Интересует мнения автоюа Т.к. одни хают попсовые воги и окко, другие же - упг, глуско и т.п. Кто где заправляется?
Амик на лыбедской
У всіх дизель приблизно однаковий. Ніколи не заправляюсь у всяких глузко і аміків - з кацапським коріннчм. А в інших потрібно обирати конкретну заправку, де її "начальник" не дуже жадібний. Останні три мох заправки - БРСМ, УПЖ, Ававнтаж. У останнього був найкращий.
Имхо, если за "стабильно качественный", то альтернатив укравте придумать сложно. Вроде как тот же орлен под названием "дизель нано экстра" обычно бывает на киевских сокарах, но ни на одном из них мне не сказали, что у них "всегда он именно орлен".
Багато років мав в роботі мінієкскаватора Кубота.Завжди заправлявся в пластмасові каністри,тобто "соляру"бачив в очі.Самою чистою(прозорою)була на Мавексі,Укрнафті,та БРСМ.Якщо ОККО то тільки - Пульс,звичайна евро в них то повний піпец.
По суб'єктивним відчуттям найкраща на ВОГ Найгірша - звичайна соляра на ОККО Коли була акція - заправлявся на Амік, без питань. Зараз на БРСМ, але додаю присадки з Амазону, раніше з Епіцентру К2 дизель
Глуско премиальный.
КЛО!
По паспорту аж випити хочеться
По суб'єктивним відчуттям найкраща на ВОГ Найгірша - звичайна соляра на ОККО
Маю, абсолютно протилежні враження. І от кому (я про АЗС) тепер вірити
Интересует мнения автоюа Т.к. одни хают попсовые воги и окко, другие же - упг, глуско и т.п. Кто где заправляется?
вразумительного ответа не найдешь, ибо тут кто с дизелекорчами с тнвд другие с сажевыми фильтрами третьи купили авто а денег на топливо жалко ездят ищут шару.
Я в новый лизель лью Шелл Вповер (Прибалктика + присадка) но она не дешева. Но и нарекания нет.
По суб'єктивним відчуттям найкраща на ВОГ Найгірша - звичайна соляра на ОККО
Маю, абсолютно протилежні враження. І от кому (я про АЗС) тепер вірити
Це на рівні суб'єктивних відчуттів. Підозрюю, якщо хтось заправить мені машину, і не скаже де, то я різниці не помічу. Ну тому що вона практично з одного заводу. Не знаю, на чому основується віра в те, що у нас може бути Орлєн і тд. Сертифікати можуть друкувати які захочуть, все рівно ніхто не перевіряє і не карає. В будь-якому випадку, імхо, потрібно додавати присадки. Можна заливати і переплачувати за пауер, нітро і тд., які вже з присадками, а можна забадяжити самому.
Не знаю, на чому основується віра в те, що у нас може бути Орлєн
А в чому проблема у нас бути тому самому Орлену. Свої 6-7 відсотків ринку вони за даними про імпорт мають, попит є, чом би й не продавати, особливо, якщо є люди, які не проти платити більше?
В будь-якому випадку, імхо, потрібно додавати присадки.
Для чого додавати присадкі та які? Усі промислові присадки до палива вже додані та перемішані на заводі! Ваша присадка - це ефект плацебо!
За статистикою, основний постачальник дизелю в Україну - Росія. Ви зустрічали десь сертифікат із рос.солярою? А вона є.
За статистикою, основний постачальник дизелю в Україну - Росія. Ви зустрічали десь сертифікат із рос.солярою? А вона є.
ШО?!! А можна пруфи?
Тут по присадкам були холівари в інший темі із блогером з Луцька. ІМХО АЗС на них економлять. В них робота така, економити. Я замовляю на Амазоні таку Сказати, що вона діє - не можу) Реально що з нею, що з будь-якою іншою присадкою не відчуваю різниці. Але так дійсно спокійніше, це амариканці і викликає хоч якусь довіру.
Интересует мнения автоюа Т.к. одни хают попсовые воги и окко, другие же - упг, глуско и т.п. Кто где заправляется?
В соседнем магазине канцтоваров, в отделе фломастеров.
Тут по присадкам були холівари в інший темі із блогером з Луцька.
Дивились його останній перл? "у нього ДТ зіпсувалось за місяць"
Я замовляю на Амазоні таку Сказати, що вона діє - не можу) Реально що з нею, що з будь-якою іншою присадкою не відчуваю різниці. Але так дійсно спокійніше, це амариканці і викликає хоч якусь довіру.
Назва HotShotSecrets - ГарячийПострілСекрет Таблетки для гемеопатії почитайте відгуки - більшість відгуків типу "я не знаю та не відчуваю як ця присадка діє" та 4-5 зірочок
Как сообщал enkorr, в конце августа Федеральная служба технического экспортного контроля России дала разрешение ООО «Газпром нефтехим Салават» на экспорт в Украину до конца года 100 тыс. т дизельного топлива. Получателем ресурса стал SOCAR.