виїзд з алеї Героїв Крут на Парковий узвіз в будній день ввечері коли до набережної Дніпра односторонній рух саме при виїзді за перехрестя дорога йде ширша, а ближче до переходу асфальту у бруківку вона стає вужча, тобто у випадку одностороннього руху, одразу за перехрестям 4 ряди ( 2 по зустрічній їде) розмітка тільки посередині от там завжди ті хто їдуть ліворуч ввжають, що. них пріоритет. що характерно ті, які їдуть у 2 ряди правою частиною дороги вважають, що ті, які ближче до бордюру мають пропустити тих, хто ближче до лінії розмітки, а ті, які їдуть по зустрічній ( коли дорога одностороння) навпаки зрозуміло написав? давайте обговоримо-)
розмітки між рядами нема, бо там непередбачено рух в 4 ряди, а отже ті хто їдуть правіше по ідеї мають перевагу дякую
hugo-smk 15.05.2024 20:36 пишет: Вічний спір. Чітко ніде прописано,але половина вважає,що перешкода справа,друга половина-ми не крутимо кермом.
Перешкода справа тільки у двох випадках: перехрестя рівнозначних доріг та ОДНОЧАСНОГО перелаштування в полосу. Якщо ваша полоса закінчилася, ви ніякої переваги не маєте.
hugo-smk 15.05.2024 20:36 пишет: Вічний спір. Чітко ніде прописано,але половина вважає,що перешкода справа,друга половина-ми не крутимо кермом.
Перешкода справа тільки у двох випадках: перехрестя рівнозначних доріг та ОДНОЧАСНОГО перелаштування в полосу. Якщо ваша полоса закінчилася, ви ніякої переваги не маєте.
причому кожен вважає, що скінчилась полоса сусіда. А до ТС порада - непогано б рисунок всього цього. А то на словах воно не дуже сприймається
hugo-smk 15.05.2024 20:36 пишет: Вічний спір. Чітко ніде прописано,але половина вважає,що перешкода справа,друга половина-ми не крутимо кермом.
Перешкода справа тільки у двох випадках: перехрестя рівнозначних доріг та ОДНОЧАСНОГО перелаштування в полосу. Якщо ваша полоса закінчилася, ви ніякої переваги не маєте.
причому кожен вважає, що скінчилась полоса сусіда. А до ТС порада - непогано б рисунок всього цього. А то на словах воно не дуже сприймається
Малюнок в студію, спробуєм розібратись...! В ПДР прогалин майже нема, інша справа що водії (як і судді в суді) можуть один пункт трактувати по різному.
перший раз чую щоб там були питання. з яких пір алея Героїв Крут стає односторонньою? там тільки при спуску, коли перед світлофором права полоса закінчується, можуть бути непорозуміння. одностороннім буває лише паркова дорога та дніпровський узвіз.
hugo-smk 15.05.2024 20:36 пишет: Вічний спір. Чітко ніде прописано,але половина вважає,що перешкода справа,друга половина-ми не крутимо кермом.
Перешкода справа тільки у двох випадках: перехрестя рівнозначних доріг та ОДНОЧАСНОГО перелаштування в полосу. Якщо ваша полоса закінчилася, ви ніякої переваги не маєте.
а чому вона закінчилась? дві машини в одній полосі, одна праворуч
DimonDSV 16.05.2024 11:17 пишет: перший раз чую щоб там були питання. з яких пір алея Героїв Крут стає односторонньою? там тільки при спуску, коли перед світлофором права полоса закінчується, можуть бути непорозуміння. одностороннім буває лише паркова дорога та дніпровський узвіз.
Осьо тута. А вранці аналогічно знизу - 4 ряди в 2.
зараз там розмітки зліва немає, тільки посередині
от на фото авто в правій частині, десь там де Богдан вже починають ставати в один ряд, і ті хто їде там постійно вони просто їдуть по черзі, один з правого ряду, інший значить з лівого....а є дуже вперті і починається хто правіший-) от цікаво стало
Творчество душевнобольных киевских дорожников. Кейс номер 128. Краску дали, яиц не дали.
Если в конце Героев Крут вы сводите две полосы к одной, наxpeнa вы через 20 метров, перед светофором, делаете эту эту одну полосу широченной, чтоб туда становились в два ряда. Сделайте ее узкой, и проблема решена.
Или уберите это сужение на Героев Крут и сделайте его уже на Днепровском Спуске после перекрестка.
А тут шизофрения во весь рост. Намалевали шо попало. Тут сужаем, тут не сужаем, вроде бы сделали одну полосу, но шириной в полноценные две. Разбирайтесь сами.
Творчество душевнобольных киевских дорожников. Кейс номер 128. Краску дали, яиц не дали.
Если в конце Героев Крут вы сводите две полосы к одной, наxpeнa вы через 20 метров, перед светофором, делаете эту эту одну полосу широченной, чтоб туда становились в два ряда. Сделайте ее узкой, и проблема решена.
Или уберите это сужение на Героев Крут и сделайте его уже на Днепровском Спуске после перекрестка.
А тут шизофрения во весь рост. Намалевали шо попало. Тут сужаем, тут не сужаем, вроде бы сделали одну полосу, но шириной в полноценные две. Разбирайтесь сами.
О! А тепер від матюкання дорожників переходим до їзди по ПДР. Все просто, правий ряд перелаштовується в лівий, пропускаючи тих хто там вже їде, і далі всі в один ряд як по шнурочку тулять далі... Це по ПДР, ну а по панятіям, то хто на танку, той і прав!
Творчество душевнобольных киевских дорожников. Кейс номер 128. Краску дали, яиц не дали.
Если в конце Героев Крут вы сводите две полосы к одной, наxpeнa вы через 20 метров, перед светофором, делаете эту эту одну полосу широченной, чтоб туда становились в два ряда. Сделайте ее узкой, и проблема решена.
Или уберите это сужение на Героев Крут и сделайте его уже на Днепровском Спуске после перекрестка.
А тут шизофрения во весь рост. Намалевали шо попало. Тут сужаем, тут не сужаем, вроде бы сделали одну полосу, но шириной в полноценные две. Разбирайтесь сами.
+1.
Та із цією алеює та узвозом це просто якесь шоу дорожників-дебілів. Там що не роздивися, усі прямі симптоми психічних розладів у проєктантів і розвішувальників знаків. Навіщо по буднях зранку цей маршрут односторонній (лише угору) аж до 11:00? Було до 10:00, а у 2021 році годинку накинули. Чому як спускаєшся від площі слави вниз до аскольдової у час, коли по узвозу двосторонній рух (або односторонній - угору), не можна на світлофорі повернути наліво? Після перекриття Грушевського стало дуже "зручно" діставатися у БЦ Парковий з району Лесі, Лаврської, .... При цьому коли у урядовому кварталі поперекривали окремі вулиці то богомольця зробили двосторонньою, а тут не додумалися. Хоча таких дебілів-проєктантів стає усе більше у Києві. Де не перемалюють розмітку, усюди біда (заїзд з Лесі на Шовоковичну, з Лесі через Алмазова на Арсенальну, знак на перехресті Гусовського та Рибальської і т.п.)
В ответ на: і далі всі в один ряд як по шнурочку тулять далі...
Как это в один, если там два ряда? Верней там один, но он шириной в два. Ведь у нас есть прекрасный пункт 11.1, по которому водитель должен сам решать, сколько там рядов. Вот они сами и решают: у половины водителей там один ряд, у половины два. Все в рамках пдд. Так и живем.
В ответ на: і далі всі в один ряд як по шнурочку тулять далі...
Как это в один, если там два ряда? Верней там один, но он шириной в два. Ведь у нас есть прекрасный пункт 11.1, по которому водитель должен сам решать, сколько там рядов. Вот они сами и решают: у половины водителей там один ряд, у половины два. Все в рамках пдд. Так и живем.
В ответ на: Кількість смуг на проїзній частині для руху нерейкових транспортних засобів визначається дорожньою розміткою або дорожніми знаками
- там все визначено розміткою. Там 1 смуга руху і нормальний ширина для повороту.
Эдит: Вернее относительно того случая, если бы там было 3+ полос, там бы была двойная осевая. А так как там одинарная, то там по 1 полосе в каждую сторону