така проблема - є кімната, потрібно визначити куди сходятся дроти у стінах, тобто знайти коробку, у двох розетках струм є, немає на стелі (дроти під освітлення) також немає на вимикачі(який власне те освтлення на стелі вимикає). ось і є в мене думка,що для подальшого наведення ладу у системі потрібно знайти "коробку" . буду вдячний допомозі
ну для мене виникло питання полагодити освітлення( да будет свєт,так сказать) в розетках струм є, а в лампочці немає,візуально коробки не видно,ось і треба погратися - звідкись розетки-то тягнуться
romanyuk 11.01.2014 21:59 пишет: ну для мене виникло питання полагодити освітлення( да будет свєт,так сказать) в розетках струм є, а в лампочці немає,візуально коробки не видно,ось і треба погратися - звідкись розетки-то тягнуться
Я не профессиональный энергетик, могу только прибором помочь. Ищет он только провода под напряжением. Искать провода, без напруги, всякими металл-детекторами, у меня не получилось.
Использую бошевский тестер, но он не всегда показывает медный провод без напряжения. Даже эксперименты ставил - если накрыть его в две-три плитки - уже видит слабо, а пробить можно. Плюс показывает гвозди, направляющие которые в стене от штукатурки остались. Так что штука хоть и полезная, но 100% результата не дает.
romanyuk 11.01.2014 21:43 пишет: така проблема - є кімната, потрібно визначити куди сходятся дроти у стінах, тобто знайти коробку, у двох розетках струм є, немає на стелі (дроти під освітлення) також немає на вимикачі(який власне те освтлення на стелі вимикає). ось і є в мене думка,що для подальшого наведення ладу у системі потрібно знайти "коробку" . буду вдячний допомозі
тебе такой прибор не поможет. Сам недавно сталкивался с подобным. Тебе нужен генератор импульсов для поиска скрытой проводки. Такой приборчик, который цепляется на провод и передает импульсы по проводу, а вторая часть прибора ловит эти импульсы и сигнализирует звуковым сигналом. Я лично искал провод который уходил "в никуда" нашел за 5 минут.