Иду учиться, на этот период у брата беру. Байк покупать не планирую(пока что, может потом, я еще джип не переварила), но буду брать кататься(в хорошую погоду и тп). Спортивный. Кататься планирую спокойно и не жужжа; Не далеко и тп. Но я хочу взять хороший экип. Так как я совсем новичок то надо как я понимаю брать максимально хороший. Что вообще надо смотреть-гуглить? Кто делает шлемы? Какие они бывают? Какой шмот? Обувь там и тп? И скажите, как вы катаетесь, когда за бортом +30? У нас тут байкеры в основном на всяких харлеях ездят, в майках считай.. мне совершенно не понятно как так можно, но им тут виднее конечно, я так не буду. В общм, насоветуйте барышне.
Для себе, обрав екіп Dainese, шолом AGV (суббренд Dainese). Чому? Один із топових і новаторських брендів по екіпу. Ледь не половина пілотону MotoGP та WorldSBK в ньому ганяє. Єдине, перчатки довелось купити іншого бренду, рука нестандартна чи що і щоб зручно сіли на долоні і довжину пальців.
Дам лиш одну пораду! Екіп міряти, міряти і ще раз міряти. Щоб ніде нічого не давило, при цьому плотно облягало, але щоб не сковувало рухів. В шоломі, при кінцевому виборі, хоча б хвилин 15-20 посидіти і впевнитися що ніде нічого не давить.
Наприклад, боти я купив лиш після примірки абсолютно всіх моделей і марок ботів, що є в столичних магазах, зате як на мене шиті і зручні комфортні, при їзді абсолютно не відчуваються
тут як...справа в тому, що ті ще не знаєш, чи воно тобі треба, їздиьт на моцику. тому можу порадити брати екіп вживаний тому що може статись, що ти зрозумієш, що це не твоє. з екіпу головне шолом, але без фанатизму, це зайве.гарна куртка з ліктями, плечами і спиною. рукавички багато не коштують, досить щось доволі середненьке. в якості штанів досить джинсів, на коліна купи собі наколінники. взуття можна щось на зразок доктор мартенс, або взагалі робочі. передбачаю, що зараз набіжитькупа народу і почне волати, що я нічого не розумію;тому для довідки: їзжду більше тридцяти років