autoua
×
Autoua.netФорумПаливо, ПММ та двигуни

2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть?

опытный писатель **
38 лет (20 лет за рулем), Киев
Сообщения: 1430
С нами с 03.01.2007

2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть?
      6 июля 2015 в 11:31 Гілками

подружится ли двух литровый ВАГовский ТФСИ мотор с ГБО. если да - с каким и за какую сумму

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар *
Киев
Сообщения: 5702
С нами с 16.07.2010

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: mar4ello]
      6 июля 2015 в 11:45 Гілками

подружить можно, но дорого около 2 тыс ойро + настроить это все нетак просто (специалистов единицы) так как подключается впрыск зебина на 10 циклов впрыска газа. Естественно идет паралельный расход и газа и бензина, правда бензина идет 2-3 литра на сотню

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
member *
36 лет, Львов
Сообщения: 198
С нами с 11.12.2012

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: mar4ello]
      6 июля 2015 в 12:06 Гілками

Ну 2000 ЄВРО це хіба прямий вприск газу...а за 1000 ЄВРО може бути на так званому гібридному 4-му поколінні,впорскується і газ і бензин,пропорції різні для різних двигунів:
мав досвід з 1.2 TSI(CBZB) і 1.4 TSI(CAXA) так розхід був відповідно 5л.газу+2л.бензину і 6л.газу+1л.бензину!!!
Все чудово працює досі,жодних зауважень!


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Достоевский **
4 года (4 года за рулем), Киев
Сообщения: 7039
С нами с 24.10.2006

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: T-STEP]
      6 июля 2015 в 12:15 Гілками

это ж сколько такая установка даже за 1000 евро будет окупаться при таком небольшом расходе?
Кста, в почему намного дороже установка (1000 евро против 400-500), чем обычное 4-е пок.? Там поидее только мозги другие, бензофорсунки используются штатные, только мозги ими управлять отдельно должны.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
member *
36 лет, Львов
Сообщения: 198
С нами с 11.12.2012

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: _AVP_]
      6 июля 2015 в 12:18 Гілками

_AVP_ 06.07.2015 12:15 пишет:

это ж сколько такая установка даже за 1000 евро будет окупаться при таком небольшом расходе?
Кста, в почему намного дороже установка (1000 евро против 400-500), чем обычное 4-е пок.? Там поидее только мозги другие, бензофорсунки используются штатные, только мозги ими управлять отдельно должны.



Ну скільки часу вже кожен може собі індивідуально порахувати відносно пробігів,виїздів закордон і т.д...так,в середньому вдвічі дорожче виключно за ІННОВАЦІЇ,думаю там і мозги конструктивно аналогічні,просто працюють вже на готовій обкатаній прошвиці,конкретно від двигун!!!!


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар *
Киев
Сообщения: 5702
С нами с 16.07.2010

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: T-STEP]
      6 июля 2015 в 12:41 Гілками

T-STEP 06.07.2015 12:06 пишет:

Ну 2000 ЄВРО це хіба прямий вприск газу...а за 1000 ЄВРО може бути на так званому гібридному 4-му поколінні,впорскується і газ і бензин,пропорції різні для різних двигунів:
мав досвід з 1.2 TSI(CBZB) і 1.4 TSI(CAXA) так розхід був відповідно 5л.газу+2л.бензину і 6л.газу+1л.бензину!!!
Все чудово працює досі,жодних зауважень!



ти не порівнюй 1.2 та 1,4 літрові двигуни, автор запитував за 2,0 TFSI специфіка дуже відрізняеться, звідци і ціна, не кажучи що таке обладнання в "гаражах" не поставиш.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
member *
36 лет, Львов
Сообщения: 198
С нами с 11.12.2012

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: Yarri]
      6 июля 2015 в 12:53 Гілками

Yarri 06.07.2015 12:41 пишет:

T-STEP 06.07.2015 12:06 пишет:

Ну 2000 ЄВРО це хіба прямий вприск газу...а за 1000 ЄВРО може бути на так званому гібридному 4-му поколінні,впорскується і газ і бензин,пропорції різні для різних двигунів:
мав досвід з 1.2 TSI(CBZB) і 1.4 TSI(CAXA) так розхід був відповідно 5л.газу+2л.бензину і 6л.газу+1л.бензину!!!
Все чудово працює досі,жодних зауважень!



ти не порівнюй 1.2 та 1,4 літрові двигуни, автор запитував за 2,0 TFSI специфіка дуже відрізняеться, звідци і ціна, не кажучи що таке обладнання в "гаражах" не поставиш.



Двигуни я й не порівнюав,а от ціни на обладнання не відрізнялись і не залежали від об"єму вдигуна,і навіть здається,редуктор і форсунки були ТАКІ ж...якби були 6 горшків-тоді інша розмова!!!...А так за що більше дерти,все одне і теж???


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар *
Киев
Сообщения: 5702
С нами с 16.07.2010

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: T-STEP]
      6 июля 2015 в 13:44 Гілками

T-STEP 06.07.2015 12:53 пишет:

Yarri 06.07.2015 12:41 пишет:

T-STEP 06.07.2015 12:06 пишет:

Ну 2000 ЄВРО це хіба прямий вприск газу...а за 1000 ЄВРО може бути на так званому гібридному 4-му поколінні,впорскується і газ і бензин,пропорції різні для різних двигунів:
мав досвід з 1.2 TSI(CBZB) і 1.4 TSI(CAXA) так розхід був відповідно 5л.газу+2л.бензину і 6л.газу+1л.бензину!!!
Все чудово працює досі,жодних зауважень!



ти не порівнюй 1.2 та 1,4 літрові двигуни, автор запитував за 2,0 TFSI специфіка дуже відрізняеться, звідци і ціна, не кажучи що таке обладнання в "гаражах" не поставиш.



Двигуни я й не порівнюав,а от ціни на обладнання не відрізнялись і не залежали від об"єму вдигуна,і навіть здається,редуктор і форсунки були ТАКІ ж...якби були 6 горшків-тоді інша розмова!!!...А так за що більше дерти,все одне і теж???



В 4 поколінні газ та бензин подавався через бензинові форсунки, але налаштувати обладнання щоб воно коректно працювало ніхто в Україні не міг. Звичайні ФСИаї гоняли в поляндіюю для встановлення та налаштування такого обладнання. В 5 поколінні вже ставлять окремі форсунки для впорскування газа в так званій "жидкой фазе", але встановити комплект обладнання внас ще можуть. а от толком налаштувати все це можуть одиниці,а їх робота теж вимірюється в євро .


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
member *
36 лет, Львов
Сообщения: 198
С нами с 11.12.2012

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: Yarri]
      6 июля 2015 в 14:17 Гілками

Yarri 06.07.2015 13:44 пишет:

T-STEP 06.07.2015 12:53 пишет:

Yarri 06.07.2015 12:41 пишет:


В ответ на:

...




ти не порівнюй 1.2 та 1,4 літрові двигуни, автор запитував за 2,0 TFSI специфіка дуже відрізняеться, звідци і ціна, не кажучи що таке обладнання в "гаражах" не поставиш.



Двигуни я й не порівнюав,а от ціни на обладнання не відрізнялись і не залежали від об"єму вдигуна,і навіть здається,редуктор і форсунки були ТАКІ ж...якби були 6 горшків-тоді інша розмова!!!...А так за що більше дерти,все одне і теж???



В 4 поколінні газ та бензин подавався через бензинові форсунки, але налаштувати обладнання щоб воно коректно працювало ніхто в Україні не міг. Звичайні ФСИаї гоняли в поляндіюю для встановлення та налаштування такого обладнання. В 5 поколінні вже ставлять окремі форсунки для впорскування газа в так званій "жидкой фазе", але встановити комплект обладнання внас ще можуть. а от толком налаштувати все це можуть одиниці,а їх робота теж вимірюється в євро .



Ок,шось до кінця ниточки розмови не вловлюю...навів 2 приклади поставленого і ПОВНІСТЮ робочого обладання,без жодних закордонни майстрів-налаштувальників і т.д....в даному випадку монтажній організії навпаки все спрощується,бо в іструкціях(індивіально під двигун) там розписаний КОЖЕН крок,кожен хомут,кожне місце,де щось з обладнання має стояти+заливається ВЖЕ ПОВНІСТЮ ГОТОВА НАПИСАНА прошивка на певний двигун і ВСЕ!!!

Змінено T-STEP (14:19 06/07/2015)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар *
Киев
Сообщения: 5702
С нами с 16.07.2010

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: T-STEP]
      6 июля 2015 в 15:39 Гілками

T-STEP 06.07.2015 14:17 пишет:





Ок,шось до кінця ниточки розмови не вловлюю...навів 2 приклади поставленого і ПОВНІСТЮ робочого обладання,без жодних закордонни майстрів-налаштувальників і т.д....в даному випадку монтажній організії навпаки все спрощується,бо в іструкціях(індивіально під двигун) там розписаний КОЖЕН крок,кожен хомут,кожне місце,де щось з обладнання має стояти+заливається ВЖЕ ПОВНІСТЮ ГОТОВА НАПИСАНА прошивка на певний двигун і ВСЕ!!!



бачили б ті інструкції інженери вагу
якщо так все ідеально розписаний кожен крок, чому сам Всемогутній ВАГ таке обладнання не ставить на конвеєрі? одразу дам відповідь, що ці двигуни "заточені" тільки на бензин, а тулити туди газ це вже колхоз, тут вже кожен сам вирішує варто воно ризикувати чи ні.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
member *
36 лет, Львов
Сообщения: 198
С нами с 11.12.2012

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: Yarri]
      6 июля 2015 в 15:56 Гілками

Yarri 06.07.2015 15:39 пишет:

T-STEP 06.07.2015 14:17 пишет:





Ок,шось до кінця ниточки розмови не вловлюю...навів 2 приклади поставленого і ПОВНІСТЮ робочого обладання,без жодних закордонни майстрів-налаштувальників і т.д....в даному випадку монтажній організії навпаки все спрощується,бо в іструкціях(індивіально під двигун) там розписаний КОЖЕН крок,кожен хомут,кожне місце,де щось з обладнання має стояти+заливається ВЖЕ ПОВНІСТЮ ГОТОВА НАПИСАНА прошивка на певний двигун і ВСЕ!!!



бачили б ті інструкції інженери вагу
якщо так все ідеально розписаний кожен крок, чому сам Всемогутній ВАГ таке обладнання не ставить на конвеєрі? одразу дам відповідь, що ці двигуни "заточені" тільки на бензин, а тулити туди газ це вже колхоз, тут вже кожен сам вирішує варто воно ризикувати чи ні.



Починається старий срач...
та 99% двигунів СПОЧАТКУ рораховані виключно під бензин або дизель,але це не заважає на них ставити газ...причому вже і на дизель теж...звичайно є більш "податливі",той же легендарний вагівський 1,6 MPI,і інші,в сусідній гілці якраз це і обговорюється,але прогрес не стоїть на місці!
Спочатку поставити газ на "прямий вприск" було нереальним,бо зчасом летіли форсунки,які не охолджувались бензином,який мав би через них подаватись...але виробники ГБО"шних мозгів це вирішили,хтось впорскуванням через рідні бензинові форсунки(отут якраз ціна і близько 2000 єнотів),хтось же як і в класичному 4-му поколінні впорскуванням газу через колектор,але з додаванням бензину,в такій необхідній кількості,щоб бензинові форсунки лишались працеспроможними...думаю вони не одну сотню тисяч тестів накатали,щоб видати це на ринок...а за вцілому за технологію TSI і ВАГ...варто чуть глибше копнути і дізнатись,що ваг вже давно шатно ставить газ на свої авто PASSAT ECOFUEL,CADDY ECOFUEL,SEAT LEON TGI...так що "нє нада"...


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
подмастерье
Киев
Сообщения: 59
С нами с 17.03.2015

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: mar4ello]
      7 июля 2015 в 15:25 Гілками

mar4ello 06.07.2015 11:31 пишет:

подружится ли двух литровый ВАГовский ТФСИ мотор с ГБО. если да - с каким и за какую сумму




Двигатель подружится, НО...
несколько недель назад обзванивал конторы, устанавливающие ГБО в Киеве, чтобы выяснить ситуацию с подобным двигателем.

Полученные варианты ответов: ставим, но сейчас нет оборудования(когда будет не знают); ставим, но сейчас нет специалиста; не ставим...
Те, которые ставили(но сейчас не могут), в ответ о приблизительной цене, озвучивали цифры от 1100 — 1300евро.

Резюме: дружит, ставится(хотя прийдется поискать установщика), стоит довольно прилично.

Змінено OLEG© (15:26 07/07/2015)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
подмастерье
Киев
Сообщения: 59
С нами с 17.03.2015

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: OLEG©]
      7 июля 2015 в 15:28 Гілками

Дубляж. удалил.

Змінено OLEG© (15:28 07/07/2015)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар *
Киев
Сообщения: 5702
С нами с 16.07.2010

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: T-STEP]
      7 июля 2015 в 16:03 Гілками

T-STEP 06.07.2015 15:56 пишет:

Yarri 06.07.2015 15:39 пишет:

T-STEP 06.07.2015 14:17 пишет:





Ок,шось до кінця ниточки розмови не вловлюю...навів 2 приклади поставленого і ПОВНІСТЮ робочого обладання,без жодних закордонни майстрів-налаштувальників і т.д....в даному випадку монтажній організії навпаки все спрощується,бо в іструкціях(індивіально під двигун) там розписаний КОЖЕН крок,кожен хомут,кожне місце,де щось з обладнання має стояти+заливається ВЖЕ ПОВНІСТЮ ГОТОВА НАПИСАНА прошивка на певний двигун і ВСЕ!!!



бачили б ті інструкції інженери вагу
якщо так все ідеально розписаний кожен крок, чому сам Всемогутній ВАГ таке обладнання не ставить на конвеєрі? одразу дам відповідь, що ці двигуни "заточені" тільки на бензин, а тулити туди газ це вже колхоз, тут вже кожен сам вирішує варто воно ризикувати чи ні.



Починається старий срач...
та 99% двигунів СПОЧАТКУ рораховані виключно під бензин або дизель,але це не заважає на них ставити газ...причому вже і на дизель теж...звичайно є більш "податливі",той же легендарний вагівський 1,6 MPI,і інші,в сусідній гілці якраз це і обговорюється,але прогрес не стоїть на місці!
Спочатку поставити газ на "прямий вприск" було нереальним,бо зчасом летіли форсунки,які не охолджувались бензином,який мав би через них подаватись...але виробники ГБО"шних мозгів це вирішили,хтось впорскуванням через рідні бензинові форсунки(отут якраз ціна і близько 2000 єнотів),хтось же як і в класичному 4-му поколінні впорскуванням газу через колектор,але з додаванням бензину,в такій необхідній кількості,щоб бензинові форсунки лишались працеспроможними...думаю вони не одну сотню тисяч тестів накатали,щоб видати це на ринок...а за вцілому за технологію TSI і ВАГ...варто чуть глибше копнути і дізнатись,що ваг вже давно шатно ставить газ на свої авто PASSAT ECOFUEL,CADDY ECOFUEL,SEAT LEON TGI...так що "нє нада"...



поки що ми говоримо за двигуни 2,0 TFSI не треба рівняти його до старичка 1,6 МРИ та TSI це зовсім різні двигуни.на TFSI впорскування бензина йде за допомогою ТНВТ напряму через форсунки в камеру згоряння,не через коллектор,а напряму в камеру згоряння.Основне завдання в ГБО на TFSI як подати газ під тиском на ці форсунки? якзо навіть бензин подаєтьсяв коллектор як ви кажете газові форсунки не вставиш бо коллетор сам пластиковий, при чому з регулюванням пластиковими заслонками послойного запуску повітря через клапани в камеру згоряння.тому газ на TFSI втулити можна але це вже будуть танці з бубном в налаштувані обладнання та прошивки. не кажучи вже за доцільність та самоокупність такої установки, простіше вже буде змінити машину на машину з простішим двигуном з вже встановленим газом.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
member *
36 лет, Львов
Сообщения: 198
С нами с 11.12.2012

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: mar4ello]
      7 июля 2015 в 17:31 Гілками

"тому газ на TFSI втулити можна але це вже будуть танці з бубном в налаштувані обладнання та прошивки. не кажучи вже за доцільність та самоокупність такої установки, простіше вже буде змінити машину на машину з простішим двигуном з вже встановленим газом. "
...друже,ну які танці з бубном,якщо ПРОЩИВКИ ВЖЕ ГОТОВІ,їх лише заливають у фіналі монтажу і ВСЕ!!!
Щоб не бути голослівним,для прикладу:
1. ZAVOLI
Список від ZAVOLI
2. STAG
Від STAG
..а ще є і Lande Renzo,BRC,AG CENTRUM і т.д.
а щодо TSI і TFSI - це одне і те ж,тільки в АУДІ-TFSI,всіх решта(VW,SEAT,SKODA)-TSI,якщод КОД ДВИГУНА ІДЕНТИЧНИЙ-це аналогічний двигун!!!


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
IesuiT **
47 лет (21 год за рулем), Киев
Сообщения: 46170
С нами с 08.03.2005

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: Yarri]
      7 июля 2015 в 23:34 Гілками

Yarri 06.07.2015 15:39 пишет:

бачили б ті інструкції інженери вагу
якщо так все ідеально розписаний кожен крок, чому сам Всемогутній ВАГ таке обладнання не ставить на конвеєрі? одразу дам відповідь, що ці двигуни "заточені" тільки на бензин, а тулити туди газ це вже колхоз, тут вже кожен сам вирішує варто воно ризикувати чи ні.



Плохо ты знаешь ваговских иженеров - колхозники еще те. В смысле выпускают машинки с заводским гбо. Гуглить по слову Бифуел.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар *
Киев
Сообщения: 5702
С нами с 16.07.2010

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: T-STEP]
      8 июля 2015 в 00:14 Гілками

T-STEP 07.07.2015 17:31 пишет:


а щодо TSI і TFSI - це одне і те ж,тільки в АУДІ-TFSI,всіх решта(VW,SEAT,SKODA)-TSI,якщод КОД ДВИГУНА ІДЕНТИЧНИЙ-це аналогічний двигун!!!



достатньо було загуглить різницю
Двигатель TFSI - если можно грубо выразиться, это турбированный двигатель FSI, о чем говорит буква «T» перед аббревиатурой FSI. Имеется одна механическая турбина, которая установлена на выпускном коллекторе. Впрыск топлива у такого двигателя идет непосредственно в цилиндры двигателя.
Двигатель TSI – это также турбированный двигатель. Однако это так называемый «twin turbo» или двойной турбонадув. У двигателя TSI, есть как механическая турбина, которая работает от отработанных газов, и чем больше давление, тем быстрее она раскручивается. А также есть электрический компрессор, который принудительно нагнетает давление воздуха практически всегда. Подача топлива осуществляется не в цилиндры двигателя, а в специальный впускной коллектор.
ой як невдобно получилось

Змінено Yarri (00:15 08/07/2015)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Достоевский *
39 лет (20 лет за рулем), Киев
Сообщения: 7059
С нами с 14.01.2008

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: mar4ello]
      8 июля 2015 в 00:24 Гілками

У тси как и у фси - непосредсвенный впрыск

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
старожил ****
41 год, Киев
Сообщения: 609
С нами с 04.02.2008

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: mar4ello]
      8 июля 2015 в 01:55 Гілками

2,0TFSI довольно устаревший и ничем особо не примечательный по ГБО мотор, на системах типа STAG-400DPI будет обеспечиваться реальный среднеэксплуатационный расход в 30% бензина и 70% газа, на итальянских системах, таких как Ланди Рензо соотношение будет около 20%-80%.
Кстати, если касаться сложности и продуманности, то в случае с 2,0TSI и 2,0TFSI, оба наддувные, оба с прямым впрыском, но TSI конструктивно свежее, мощнее и выполняет более строгие нормы по экологии. Хотя в каждом конкретном случае- Ауди, ФВ, СЕАТ, надо уточнять года и коды моторов.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
старожил **
22 года за рулем,
Сообщения: 690
С нами с 22.12.2008

Re: 2.0 TFSI мотор и ГБО? быть или не быть? [Re: Yarri]
      11 июля 2015 в 22:13 Гілками

Мне точно невдобно, вот узнал что на моей октавиюшке битурбо. А я то думаю, чего она так прет)).
Ты точно уверен в том что написал?


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Autoua.netФорумПаливо, ПММ та двигуни
Додаткова інформація
1 користувачів і 20 що побажали залишитися невідомими читають цей форум.

Модератор:  annex, Amateur, moderator 

Роздрукувати всю тему

Права
      Ви не можете створювати нові теми
      Ви не можете відповідати на повідомлення
      HTML дозволений
      UBBCode дозволений

Рейтинг:
Переглядів теми: 13986

Оціните цю тему

Перейти в

Правила конференції | Календар | FAQ | Карта розділу | Мобільна версія