, і наш маленький ринок за компанію отримує ті ж брошурки?
А що штовхає нашого імпортера писати недостовірну інформацію, котра ІМХО ще й шкодить бренду, ну якщо там реально ніякого дефорсу немає?
Alexandr 02.06.2020 14:58 пишет: колхоз с мухобойкой давно не в моде
Гггг це ви так думаєте Я нещодавно робив ТО свого Хая, так погуляв салоном - блін у менеджерів мабуть якийсь жорсткий план на ці аксесуари, бо ліплять тупо скрізь і на всі доступні моделі
Murzik2.0 02.06.2020 15:30 пишет: Слава Одину! Тойота наконец то смогла втулить дисплей без этих дешманских китайских кнопочек с калькулятора? Или на фото не видно?
ПыСы: на днях должен выйти первый студийный обзор Инфокара - как раз про новый Хай.
В ответ на: В Україні новий Toyota Highlander доступний з бензиновим двигуном V6 об’ємом 3,5 л* потужністю 249 к.с. (183 кВт)** та 8-ступеневою автоматичною трансмісією для максимально стрімкого та плавного прискорення і впевненого кермування будь-якими дорогами. Цей двигун оснащено інноваційною системою комбінованого впорскування D-4S від Toyota, що поєднує безпосереднє та розподілене впорскування пального для оптимальної ефективності та потужності за будь-яких умов. Toyota Highlander четвертого покоління доступний у комплектаціях Elegance та Premium*** у мережі офіційних дилерів Toyota в Україні.
Это ГБО уже не втулишь? Фсе, на нашем рынке продажи провалятся
Murzik2.0 02.06.2020 15:30 пишет: Слава Одину! Тойота наконец то смогла втулить дисплей без этих дешманских китайских кнопочек с калькулятора? Или на фото не видно?
ПыСы: на днях должен выйти первый студийный обзор Инфокара - как раз про новый Хай.
ну синюю приборку так и не осилили убрать
ну то такое. Они ж на Штаты ориентируются. Я когда в феврале смотрел Штатовский обзор по новому Аутбеку (которого у нас еще долго не будет) - так там обзорщик просто оргазм получил, когда в японце увидел цифровую приборку.