Вибираю перше авто в даному бюджеті (хоча цілком можливо доведеться розширитись до 24к)
Спочатку розглядав бу (Ford focus, escape), але тепер щораз більше схиляюсь до нового (хоча може хтось порадить щось круте в цьому ціновому). В корч все рівно доведетсья вкладатись + багато ризиків, нема гарантій, все таки будуть застарілі технології + треба буде підбірника (це ще +500 баксів), бо сам я не дуже шарю (але не настільки шоб вибирати авто без підбірника:)
Тому мабуть таки доведеться брати щось нове, благо на 20к вже є досить варіантів, але хочеться всякі плюшки і з ними вже ціна буде ближче до 24к (що в принципі терпимо)
Вимоги: -бажано хетчбек, можна кросовер (кліренс повище, грошей на ремонт ям найближчим часом не буде) -від 110 кс, двигун до 2 літрів, споживання бажано до 8 літрів по місту (бенз чи дизель не має значення, бажано можливість встановити гбо, але не критично) - як мінімум задній парктронік (а краще камера+парктронік) - нормальна мультимедійна система (бажано з навігатором) - клімат контроль - підігрів сидінь (бажано)+ підігрів керма - безпека (бажано подушки бокові + під коліна) - НЕ китаєць (не хочу годувати комуняк)
Шортлист такий: Hyundai i30 (поки фаворит) Hyundai Venue (по відгукам шумно всередині і не дуже підвіска - зате зараз знижка і приваблива ціна на моделі 2022) Kia ceed (якщо правильно бачу, то в нас нові тільки Классік, без клімат контролю, але і дешевше) Suzuki Vitara/ S-cross (але другий вже за бюджет з плюшками вилазить) Skoda scala (щось поки не зрозумів чи це рівень авто вище)
Буду вдячний за критику і поради. Сильно капцями не кидайте - це перше авто і відповідний рівень розуміння. Якщо є власники (саме останніх модифікацій), то взагалі було би супер корисно почути відгук
В ответ на: головне незрозуміло - кого і куди возити? я з цього списку з такими коштами взяв би Suzuki Vitara/ S-cross CITROEN C4 дивились?
с4 зараз гляну, дякую
возити - себе і дружину по місту - 90% часу, ще можливо рідкісні поїздки на +-250 км
пс. с4 глянув, норм модифікації від 1 ляма, тобто від 28 тис. якби знати шо це прям ідеальне авто (яких не буває), то можна було би і розширитись, але так можна піднімати бюджет до безкінечности
В ответ на: Если ещё и есть возможность заряжать дома (ну только не с окна многоэтажки) то идеально подойдёт электричка.
забув уточнити, дякую шо згадали - від електрики поки вирішили відмовитись - з парковкою проблеми, вже не кажучи про зарядку. як буде свій будинок і наступна машина - можна буде розглядати
жодне авто з шортлиста скоріш за все не вкладеться в критерій "до 8 л в місті" - реально буде ближче до 9, звісно в залежності від ...
і30 в топі навіть має адаптиви, чого ні в кого не буде в цій ціні, але двигун там сумний. Трохи веселіший с4 (чи с4х) дійсно буде трохи дорожчим, поряд по ціні є і його "родичі" Mokka i Grandland. ceed - ніби в салоні не бачив - хіба вони є? Skoda в початкових комплектаціях бувала без бокових штор і інших опцій обидва Suzuki - це бюджетний варіант типу дастера з перевіреною часом технічкою, але мені здається 10 сек посидіти в салоні авто вистачає щоб зрозуміти чи вас влаштовує такий "комфорт" за їх ціну, та і клімат там тільки в топі. Venue як на мене, відчувається ще бюджетніше ніж Suzuki. Але це авто Б-класу, і якщо у вас немає комплексів на розмір авто, то в тому ж класі ще можна подумати над с3 (хороша ціна), Juke, 2008, toyota yaris (і навіть corolla). Та і все мабуть, в наявності мало моделей в нас на жаль
Тому мабуть таки доведеться брати щось нове, благо на 20к вже є досить варіантів, але хочеться всякі плюшки і з ними вже ціна буде ближче до 24к (що в принципі терпимо)
Вимоги: -бажано хетчбек, можна кросовер (кліренс повище, грошей на ремонт ям найближчим часом не буде) -від 110 кс, двигун до 2 літрів, споживання бажано до 8 літрів по місту (бенз чи дизель не має значення, бажано можливість встановити гбо, але не критично) - як мінімум задній парктронік (а краще камера+парктронік) - нормальна мультимедійна система (бажано з навігатором) - клімат контроль - підігрів сидінь (бажано)+ підігрів керма - безпека (бажано подушки бокові + під коліна) - НЕ китаєць (не хочу годувати комуняк)
Шортлист такий:
Skoda scala (щось поки не зрозумів чи це рівень авто вище)
Буду вдячний за критику
Із Шкод саме Scala цікавить? Kamiq по крітеріям попадає, з атмодвигуном 1,6 на автоматі в середній комплектації є все вказане, крім підігріву руля (опція стоїть, але нам зараз не додають. П.С. по розхіду палива, їзжу на газу, по Києву 10-11л, по трасі 8.0-9.0 на сотню
autoseo 23.05.2023 02:36 пишет: жодне авто з шортлиста скоріш за все не вкладеться в критерій "до 8 л в місті" - реально буде ближче до 9, звісно в залежності від ...
і30 в топі навіть має адаптиви, чого ні в кого не буде в цій ціні, але двигун там сумний. Трохи веселіший с4 (чи с4х) дійсно буде трохи дорожчим, поряд по ціні є і його "родичі" Mokka i Grandland. ceed - ніби в салоні не бачив - хіба вони є? Skoda в початкових комплектаціях бувала без бокових штор і інших опцій обидва Suzuki - це бюджетний варіант типу дастера з перевіреною часом технічкою, але мені здається 10 сек посидіти в салоні авто вистачає щоб зрозуміти чи вас влаштовує такий "комфорт" за їх ціну, та і клімат там тільки в топі. Venue як на мене, відчувається ще бюджетніше ніж Suzuki. Але це авто Б-класу, і якщо у вас немає комплексів на розмір авто, то в тому ж класі ще можна подумати над с3 (хороша ціна), Juke, 2008, toyota yaris (і навіть corolla). Та і все мабуть, в наявності мало моделей в нас на жаль
дякую велике, саме десь таку пораду і шукав. Ну тобто все-рівно доведеться все самому дивитись, сідати, їхати, але приблизно зрозумілий порядок речей)
ну 8 чи 9 літрів це звичайно вже не така велика різниця, можна жити і30 поки залишається фаворитом сід - якщо вірити сайтам, то наче на весь Київ кілька машин має бути в салоні, але мабуть треба дзвонити
В ответ на: Із Шкод саме Scala цікавить? Kamiq по крітеріям попадає, з атмодвигуном 1,6 на автоматі в середній комплектації є все вказане, крім підігріву руля (опція стоїть, але нам зараз не додають. П.С. по розхіду палива, їзжу на газу, по Києву 10-11л, по трасі 8.0-9.0 на сотню
дякую за пораду, теж наче непоганий варіант, правда з плюшками, які хочеться, буде вже десь між 950к і лямом. Якщо буде в наявності в Києві - подивлюсь. Підігріву керма точно нема? наче в модифікаціях це є, мабуть треба дзвонити або на місці питати це у вас зараз таке авто? щось дуже малий розхід як на Газ. Якщо у вас таке, розкажіть більше будь-ласка, буду дуже вдячний
igg 23.05.2023 10:20 пишет: З такими забаганками вимогами та в такому бюджеті, знайти саме нове авто - то (майже) анріал... Вживане - можливо та більш реалістично.
так чому, он скільки варіантів вище накидали. Ну хіба що по розходу не впишусь, а так достатньо авто, ну правда мабуть бюджет вже буде в районі 24-25, але я вказав, що це терпимо
ну 8 по місту це не так вже і нереально (навіть і 6-7), якщо двигун більш-менш нормальний, але з постійними пробками мало що буде їсти менше 9 шкоди з 1,6 відмовити але сітроен та опель варто подивитись - не знаю що там правда зараз з цінами мокка прикольне авто (невеличке але для двох цілком прийнятне)
В ответ на: Із Шкод саме Scala цікавить? Kamiq по крітеріям попадає, з атмодвигуном 1,6 на автоматі в середній комплектації є все вказане, крім підігріву руля (опція стоїть, але нам зараз не додають. П.С. по розхіду палива, їзжу на газу, по Києву 10-11л, по трасі 8.0-9.0 на сотню
дякую за пораду, теж наче непоганий варіант, правда з плюшками, які хочеться, буде вже десь між 950к і лямом. Якщо буде в наявності в Києві - подивлюсь. Підігріву керма точно нема? наче в модифікаціях це є, мабуть треба дзвонити або на місці питати це у вас зараз таке авто? щось дуже малий розхід як на Газ. Якщо у вас таке, розкажіть більше будь-ласка, буду дуже вдячний
Вибачаюсь, але не хочу багато повторювати, почитайте ось ТУТ від мене з третьої сторінки багато.
Про розхід скажу, що дуже радує. Як по по трасі, порівняно з попереднім авто - чотирьохступному Сіді з двигуном 1,6л було 10л/100 км, а тут 6Ат просто радує, остання поїздка не більше 8л/100 км, дві людини, багажу не багато/не мало - близько 100 кг. Крейсерська швидкість 120-125 км/ч. По Києву, відслідковую середнє за неділю, антирекорд - 13л/100км, це один раз було, а так виходить як і писав - до 11 л, вважаю це дуже непогано. Стату слідкую по чекам/одометру.
П.С. По ціні - дивиться прайси поточні, на сьогодні комплектація Амбішн близько 22кб, там чимало чого є з ваших приорітетів.
Хceed? Не переплутали? По-перше, Шкоди ті з ним і рядом не стояли, дивився його років чотирі назад в автосалоні, то там плюшок.... навіть сидіння автоматично відсовується при посадці, щоб зручніше дупу втулити. Але ж і ціна... була... бо їх вже давненько не возять (а можливо й не виробляють).
Подивись Citroen C3. Він в свій час дуже сподобався і була велика ймовірність отримати його в профілі, замість CX-3. В твій бюджет вписується, рекомендую докинути допами парктроніки, Інтер'єр TECHWOOD і Keyless Access. І буде тобі щастя. Він не супер великий, але нічого по розміру не побачив в першому пості. Єдине чого немає, підігрів керма. Його в французах чомусь рідко побачиш. Але у всьому іншому, дуже крутий варіант.
В ответ на: Вибачаюсь, але не хочу багато повторювати, почитайте ось ТУТ від мене з третьої сторінки багато.
Дякую, читаю)
Paulskit 23.05.2023 12:43 пишет: Подивись Citroen C3. Він в свій час дуже сподобався і була велика ймовірність отримати його в профілі, замість CX-3. В твій бюджет вписується, рекомендую докинути допами парктроніки, Інтер'єр TECHWOOD і Keyless Access. І буде тобі щастя. Він не супер великий, але нічого по розміру не побачив в першому пості. Єдине чого немає, підігрів керма. Його в французах чомусь рідко побачиш. Але у всьому іншому, дуже крутий варіант.
Буду дивитись с3, дякую. Бо цілий ранок тепер читаю про с4, сподався скотина, але це мінімум 1 міл, а то й 1.1 міл, а с3 виходить в максимальній 770, велика різниця (хоч і класи різні)
Не указан тип коробки. Если не критична механика, то я бы добавил в список "Джук". Связку "робот+ двигатель" у "Джука" все ругают.
Если таки нужен автомат - то тогда "Витара". Будет немного поменьше "Джука", и похуже будет шумка ЛКП, зато есть возможность за обозримые деньги взять авто неубиваемых движке и трансмиссии с полным приводом, имеющим неплохие отзывы на легком бездорожье. Если же нужна машина попросторнее, то лучше докопить деньги на "SX4" - это та же "Витара", только в более просторном кузове.
boyko_s 23.05.2023 15:24 пишет: Не указан тип коробки. Если не критична механика, то я бы добавил в список "Джук". Связку "робот+ двигатель" у "Джука" все ругают.
Если таки нужен автомат - то тогда "Витара". Будет немного поменьше "Джука", и похуже будет шумка ЛКП, зато есть возможность за обозримые деньги взять авто неубиваемых движке и трансмиссии с полным приводом, имеющим неплохие отзывы на легком бездорожье. Если же нужна машина попросторнее, то лучше докопить деньги на "SX4" - это та же "Витара", только в более просторном кузове.
вибачте, дирява голова ) автомат це якраз головна вимога (на механіку з дружиною не вчимось, та й ну нафіг механіка в Київських заторах)
sx4 тепер називається s-cross на скільки я зрозумів. В принципі вказав обидві моделі в першому пості, але так розумію в плані комфорту вони такі собі, треба їхати дивитись вживу в принципі дуже багато простору не треба - дітей поки нема, а самі ми невеликі ) 160 і 173 см зросту