Панове Тавро- Славоводи. Я посипаю голову попелом, поливаю моторним маслом Shell, мажу Літолом 24 і шрусовою мазюкою Castrol - коротше кажучи, всім, що є в гаражі До свого позорища я програв. В Тавра (віднині для мене Таврія і Славута - це виключно Тавр і Славко!) така піпіська!!! Зубило ся сховає зі своїм куцим огризком! Я тепер розумію, чому Таври і Савки так рвуть усіх! Маючи таку піпіську погано їхати неможливо!
Ну а зустріч, де, власне, це все відбувалось пройшла в теплій і дружні атмосфері, де ми на трьох видудлили по шклянці безалкогольного вина, себто соку і потравили різні байки. Заодно я вже мав нагоду трохи більше помацати Славуту і дійшов висновку, що як би вона не тягнулася в довжину, це яскравий представник класу Б, що б там не говорили різні Тавро-мЕньяки Спереду місця доволі, особливо, якщо крісла посунути максимум назад. Ногам навіть просторніше, ніж в зубилі через менші арки. Ну, все-таки в зубило можна запхати і 14" колеса, тому це все зрозуміло. Але вот спробував я розміститись ззаду. Гм. На сидіння я якось заповз. Скажу, що посадка/висадка тут ще не акробатика, але вже і не ранкова гімнастика - дуже вузькі двері, а ще й задня арка заважає. Але заповз. Опс. Коліна вперлись в переднє сидіння, голова в дах. Та й місця для трьох чоловік ззаду явно замало. І це при моїх незначних габаритах (174 см і 76 кг). Ще якихось 10-20 км так проїхати можна, але більше - це вже знущання. Краще придивився до багажника. Такий великий з першого погляду він виявився приблизно таким, як і зубильний. В Славка він просто довший, а в Зубилки глибший. Тому висновок такий. Славка - це хороший вибір для поїздок одному/вдвох + діти ззаду по місту і на недалекі відстані. Тобто, якщо на далекі відстані ви майже не їздите, то Славута, ще й тим більше нова - це хороший вибір. Тобто, ті гроші, що вона коштує, вона оправдовує. Отаке.
Коли вже їхали додому, мені з Ігорем було трохи по дорозі.
І на підйомчику, що біля парку Костюшка (біля університету) Ігорко вжарив, і я, щоб втриматись за ним, мусів притиснути педаль до підлоги.
Правда, треба врахувати, що карб у мене ще з осені проситься на чистку, тому до 40 на другій двигун не тягнув, а після 60 почав тупити, довелось ввіткнути третю.
Але попри це мушу визнати, що Славко в заїзді з зубилкою 1,3 має шанси виграти. Хоча все тут буде виключно від прокладок залежати.
это как минимум 800 км (Одесса) и 1100 км (Крым) в один конец. Езжу по настроению, либо одним броском, либо с ночевкой в Умани. Загрузка 2-3 взрослых + ребенок, и соответственно туча барахла (ребенок маленький). И нормально. Также возил 5 взрослых на расстояние 300 км и тоже нормально... Так что ты неправ!
А как ты при полностью отодвинутом переднем сиденье ехать собираешься , этож не Формула-1, тут типа сидя ездят.... Просто мы ездили 4-м в Хмельницкий, нормально.
чи були ті сидіння в Ігора повністю назад відсунуті. Вони в нього в такому положенні стояли. А оскільки ззаду вже місця ну зовсім не було, то я так зрозумів, що це максимум. Бо якщо ще більше відсунути, то назад взагалі не сядеш. А якщо посунути передні сидіння вперед, щоб ззаду було вільніше, то спереду вже далеко не такий простір вільний буде.
Панове, я не заради флейму колінами в передні сидіння впирався і головою в стею А заради тієї ж справедливості А вот якщо б спробувати запхати назад того ж, колись вашого, Джедая, то нічого з цього напевно не вийшло б
Само собою, що тобі нормально. Ти ж возив, а не на задньому сидінні скрюченим 5 годин мордувався! Я висловив виключно своє ІМХО. У відповідь на недавній пост про те, що Славку можна зарахувати і в клас С. Так вот - не можна, місця всередині явно замало. Якщо в зубилі ззаду я себе почуваю досить вільно, то тут я був зажатий зі всіх сторін.
Можна сказати "нормально". Але для мене це не так. Тому я зробив висновок - це машина для двох дорослих + діти. При бажанні запхати на зад можна і не тільки дітей, але для них (тих, кого будуть запихати ) це буде напряг. Просидіти так 20-30 хвилин ще куди не йшло, але більше години важко.
Если хорошая компани,можно и в пятером ехать. Но физически удовольствия немного. Ехали в пятером 600 км, при этом мне пришлось вперед сдвинутся, а пассажиры периодически менялись местами, чтобы на переднем сидении "оттянуться".Больше в пятером не езжу. Еще от торпеды зависит - со стандартом пассажир может дальше вперед отодвинутся, так что в троем ехать можно запросто.
места мало однозначно но можно на хвост соли тебе насыпать сидя зади в 8-9 я не испытую тоже комфорта ну очень похоже как у нас на таврах славутах (возмзможно пару сантиметров в пользу ваза и есть но они сильно не чувствуются ) вод где класно так это в класике зади сидеть . а вот потолок то у нас повыше чем вазах можешь рулеткой померять
не пробовал), что Славута только для поездки по городу и за город на небольшие расстояния. А я возразил, что это не так (так как пробовал и довольно много). Можно ездить далеко и довольно успешно. Вот и все.
для засліплених любов`ю до своїх пулялок тавроводів Я сидів в Славуті ззаду. І те, про що говорено - мої власні відчуття. Тому в чому "безосновательность" зрозуміти не можу.
У меня уважительная причина. На Пластике карб "тюнил", то есть ремонтировал. Поменяли мембрану в насосе что со стороны клапана ХХ, порвался наніц, за 8000км. Настроили подшаманили и машинка полетела. Фа-Фа не работал, мастер покрутил винт настройки тембра звука и о чудо – забибикало. Ну и подключили прикуриватель, а то холодильник (тот что с Киева, спасибо Игорю) есть а подключить некуда. Вот так.
Коллега купил Хонду Сивик (хетчбек), так оказалось что там заднее сиденье двигается вперед-назад. Нужен багажник больше - сдвинул вперед, нужно место для пассажира - сдвинул назад. Тоже так хочу . Недаром у хонды девиз "First man, then maсhine"