Беру для родича Peugeot Bipper 1,3 дизель. Коробка автомат з можливістю ручного переключання передач (5 передач). 2011 р.в. Ззаду обидві роздвижні дверки. Авто вантажне, переробляти хочу на пасажир. Скажіть на що в першу чергу звернути увагу. Що замінити треба для профілактики? Яке масло, які фільтри (чи є там фільтр салону)? В двигуні наче цеп. Чи підтягувати/міняти треба? Які можуть вилізти проблеми з цим цікавим малюком.
Поки тільки проїхався. Сподобалося, що всередині багато місця. Чудовий огляд, висока посадка. Наче соляри трохи багато їсть по місту. Це автомат так багато хоче? Чи фільтри/масло поміняти і впаде розхід? В мороз по місту вийшло 7-8 літрів. Комп показав. Але проїхався кілометра 2. Є функція стоп/старт. На світлофорі глохне і зразу заводиться через пару секунд.
А точно 1.3 объем? Это у фиата такой был, а у пыжа вроде как был 1.4? Поменять масло/фильтры на расход особой погоды не сделают. В морозы пока не прогреется любой дизель жрет прилично. В принципе и бензинка так же, просто прогревается быстрее и быстрее расход приходит в норму
На Биппер (Немо, Кубо) ставится два дизеля: фиатовский Мультиджет 1,3 и HDI 1.4 от ПСА. Второй считается немного получше. Нафига Вам эта телега да еще с глючным фиатовским роботом. Добло куда лучший вариант.
Я вже вибрав, тому прошу допомогти з підказкою, що заливати з масла. Чи треба міняти масло в роботі. Що ще варто поміняти, щоб можна було їздити і довго туди (наскільки це можна) не заглядати
Тут немає мого двигуна. В мене за техпаспортом 1248 см. куб. 55 kw вантажопідйомність 539 кг, макс. вага при завантаженні - 1750кг Коробка - 5-ступка робот.
Не заглядав у мотор, але наче привід від цепа, а не реміня.
По поводу замены цепи... Вам на форумы добловодов надо, по мультиджету 1.3 копать. А еще лучше искать кто у вас там специализируется по дизелям фиатов официалы или гаражи. Там всё расскажут..
А там точно такий двигун як на Фіаті Мультиджет? За параметрами підходить, але, може, це якась розробка Пежо? Знайомий послухав двигун, позагляда і каже, що ще до цепа краще не лізти поки що. Натягувати теж не треба . Мабуть, ще пошукаю мотористів, щоб підказали.
скок народа сток и мнений. Катаю 1,3 фиат фио мультиджет. уже около 30тыс. Брал не новый. Свои 5 копеек. О порванных цепях ни разу не слышал. Меняют ее по сервисному интервалу или если начнет шуршать. Бензиновый биппер? - уж лучше седан малолитражку, у биппера будет расход не ахти. Смысл брать каблука на бензине вообще не вижу.
о добло. - добло хорош не спорю, особенно в 1,9. А в 2,0 ващще ракета. Добло 1,3 мультиджет не камильфо. Там движок форсирован до 95 кобыл, и чуток уже более привередлив к обслуживанию и качеству соляры. Если че - в семье два 1,3мульта и фиатфорум выкурил вдоль и поперек.