в мото галерея есть. можно ли там редактировать хз, я не фотограф
в moto g86 power немає галереї, є відразу гугл фото
Якщо є гугл акаунт, то качай гугл замітки. Щоб можна було перенести на інший телефон в подальшому через гугл акаунт.
в мото галерея есть. можно ли там редактировать хз, я не фотограф
в moto g86 power немає галереї, є відразу гугл фото
Якщо є гугл акаунт, то качай гугл замітки. Щоб можна було перенести на інший телефон в подальшому через гугл акаунт.
и калькулятор))
По тестам цей проц на рівні з Qualcomm Snapdragon 7 Gen 3 і відповідно він кращий за Qualcomm Snapdragon 6 Gen 3 якій в Самсунг А36. Тобто якщо в Оппо дно, то в А36 взагалі дніще?
Може я не там порівняння дивився, чи ще інша модель g100?
Сорян, схоже то я щось не з тим порівнював нормально не прокинувшись. Дійсно, хеліо гірший за снап 6 ген 3.
От і я про це, що на фоні Самсунг і цін на них, китайські телефони вибиваються з конкуренції. Хоча раніше було навпаки.
...
В мотороле по дефолту в папке Мото -> Примітки.
Спасибо
В папке Moto нет заметок
ШІ На телефоне Motorola G86 нет стандартного приложения "Заметки", вместо этого для их создания можно использовать предустановленное приложение "Google Keep" или другое стороннее приложение для заметок. Заметки создаются в одном из этих приложений, доступ к которым можно получить из меню приложений или с помощью виджета на главном экране.
додатка також немвє, треба качать))
так вроде ж не проблема, кому-то нравится гугл кип, а кому-то еще что-то, свобода выбора
Зовсім ніяких проблем, телефон коштує своїх 10 тис грн з хвостиком. Розбираюсь ще, якимось рухом вивів на екран і калькулятор, і фб, і погоду, і діктофон Логіка проста, не забивається екран додатками і можеш сам собі налаштувати, за особистої потреби. Батарея також тримає добре.
В деяких додатках більший функціонал і українська мова, а в деяких менший і замість деяких букв квадратики.
андроєд
Дякую за коментар, буду дивитися в бік Самсунга для сина, бо все є з коробки.