Я б сказав, що форумянин досить чітко зауважив нелогічність вашого висловлювання. Перечитайте свій текст.
а відкривається він тут зазвичай коли завершився цикл та відчиняєш дверку й тоді - бац й відсік відчинився
Тобто 25 років у вас прання посуду починалося в кінці циклу прання, після того,як відкрили пмм???
визнаю, щось не те я написав, перехвилювався
Я і залежить від того як посуд напханий
оце мабуть й була причина, бо таки напхано було багато та щільно, схоже, що перегородило розпризкувач та вода, належним чином, не попадала у відсік... після того вже декілька циклів зробив, наче все ок...але осадочєк остался ...продовжую спостереження
Подякував, усім небайдужим ...у профілі не можу налити, бо 502 Bad Gateway nginx
25 лет - фантастика. Разрешите несколько вопросов - какая марка и какая нагрузка? Сколько моек в день или неделю?
Из моего опыта ремонтировать ПММ нет смысла в силу стоимости любого ремонта в 50-70% цены новой. Правда у меня все поломки ПММ были из-за битья бокалов в ПММ и повреждения помпы осколками. Помпа стоит 2/3 цены новой ПММ, потому просто купил новую...
Сам не перестаю дивуватися та розумію, що сучасні машини стільки не ходять та є "одноразовими"(неремонтопридатними). З проблем, щось було типу з контактною групою, пофіксили(недорого) та й далі собі працює...
Сам не перестаю дивуватися та розумію, що сучасні машини стільки не ходять та є "одноразовими"(неремонтопридатними). З проблем, щось було типу з контактною групою, пофіксили(недорого) та й далі собі працює...
В мене Electrolux , і теж 25 років . Там особливо нічому ломатися Зараз все одноразове , як раніше давно вже не роблять
В мене Electrolux , і теж 25 років . Там особливо нічому ломатися Зараз все одноразове , як раніше давно вже не роблять
Казав так дружині при купівлі пральної машини LG у 2008 році, працює до сих пір, пару років тому поміняв помпу, підшипники не міняв. хоча все може бути..