Питання придбання автомобіля назрівало вже давно, зараз вже розумію, що без колес не встигаю за темпом життя який собі задав. Восени дружина виходить з дикрету і садочок та школа вже стануть моїми проблемами . Відстані до навчальних закладів не великі, але 15 хв. туди, 15 хв. назад, короче набридло бігати. На поточний момент немає рішення яку сумму я готовий викласти за авто, але є приблизний діапазон це 6000-12000$. Розумію що діапазон цін може показатись дивним, нижче спробую пояснити свої міркування.
Загальні вимоги:
Хто буде їздить в авто - двоє дорослих, двоє дітей(9 і 3 роки)
Основні напрямки поїздок - садочок, школа, магазин, робота, на вихідних за місто(50-100 км), рибалка(важливий пункт).
Вимоги до автомобіля
Безпечний
Економним (думаю усі цього хочуть)
Не повинен виносити мозок, не хочеться здобувати нову професію
На трасі мати трохи запасу потужності для безпечного обгону фур
Повинен бути зручним (це мабуть суб'єктивне питання)
Кондиціонер чи клімат не принципово
Хочеться щоб був не дуже старим, ну нехай від 2008 р.в.
Коробка передач не принципово, ручна мабуть звичніша
Ліквідність при продажу
Марки і моделі авто серед яких вибираю:
Toyota Corolla
Skoda Octavia
Ford Focus
Opel Vectra C
Renault Symbol, logan (від 2010 р.в.)
Автомобілі серед яких вибираю усі різні і список який перечислив скоріш за все не повний. Питання яке мучає - взяти старше авто але класом вище, чи взяти 3-4 річну але класом нижче і пару років не заглядати Загалом муки вибору як у всіх, баланс між якістю, віком, надійністю і саме головне здоровим глуздом . За автомобільним рулем недавно, є трохи практики на батьківських автомобілях (Ваз 2101, Opel Astra Classic 1,6), періодично і зараз їх трохи катаю (на вихідних).
На автомобільних сайтай вже передивився сотні різних моделей і десятки марок, перечитав різних тем на форумах, спостерігаю за тим за скільки цікаві мені моделі продаються, зараз дійшов до висновку, що стало ще гірше ніж до того поки взагалі нічого не знав . Теорії начитався, настав час практики і тут саме складне, треба кудись їхати, як виявилось в Кіровограді не так багато пропозицій як хотілося б, особливо коли доходить до конкретної моделі, та й ціни у нас не можна назвати демократичними. Кіровогадці відізвіться, можливо хто продає і мені підійде ваше авто!
Як я бачу процес купівлі б.у. автомобіля:
Візуальний зовнішній огляд автомобіля
Огляд салону на предмет затертості - руля, сидінь, органів керування, сигаретні пропали...
Огляд моторного відсіку на наявність підтікань, інших візуальних проблем, на предмет помитості(не знаю як до цього ставитись)
Перевірка ЛКП прибором, якщо знайду в знайомих
Тестовий заїзд
Якщо попередній огляд задовольняє - перевірка на СТО(діагностика).
Не знаю що робити з перевіркою штрафів чи якоїсь заборгованості, ареш і т.д.
Якщо усі перевірки не дають підстав для сумніву, то торг в межах виявлених проблем і купівля!
Алгоритм не ідеальний, можливо щось пропустив, буду радий усім рекомендаціям.
Зараз мабуть на кожному кроці обговоюють скандальний законопроекту 3251, спостерігаю за цим дійством і таке відчуття що водять нас як стадо баранів і я в тому числі, все чекаю мани небесної . Які ваші прогнози, можливо варто почекати до підпису(хай йому грець!)?
Поради, і здорова критика вітаються, допоможіть зробити вибір!
Тебе не хватает 3 тысяч до Skoda Rapid \ Rapid Spaceback. С 1.6 MPI на ручке он там обойдется около 15 тыс. Учитывая что опыта покупки БУ у тебя нет, то без кого то из знакомых лучше не рисковать.
Поради, і здорова критика вітаються, допоможіть зробити вибір!
тут треба зрозуміти що ти вкладаєщ в поняття рибалка як важливий пункт. Якщо там бездорожжя на якому легко можна посадити автомобіль на пузо то краще шукати автомобіль з повним приводом. Ну і для рибалки як на мене підоходить добре універсал. Я б дивився на octavia tour з повним приводом, були і універсали. Автомобіль простий як двері, ліквідний, і не дорогий в обслузі. На монопривідній октавії їздив не мало. Також в твій бюждет влазять і паркетні позашляховики, можна і хундай туксон знайти за 12 цілком живий, и рав4 в пролетарскій комплектації. Так що думай на скільки тобі офроуд можливості потрібні. Ну і стовно вибору авто, тобі все одно потрібна людина яка розумієтся на авто і якій ти можеш довіряти. На станції тобі можуть розказати багато чого.
В ответ на: Теорії начитався, настав час практики і тут саме складне
Є знайомі з автомобілями, що пустять за кермо? Бо з переліку критеріїв можна радити що завгодно, і все одно декільком буде не відповідати. Тому краще все-таки структурувати власні вподобання по моделях автомобілів. Просто той же "запас потужності" на трасі (який? у кожного це індивідуально) при претензіях на позашляхові якості (рибалка) з економічністю буде пов"язаний не в цьому бюджеті (хіба, варіанти з ГБО). Ну і т.д. (безпека, зручність...)
Купил бы за 10 куе Флюенс с пробегом до ста тысяч поставил ГБО и все. Клиренс 165 мм по грунтовке на рыбалку можно, если что сложнее с дорогой то паркет лучше. Багажник огромен безопасность кузова отличная, комплектации хороши. Или Элантру еще бы глянул . Вот такое у меня предпочтения
Навіть не думав, що відразу буде скільки рекомендацій і так оперативно .
Розпишу трохи ті параметри які трохи не зрозуміло описав:
Поїздки на рибалку в моєму випадку вимагають від автомобіля багато простору в багажнику. Їздивши неоднократно на Астрі, помічав що при її не маленькому багажнику усі речі поміщаються впритик і то дещо доводилось брати в салон. Хто їздить з ночівлею зрозуміє мене. Бездоріжжя рідко вибираю в якості шляху до водойми, хоча наші автодороги останнім часом теж не дуже відрізняються якістю.
Під запасом потужності мались на увазі не рейсерські властивості авто, а можливість без напрягу обігнати фуру, в критичний момент (буває всяке) зробити це швидше ніж зазвичай. Я за безпечний рух, особливо якщо в салоні діти.
Бюджет не остаточний, скоріше психологічна межа через яку не хочеться переступати. Міркую так що нижче 6000$ навіть бюджете авто більш-менш свіже не купити, вище 12000$ підсвідомість підказує що рано витрачати на моєму етапі.
По запропонованим вище автомобілям скажу, що кожен автомобіль до себе приміряв (поки що віртуально).
Hundai Tucson - зовнішність спірна, хоча по параметрам підходить, мінус розхід палива (вирішення питання - встановленн ГМО).
Skoda Octavia - на початку вибору розглядав ледве не єдиним варіантом, почитавши форуми запутався у вдалих роках випуску модифікація, обладнанні та усіх можливих двигунах та їх недостатках (треба менше профільні форуми читать, скільки думок, а власної немає).
Renault Fluence - гарний автомобіль, відразу припав до душі, будуть варіанти - обов'язково піду подивлюсь що за звір.
Renault Megane - теж подобається, бачу останнім часом везуть їх в дизельних версіях з Європи з невідомою історією та пробігом. Вибір величезний, та я наврят чи зможу вибрати щось гідне.
В паркетниках/позашляховиках які підходять за бюджетом відлякує розхід палива (вирішується через ГБО) і можливі затрати на обслуговування повного приводу(можливо не правий - поправте). По рекомендованим та обраним мною авто буду дивитись реальні пропозиції(поки в межах міста), думаю в процесі деякі пункти мають відпасти. Доречі останні автомобілі logan та simbol вказав не дарма, ці варіанти буду розглядати якщо з іншими не складеться, так сказать "і вівці цілі і вовки ситі". Збережу бюджет, та зроблю хоч якийсь крок, на крайній випадок не багато втрачу при перепродажу.
Стосовно знайомого чи спеціаліста який зможе допомогти при огляді, то є один знайомий, має точку по ремонту авто, думаю його залучу до цієї нелегкої справи .
На даний момент порівнюю себе з малою дитиною - їй як пропонуєш вибрати серед іграшок, так руки тягнуться до усього і дуже складно зробити вибір
купил элантру hd 2.0 - очень доволен. даже не ожидал. очень комфортная подвеска для своего класса, очень просторный салон для своего класса и очень удобный, подходит для высоких водителей. расход 10-12 газа (или 9-10 бензина) по городу меня очень радует (октавия 1.8т на механике ела больше, при том что на октавию ставил хану а сейчас решил сэкономить и поставить валтек)
what3va 09.06.2016 00:04 пишет: купил элантру hd 2.0 - очень доволен. даже не ожидал. очень комфортная подвеска для своего класса, очень просторный салон для своего класса и очень удобный, подходит для высоких водителей. расход 10-12 газа (или 9-10 бензина) по городу меня очень радует (октавия 1.8т на механике ела больше, при том что на октавию ставил хану а сейчас решил сэкономить и поставить валтек)
Ее и имел ввиду, и 2.0 с газом лучше дружит, клапана шайбами регулируются, и вроде как масла после 150 ккм е замечено чтоб ели.
Я б звернув увагу на Hyundai Tucson/KIA Sportage 2,0 ГБО. Для початку можна завітати на авторинок і вживу передивитись Ваші варіанти, можливо щось відсіється, можливо щось додасться. Безпосередньо купувати потрібно з людиною, яка б не дала зробити не обдуманий або поспішний вибір. Стосовно "скандального законопроекту 3251" сам чекав на нього, але придбав авто "не на всі гроші" щоб мінімізувати можливі втрати.
Тоді викреслюйте всі авто без стандартної кількості подушок (зараз стандарт це шість: головні, бічні, шторки) і системи стабілізації ESP/DSC/VSC тощо. Особливо якщо нема досвіду, то це просто мастхев над усіма мастхевами.
Ну, тобто якщо питання безпеки для вас дійсно важить
Тоді викреслюйте всі авто без стандартної кількості подушок (зараз стандарт це шість: головні, бічні, шторки) і системи стабілізації ESP/DSC/VSC тощо. Особливо якщо нема досвіду, то це просто мастхев над усіма мастхевами.
Ну, тобто якщо питання безпеки для вас дійсно важить
Повністю підтримую. Такий самий текст і збирався писати, але чекав, що за уточнення від ТС проходять премодерацію. Поки по безпеці без уточнень.
Безпеку поставив пунктом №1 не даремно, вважаю що навіть досвідченому водієві вона не завадить, приклади приводить не буду, статистика говорить сама за себе. Тепер розумію, що більш дешеві авто запропоновані мною відпадають. Якщо системи які допомагають у керуванні зустрічаються і в більш дешевих автомобілях, то з подушками безпеки просто біда.
Загалом дякую за доцільні рекомендації, буду думати над варіантами...
Щодо досвіду, я забув сказати, що автомобільні права в мене зовсім недавно, а от на мотоциклі я з 16 років
мелкий-2 09.06.2016 17:13 пишет: 12 тыс, от 2008, подушки и системы стабилизации.... Единственное что в голову пришло это вольво эс40 с фордовским 1.6 на механике.
мелкий-2 09.06.2016 17:13 пишет: 12 тыс, от 2008, подушки и системы стабилизации.... Единственное что в голову пришло это вольво эс40 с фордовским 1.6 на механике.
Меган\ Флюенс в средней комплектации тоже 6 наволочек , Есп правда не в базе
В вольво не есп. Там диэстиси. Оно объединяет абс, есп, противобуксовочную систему и еще чего-то там. Ну плюс всякие системы типа защита от плечевых травм... Шведы как всегда....
мелкий-2 09.06.2016 17:13 пишет: 12 тыс, от 2008, подушки и системы стабилизации.... Единственное что в голову пришло это вольво эс40 с фордовским 1.6 на механике.
Спокойно можно искать среди отдельных моделей корейцев, японцев, но большей частью модели или Д-класса, или просто комплектации ближе к топовым. Среди С-класса Сивик первым делом на ум приходит, а среди бОльших: Аккорд, Соната, Камри не араб... Ну и европейцы, которые не баловались на украинском рынке тем, что себе не могли позволить на европейском (урезание "плюшек" по безопасности).