Уважаемые, помогите выбрать: http://autoportal.ua/catalogue/newcars/c...8183_58249.html Киа? Хюндай? Круз? Ваши варианты? Французов не хочу, отзывы не нравятся. В Фольцах настораживает робот. Может ошибаюсь? Хочется: хэтч, автомат (это по-любому), и желательно чтобы всякая шняга типа климата и круиза была.
фтопку Деу і всілякі там КІЛи - за 20 тик Ноут є 1,6АТ той що Tekna, з електроскладними дзеркалами, омивачами фар, чіп-ключем, парктроніком, мультимедыа-навыгацыэю, всілякими датчиками та електро-... Не кажучи про дуууже зручний салон-траснформер. Про сімейність та зручність використання у місті взагалі можна не рівняти. http://www.nissan.ua/etc/medialib/nissan...le.tmp/Note.pdf
після нього у крузи, ріи-сіди, акценти і т.п. елементарно не зручно сідати!
Та й просто Ніссан, а не кореєць - дрібниця, але приємно
ИМНО, Нотка из этого перечня наиболее нафарширована. Плюс неплохой двиг с цепью, довольно шустрый и по собственному опыту в меру кушающий. Хорошая трансформация салона, вменяемый и соблюдающий обязательства дилер.
Sashok_Accent 08.02.2013 14:29 пишет: фтопку унылый ноут сид приятнее по салону и сильно комфортнее
Сід??? ціною в районі 20 і рядом не валявся - звичайна середнячкова сірість. там за 160 тик навіть диски сталеві! і салон у Ноута зручніше для посадки та висадки та просторіше, достатньо просто сісти-вийти-посидіти там і там
а топові СІДи то дикий оверпрайс - за корейця платити дорожче, як за німця чи японця нонсенс.
rezkiu 08.02.2013 14:38 пишет: Против Ноута и Тиды ничего не имею. Вот только внешне не нравятся
Поговорка есть: "с лица воду не пить". А по малому семейному автомобилю Ноут, опять же ИМНО, многим фору даст. Говорю как бывший владелец и со слов теперешнего - сына. Для молодой семьи - самое оно: и коляска, и на дальняк, и в городе комфортно.
rezkiu 08.02.2013 14:38 пишет: У жены кстати Микра третий год, одни положительные впечатления. Против Ноута и Тиды ничего не имею. Вот только внешне не нравятся
Тііда і внутрях якась корява, на диво. і за суб’єктивними відчуттями тісніша, ніж Ноут, особливо на задньому ряді, сідухи передні коротші і їх прямокутна форма це взагалі ппц При тому, що по вигляду зовні Тііда здається набагато більшою. як це вдається Ноуту?
В ответ на: Слегка б.у. варианты не рассматривали?
Рассматриваю конечно. Но тут глаза разбегаются еще больше. В любом случае буду брать не старше 2011 года. Оч. вкусные варианты попадаются конечно - Октавий много, Мицик Галант, ...
rezkiu 08.02.2013 15:07 пишет: Спасибо за совет. буду думать.
А что насчет Круза?
Круз тоже не плохой вариант, но не известно как по надежности. Слегка б.у. варианты не рассматривали?
Круз пробігом дивився. Зовні вже якось нічого. перший Круз навіть консультанти на столичці тихенько не дуже радять, кажуть - беріть рестайл, хоч шумка якась є і ще щось по ходовій покращили. я не вдавався в подробиці, корея не цікавть, просто проходив повз. Але ціни як за Деу просто жах - за біль-менш комплектацію більше 200 тис!!!! Нафік той Деу Круз, коли за 214 тис є Форд Мондео з 2.3 6АТ і хорошим фаршем!
rezkiu 08.02.2013 14:38 пишет: У жены кстати Микра третий год, одни положительные впечатления. Против Ноута и Тиды ничего не имею. Вот только внешне не нравятся
Тііда і внутрях якась корява, на диво. і за суб’єктивними відчуттями тісніша, ніж Ноут, особливо на задньому ряді, сідухи передні коротші і їх прямокутна форма це взагалі ппц При тому, що по вигляду зовні Тііда здається набагато більшою. як це вдається Ноуту?
В Тииде хетче, по крайней мере сидел в салоне, там заднее сиденье двигается назад, места вагон получается, правда за счет багажника )))
Chmln 08.02.2013 15:27 пишет: эээ, и скока ж там в Ноуте лошадок и крутящего в том 1.6 АТ? это молодой маме возить ребеночка в садик
тем более теперешний ниссан такой ж японский как ситроен ))))
у Ноута 0,135 Нм на кг ваги знаряженого авто, у Сіда на 10% менше - 0,124 Нм на 1 кг. У Ноута 0,097 к.с. на 1 кг, у Сіда 0,102 - ого розрив. (це дані про вагу з якогось сайту 1131 Ноут проти 1263 кг Сід. Автоуа каталог для Сід дає взагалі 1340 - майже 200 кг важче Ноута!!!!)
Причому, у Ноута і найбільший момент і найбільша потужність при менших обертах. І нафік ті 130 к.с., коли їх ніяк правуктично використати? а, здогадуюсь - ля буклетів та прайс-листів!
та все це фігня, яка в умовах міста не має значення. Ноут зручніший у салоні та функціональніший - особисто для мене це важливіше за якісь там кілька к.с. у буклеті. ну і за релігійними забобонами - канонічніший