Зараз 205/55/16. Чи варто лізти на розмір більше 205/60/16 або залишатись в заводському? Із попередньої теми, м'яка і тиха Мішлен. Ціна в моєму розмірі 100уе+-. Ціна виправдана?
Якщо надумаєш перейти на 205/60 то можеш заскочити помацати мою UNIROYAL RAINEXPERT 5. В твоєму штатному розмірі її не має чомусь. Комфорту перехід додасть точно, чи є в цьому сенс, вирішувати тобі.
juiT 25.03.2024 21:41 пишет: Зараз 205/55/16. Чи варто лізти на розмір більше 205/60/16 або залишатись в заводському? Із попередньої теми, м'яка і тиха Мішлен. Ціна в моєму розмірі 100уе+-. Ціна виправдана?
Цікаво, навіщо міняти висоту профіля резини? Не знаю які в цьому плюси, але мінус у вигляді брехливих показників швидкості спідометром, буде. Ато ще й колісні арки буде підтирати на горбах та ямах.
juiT 25.03.2024 21:41 пишет: Зараз 205/55/16. Чи варто лізти на розмір більше 205/60/16 або залишатись в заводському? Із попередньої теми, м'яка і тиха Мішлен. Ціна в моєму розмірі 100уе+-. Ціна виправдана?
Цікаво, навіщо міняти висоту профіля резини? Не знаю які в цьому плюси, але мінус у вигляді брехливих показників швидкості спідометром, буде. Ато ще й колісні арки буде підтирати на горбах та ямах.
Більше профіль - м'якше та комфортніше резина. Можна зменшити радіус. У мене літня 195/65/15, а зимня 205/55/16.
Colonel 26.03.2024 10:15 пишет: але мінус у вигляді брехливих показників швидкості спідометром, буде. Ато ще й колісні арки буде підтирати на горбах та ямах.
Які плюси від вищого профіль, я знаю. Радіус міняти не буду. Мене цікавить мінуси, тільки не фантазії як описано вище. Більше всього цікавить, чи не вплине збільшена вага колеса, на підресоренні маси? Стосовно збільшення розміру, ч ще остаточно не вирішив. Більше цікавить варіанти резини.
juiT 25.03.2024 21:41 пишет: Зараз 205/55/16. Чи варто лізти на розмір більше 205/60/16 або залишатись в заводському? Із попередньої теми, м'яка і тиха Мішлен. Ціна в моєму розмірі 100уе+-. Ціна виправдана?
Цікаво, навіщо міняти висоту профіля резини? Не знаю які в цьому плюси, але мінус у вигляді брехливих показників швидкості спідометром, буде. Ато ще й колісні арки буде підтирати на горбах та ямах.
Більше профіль - м'якше та комфортніше резина. Можна зменшити радіус. У мене літня 195/65/15, а зимня 205/55/16.
Якщо машина розрахована на один загальний радіус колеса, а їй поставити інший, то буде не все гаразд. Якщо хочеться мати машину з більшим радіусом колеса, то потрібно міняти машину а не колеса. До речі в твоїх розмірах резини різниця в радіусі більше сантиметра.
Continental premium contact 6 або 7. Тихіше гуми не юзав. Є ще спецверсія contisilent, там поролон всередині колеса, просто мега тиха гума. Але була занизькою, то продав і взяв гудік ф1 асіметрик 3. Таке собі, гуде
Цікаво, навіщо міняти висоту профіля резини? Не знаю які в цьому плюси, але мінус у вигляді брехливих показників швидкості спідометром, буде. Ато ще й колісні арки буде підтирати на горбах та ямах.
Більше профіль - м'якше та комфортніше резина. Можна зменшити радіус. У мене літня 195/65/15, а зимня 205/55/16.
Якщо машина розрахована на один загальний радіус колеса, а їй поставити інший, то буде не все гаразд. Якщо хочеться мати машину з більшим радіусом колеса, то потрібно міняти машину а не колеса. До речі в твоїх розмірах резини різниця в радіусі більше сантиметра.
Що таке "загальний радіус колеса"? Існує якійсь частковий радіус? Порахував у шинному калькуляторі: у 195/65/15 ДІАМЕТР на 3 мм більше, ніж у 205/55/16. Найчастіше купують резину максимального діаметра для збільшення кліренсу, яка не затирає арки.
На Сеаті міняв з 205/55/16 на 205/60/16 Бо тупо був низький кліренс, нічого не затирало, мало того, показники спідометра були більш наближені до реальних, а не навпаки. На Тойоті буде те саме. Якраз на заводському розмірі, показники спідометра більш брехливі, якщо з жпс порівнювати. Тим більше, що:
В ответ на: Ближче до колесої арки на 10 мм. Для більшості автомобілів прийнятне
Більше профіль - м'якше та комфортніше резина. Можна зменшити радіус. У мене літня 195/65/15, а зимня 205/55/16.
Якщо машина розрахована на один загальний радіус колеса, а їй поставити інший, то буде не все гаразд. Якщо хочеться мати машину з більшим радіусом колеса, то потрібно міняти машину а не колеса. До речі в твоїх розмірах резини різниця в радіусі більше сантиметра.
Що таке "загальний радіус колеса"? Існує якійсь частковий радіус? Порахував у шинному калькуляторі: у 195/65/15 ДІАМЕТР на 3 мм більше, ніж у 205/55/16. Найчастіше купують резину максимального діаметра для збільшення кліренсу, яка не затирає арки.
"Загальний радіус" це висота профіля + внутрішній радіус резини (R15 або R16). Математика геть не складна. Можна посилання на шинний калькулятор, цікаво подивитись що він нараховує...
Автомобілі конструктивно різні. В якихось виробник забезпечив відсутність шуму/гулу від кочення коліс в салоні, в якомусь на це забив через невисоку ціну, або цілі були інші. Тому треба розуміти, що якщо в машині чути гул коліс, різними заходами (шумоізоляцією, вибором шин) можна зробити тільки трохи краще, або гірше. Але вибором коліс вилікувати наслідки конструктиву автомобіля неможливо. Ще є психологічний момент. Навіть якщо внаслідок проведених робіт, чи заміни коліс, вдасться добитись зменшення проникнення в салон шуму кочення, через декілька тижнів відбудеться звикання, і шум знову почне турбувати. Тому, як десь тут хтось вже написав - якщо хочеться тиші в салоні, потрібно міняти не колеса, а машину. Життєвий приклад. Знайомий, на своїй Хонді ЦРВ 4-го покоління, помішаний на тиші. Зроблена повна, не шкодуючи грошей і матеріалів, за всіма канонами шумоізоляція. Вдалось дуже сильно знизити увесь проникаючий середньо- та високочастотний шум, прибрати повністю відлуння. Але низькочастотний гул від коліс забрати не вдалось повністю, тільки знизити, тому що підвіска на стійках, підрамник прямо до кузова, без сайлентблоків, сайлентблоки підвіски досить тонкостінні і жорсткі. Так, машина через це досить незле рулиться, зате гул. Заміна коліс проведена неодноразова (профіль в нього залишається високим), навіть просто брались на підміну, проїхатись - гулу трохи більш/трохи менше, але шини не вирішать конструктивну проблему. Проти цього мій янгтаймер майже 30-літній, на "ізолєнті" 225/40-18 і 255/35-18 ззаду - в салоні при закритих вікнах ні шуму, ні гулу від коліс не чути взагалі, при тому, що шини самі ні разу не тихий мішлен, і якщо відкрити вікна, то шум від них чути непоганий.
"Загальний радіус" це висота профіля + внутрішній радіус резини (R15 або R16). Математика геть не складна. Можна посилання на шинний калькулятор, цікаво подивитись що він нараховує...
"Загальний радіус" це висота профіля + внутрішній радіус резини (R15 або R16). Математика геть не складна. Можна посилання на шинний калькулятор, цікаво подивитись що він нараховує...
А як тут не помилитись, коли в масах процвітає фраза "колеса 15го радіусу, колеса 16го радіусу" і т.д. А виявляється що мова йде як раз про діаметр! Помилятись не страшно. Страшно не розуміти помилок....
juiT 25.03.2024 21:41 пишет: Зараз 205/55/16. Чи варто лізти на розмір більше 205/60/16 або залишатись в заводському? Із попередньої теми, м'яка і тиха Мішлен. Ціна в моєму розмірі 100уе+-. Ціна виправдана?
я взял vderestein ultrac, пока всем доволен. на второй Pirelly p7 тоже нет претензий. оба дешевле чем 100