Доброго дня, шановні форумчани! Пишу,щоб отримати певну інфо-ю по машині. Пропонують за алдекватну Skoda Octavia A5 1.6TDI 2011р.в. Elegance машина свіжопригнана з Німеччини,буквально пару днів, як в Україні. пробіг 125 тис.км. Розумію,що з такими двигунами машин в Україні,доволі мало. Технічні характеристики двигуна:1,6 TDI CR (105 к.с./77 кВт),можливо це оновлений 1.9TD просто з меншим об"ємом?.Які відгуки про ці мотори в нас?. Читав на Драйв2, на Skoda-clubi, гуглив інфо різна: одні пишуть,що бїоться нашого дизпалива,інші навпаки хвалять..Х.З.
На наші октави цей двигун дійсно не ставили. А от гольфи попередні якраз з цим 1.6тді і продавались, тому стверджувати, що цей двигун в наших широтах рідкість, я б не став
Customs_lutsk 10.06.2014 20:15 пишет: Доброго дня, шановні форумчани! Пишу,щоб отримати певну інфо-ю по машині. Пропонують за алдекватну Skoda Octavia A5 1.6TDI 2011р.в. Elegance машина свіжопригнана з Німеччини,буквально пару днів, як в Україні. пробіг 125 тис.км. Розумію,що з такими двигунами машин в Україні,доволі мало. Технічні характеристики двигуна:1,6 TDI CR (105 к.с./77 кВт),можливо це оновлений 1.9TD просто з меншим об"ємом?.Які відгуки про ці мотори в нас?. Читав на Драйв2, на Skoda-clubi, гуглив інфо різна: одні пишуть,що бїоться нашого дизпалива,інші навпаки хвалять..Х.З.
не, это другой движок Common Rail. На гольфе 6 такой стоит, их у нас много
Ganni 10.06.2014 20:26 пишет: На наші октави цей двигун дійсно не ставили. А от гольфи попередні якраз з цим 1.6тді і продавались, тому стверджувати, що цей двигун в наших широтах рідкість, я б не став
Значить двигун,для шкоди доволі непоганий? Хоча Гольф менший по розмірам та по вазі легший.
Если эту машину пригнали не ваши хорошие знакомые, пробег в 125.000 можете смело множить на 2. По теме : не думаю что покупать авто с столь редким агрегатом оправданая затея.
Ganni 10.06.2014 20:26 пишет: На наші октави цей двигун дійсно не ставили. А от гольфи попередні якраз з цим 1.6тді і продавались, тому стверджувати, що цей двигун в наших широтах рідкість, я б не став
Значить двигун,для шкоди доволі непоганий? Хоча Гольф менший по розмірам та по вазі легший.
За вагою вони, як не дивно, однаковісінькі. Щодо "непоганості", в мене октава була якраз 1.9тді і мені її динаміки вистачало скрізь. А я якраз належу до тих, для кого пристойна динаміка на цивільному авто є необхідністю комфорту і безпеки (хоча розумію, що у кожного ця грань різна - комусь і жигулів вистачає, а комусь і атмосферні порше не їдуть=)
А 1.6тді навіть трохи пруткіший за попередній 1.9тді, хоч на папері характеристики потужності схожі, за винятком планки моменту.
SSLAZIO 11.06.2014 16:42 пишет: Я не думаю что речь идет о половине. Для гольфа доля дизеля в лучшем случае 25 %, для рапида наверное 10. В Европе конечно совсем другой расклад.
Да о чем спор. Этот двиг достаточно распространен на наших дорогах и зарекомендовал он себя только с лучшей стороны. Вы на гольфо-форуме почитайте. Самым беспроблемным турбированным двигателем на 6-м Гольфе у нас считается как раз 1.6 TDI. А % к общему числу может и небольшой только из-за существенной переплаты при покупке из салона. Достаточно глянуть на сегодняшний прайс Рапида и тихо о*уеть
О боже, і як же це фолькс наважився його в нас продавати на 6му поколінні?
а про рапид я вообще молчу
Ну посмотри сколько Рапидов или Гольфов с этим мотором катает.
Я думаю, всі окрім Вас уявляють рідкісний двигун це щось по типу субарівського дизеля. І то, зараз сірі почали у нас досить активно ними торгувати. Навіть тут вже є власники. А от пару років тому ось це дійсно був рідкісний двигун - т.зв. темна конячка А 1.6тді ну ніяким боком не є рідкісним - вся ВАГгрупа ним торгує (Сеат - Ібіца, Леон; Шкода - рапід; ФВ - раніше 6й гольф, зараз в лінійці Кадді)
У меня на гольфе 1,6 тди. Нормальный двигатель, накатал 80 тыс. По форумам может быть одна проблема-прогорает охладитель выхлопных газов и антифриз бежит выхлоп. Меняется быстро, стоит недорого. наши идут без сажевых фильтров под евро3, европеец будет с сажевиком под евро5. В принципе всё решаемо. Требуй сервиску, там будет дата последнего то и пробег на момент прохождения то.