Falwar 14.07.2016 13:37 пишет: Прикольная статистика. Если смотреть по самым популярным классам B, C, CUV, то результаты таковы:
B: 1) VW Polo 2) Renault Clio 3) Ford Fiesta
C: 1) VW Golf 2) Skoda Octavia 3) Ford Focus
CUV: 1) Nissan Qashqai 2) Renault Capture 3) Peugeot 2008
Я би ще виділив топ машин по приросту до мин. року. Тобто свіжі моделі, які потенційно піднімуться ще вище: 1) Audi A4 2) Kia Sportage 3) Skoda Fabia Тут респект корейцям, які на євроринку своїм спортейджом можливо вийдуть на 1-е місце серед кросів. Таки варто ближче придивитись до нього.
Хз, але ціни на вторинному ринку на Меган в Європі як на Фабію одного року випуску - я по Швеції дивився. Та ж октава А5 буде дорожча ледь не на третину
Ganni 14.07.2016 15:39 пишет: Хз, але ціни на вторинному ринку на Меган в Європі як на Фабію одного року випуску - я по Швеції дивився. Та ж октава А5 буде дорожча ледь не на третину
Я би ще виділив топ машин по приросту до мин. року. Тобто свіжі моделі, які потенційно піднімуться ще вище: 1) Audi A4 2) Kia Sportage 3) Skoda Fabia Тут респект корейцям, які на євроринку своїм спортейджом можливо вийдуть на 1-е місце серед кросів. Таки варто ближче придивитись до нього.
что вы курите?
про спортедж - если сделают хотя бы близкий аналог реношному 1,6 который на кашкае стоит может чуть и поднимутся, с текущими движками это их место +/-
Я би ще виділив топ машин по приросту до мин. року. Тобто свіжі моделі, які потенційно піднімуться ще вище: 1) Audi A4 2) Kia Sportage 3) Skoda Fabia Тут респект корейцям, які на євроринку своїм спортейджом можливо вийдуть на 1-е місце серед кросів. Таки варто ближче придивитись до нього.
что вы курите?
про спортедж - если сделают хотя бы близкий аналог реношному 1,6 который на кашкае стоит может чуть и поднимутся, с текущими движками это их место +/-