autoua
×
Autoua.netФорумВибір автомобіля

Раціональний вибір нераціонального автомобіля

новичок
Сообщения: 33
С нами с 15.01.2019

Раціональний вибір нераціонального автомобіля
      9 марта 2021 в 20:40 Гілками

Вітаю, потребую поради у виборі авто для провінції. В силу роду занять та статусу вагаюсь між японським автопромом мохнатих років (2008-2011) тобто більше 10 років та німецьким автопромом свіжіших років (2012-2013). Мова про такі автомобілі як Prado, Highlander, GX460, Pajero Wagon та відповідно Toureg/Q5 (те що Авто Ріа видав в моєму бюджеті 25-30 куе).

Це буде 9те чи 10те авто. але попередні автівки купляв швидко і без тяжких роздумів а тут застряг. Їздив раніше і на Тойотах, і корейський бегемот був, Пассат Б6/Б7 (в якості другого водія) була робоча лошадка Кадді, а зараз маю Touran та свіжу Vitara.
Тобто дуже прості та відносно дешеві в обслузі авто. Туран вже старий і проситься на пенсію, Вітара просто мала (сімейство росте), обидва давно не відповідають бажаному рівню комфорта, функціонала, та задоволенню від експлуатації та володіння.

Перспектива обслуговування авто більше 10 років та/або 200 000 км пробігу в купі з вищим класом авто дещо шугає. Але те що можна купити в автосалоні за такі гроші в принципі не вартує своїх коштів відпочатку, та і по класу не проходить (максимум Х Трейл чи Рав4 в середній комплектації, навіть Тігуан набагато дорожчий). Тобто для нового авто класу щонайменш Тігуану потрібно підняти планку бюджету до 40 куе. і змиритись з шаленим падінням вартості перші 5 років.

Визначитись вкрай важко бо давно не вникав в авторинок. Авто планується на 4-5 років не більше.

Маю досвід обслуговування і у офіціалів і в клубних СТО і в гаражах. Звичайно перевагу надаю плановому обслуговуванню, так щоб двічі в рік (маю пробіг 20 000 в рік) заїхати поміняти все що треба без економії на запчастинах та кваліфікації робіт.
Можу дозволити собі вкласти планово велику суму на необхідний ремонт щоб біда не спіткала там де її можна було уникнути (ДТП не рахується).

"Гаражні експерти нашого села" радять однозначно японців - ходова надійніша, запчастини дешевші, сюрпризів по електроніці мінімум. Відразу вкласти пару тройку кілобаксів і не ждати нежданчиків. Через 5 років продати буде легше ніж німця. Да, салон такий собі, да не буде певних опцій, дизайн на любителя, кузов та ЛКП таке собі... Зато силова установка та АКП на віка. І звісно там буде здебільшого прожорливий бензиновий мотор, швидше за все вже з газом від попереднього власника. Кузов після наших доріг та експлуатації буде завідомо в гіршому стані. Крім того, якщо не брати до уваги битків з США то вибір Тойоти в Україні навіть 2008 років це буде важкий процес (угондошені екземпляри, переоцінені, пробіги скручені ітд). Без професійних підбірщиків не обійтись.

У Туарега/Ку5 буде все зручно, красиво, ідеалстан, сів і поїхав, габарити адекватні (не баржа), кузов теж трохи надійніше, тобто ходова і загальний стан "свіжопригнаних" буде при більших пробігах в кращому стані, але підозрюю що ходова буде сипатись швидше, запчастини дорожчі, мотор та коробка після європейських пробігів 200-250 ткм попросять грошей на ремонти, ну а ліквідність при перепродажі завідомо гірша. Зато авто можна відносно швидко пригнати під замовлення чи обрати із свіжопригнаного,а пробіг та сервіс перевірити по базі ВАГа. Тобто це не зовсім кіт в мішку на відміну від японців, які катались в Україні.

Варіанти типу седан, хетч,універсал,електрокар, РеноПежоСітро та іншу екзотику відпочатку відфільтрував (немає коли експерементувати та шукати нові пригоди). Вищезгадані автівки доводилось бачити в роботі, в якості пасажира, повноцінні тестдрайви попереду.

Розвійте або підтвердіть, будь ласка, мої стереотипи, особливо хто заємається автоподбором, обслуговуванням, експлуатацією з великими пробігами, короче хто в темі.
Хочеться зробити раціональний вибір тобто отримати в підсумку те, чого чекав і на що розраховував.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Супер писатель! **
51 год, Киев
Сообщения: 2897
С нами с 07.06.2004

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 12:28 Гілками

Victor G 09.03.2021 20:40 пишет:

Вітаю, потребую поради у виборі авто для провінції. В силу роду занять та статусу вагаюсь між японським автопромом мохнатих років (2008-2011) тобто більше 10 років та німецьким автопромом свіжіших років (2012-2013). Мова про такі автомобілі як Prado, Highlander, GX460, Pajero Wagon та відповідно Toureg/Q5 (те що Авто Ріа видав в моєму бюджеті 25-30 куе).

Це буде 9те чи 10те авто. але попередні автівки купляв швидко і без тяжких роздумів а тут застряг. Їздив раніше і на Тойотах, і корейський бегемот був, Пассат Б6/Б7 (в якості другого водія) була робоча лошадка Кадді, а зараз маю Touran та свіжу Vitara.
Тобто дуже прості та відносно дешеві в обслузі авто. Туран вже старий і проситься на пенсію, Вітара просто мала (сімейство росте), обидва давно не відповідають бажаному рівню комфорта, функціонала, та задоволенню від експлуатації та володіння.

Перспектива обслуговування авто більше 10 років та/або 200 000 км пробігу в купі з вищим класом авто дещо шугає. Але те що можна купити в автосалоні за такі гроші в принципі не вартує своїх коштів відпочатку, та і по класу не проходить (максимум Х Трейл чи Рав4 в середній комплектації, навіть Тігуан набагато дорожчий). Тобто для нового авто класу щонайменш Тігуану потрібно підняти планку бюджету до 40 куе. і змиритись з шаленим падінням вартості перші 5 років.

Визначитись вкрай важко бо давно не вникав в авторинок. Авто планується на 4-5 років не більше.

Маю досвід обслуговування і у офіціалів і в клубних СТО і в гаражах. Звичайно перевагу надаю плановому обслуговуванню, так щоб двічі в рік (маю пробіг 20 000 в рік) заїхати поміняти все що треба без економії на запчастинах та кваліфікації робіт.
Можу дозволити собі вкласти планово велику суму на необхідний ремонт щоб біда не спіткала там де її можна було уникнути (ДТП не рахується).

"Гаражні експерти нашого села" радять однозначно японців - ходова надійніша, запчастини дешевші, сюрпризів по електроніці мінімум. Відразу вкласти пару тройку кілобаксів і не ждати нежданчиків. Через 5 років продати буде легше ніж німця. Да, салон такий собі, да не буде певних опцій, дизайн на любителя, кузов та ЛКП таке собі... Зато силова установка та АКП на віка. І звісно там буде здебільшого прожорливий бензиновий мотор, швидше за все вже з газом від попереднього власника. Кузов після наших доріг та експлуатації буде завідомо в гіршому стані. Крім того, якщо не брати до уваги битків з США то вибір Тойоти в Україні навіть 2008 років це буде важкий процес (угондошені екземпляри, переоцінені, пробіги скручені ітд). Без професійних підбірщиків не обійтись.

У Туарега/Ку5 буде все зручно, красиво, ідеалстан, сів і поїхав, габарити адекватні (не баржа), кузов теж трохи надійніше, тобто ходова і загальний стан "свіжопригнаних" буде при більших пробігах в кращому стані, але підозрюю що ходова буде сипатись швидше, запчастини дорожчі, мотор та коробка після європейських пробігів 200-250 ткм попросять грошей на ремонти, ну а ліквідність при перепродажі завідомо гірша. Зато авто можна відносно швидко пригнати під замовлення чи обрати із свіжопригнаного,а пробіг та сервіс перевірити по базі ВАГа. Тобто це не зовсім кіт в мішку на відміну від японців, які катались в Україні.

Варіанти типу седан, хетч,універсал,електрокар, РеноПежоСітро та іншу екзотику відпочатку відфільтрував (немає коли експерементувати та шукати нові пригоди). Вищезгадані автівки доводилось бачити в роботі, в якості пасажира, повноцінні тестдрайви попереду.

Розвійте або підтвердіть, будь ласка, мої стереотипи, особливо хто заємається автоподбором, обслуговуванням, експлуатацією з великими пробігами, короче хто в темі.
Хочеться зробити раціональний вибір тобто отримати в підсумку те, чого чекав і на що розраховував.



Так ти сам все виклав. Що ти хочеш почути ще? Зробити вибір за тебе?
Зараз тут порадять, як завжди: японці/німці 50/50. А до чого ти сам схиляєшся?


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель **
39 лет (21 год за рулем), Киев
Сообщения: 1470
С нами с 29.11.2010

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 12:43 Гілками

Бери Touareg. Був японець паркетник до нього, ну взагалі небо та земля. З приводу надійності тура можна почитати і в інтернетах - один з найнадійніших вагів. Норм розхід, в мене 10 л середня. Купа примочок типу ACC, front-assist, DLA і т.д, пневма, ну короче. Як на мене, вибір очевидний

Змінено Kudr (12:44 10/03/2021)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
медиапланер *
Киев
Сообщения: 876
С нами с 22.10.2002

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 12:48 Гілками

Платить 30ку за 10 летнюю тачку - это, чтобы потом чинить ее в гараже?

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P *
Киев
Сообщения: 13373
С нами с 07.05.2005

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 12:49 Гілками

З пробігом за 200 тисяч Прадо без варіантів "на мою імху".
Ну або GX, якщо розхід бензину не лякає.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Достоевский *
41 год (11 лет за рулем), Вишгород
Сообщения: 9179
С нами с 06.09.2016

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 13:10 Гілками

А не проще за эту 30-ку взять новье какой то кроссовер?
Новое авто не будет лет 5 выносить мозг, а десятилетняя - с большой долей вероятности там будет сюрпризы.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар **
52 года (27 лет за рулем), Киев
Сообщения: 5930
С нами с 13.06.2002

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Murzik2.0]
      10 марта 2021 в 13:25 Гілками

Murzik2.0 10.03.2021 13:10 пишет:

А не проще за эту 30-ку взять новье какой то кроссовер?
Новое авто не будет лет 5 выносить мозг, а десятилетняя - с большой долей вероятности там будет сюрпризы.



Ти пропустив саме головне
В ответ на:

В силу роду занять та статусу




Інша справа, який статус у 10+ авто, але то вже маємо, що маємо


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P *
45 лет (26 лет за рулем), Киев
Сообщения: 15341
С нами с 25.03.2004

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 13:37 Гілками

За 25-30 легко помещается большой кроссовер 5 лет отроду, который будет не такой премиальный с точки зрения твоих варинатов, но:
* с большей долей вероятности не будет напрягать
* большой выбор моделей позволяет выбрать то что по душе
* более свежая модель скорее всего порадует лучшей комплектацией (может быть доступна активная безопасность, как пример)

Также наличие Q5 в списке провоцирует добавить паркеты от Лексуса\инфинити


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель *
Сообщения: 1210
С нами с 23.10.2020

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 15:26 Гілками

Чтобы не выносил мозг то однозначно прадо/хай/лехус

Но 150й прадо/460 лехус 25-30 это по низу рынка, соответственно большой вариант нарваться на ухайдоханный вариант.

В таком бюджете лучше смотреть, если есть потребность в большой машине, ГХ470 рестаил последних годов (07-08), или же хай/РХ 350 посвежее

Паджеро не рекомендовал бы однозначно.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
member
15 лет за рулем, Одесса
Сообщения: 173
С нами с 24.01.2015

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 16:10 Гілками

Так тут решает статус или понт?
Чем тот же икстрейл с салона за 30 не будет ступенькой вверх по статусу после витары и турана? Еще есть субару фоорестер, если взять последнее поколение бу, то типа тоже солидно - эффект субару со стороны про "непонятно и скорей всего дорого, уважаю"

Какие цели для авто? Таки 10-13 лет даже для крупной понторезки то уже не про статус, а больше про гемор обслуживания.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P **
44 года,
Сообщения: 12134
С нами с 08.06.2015

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Dmitrik]
      10 марта 2021 в 19:31 Гілками

Dmitrik 10.03.2021 12:28 пишет:

Victor G 09.03.2021 20:40 пишет:

Вітаю, потребую поради у виборі авто для провінції. В силу роду занять та статусу вагаюсь між японським автопромом мохнатих років (2008-2011) тобто більше 10 років та німецьким автопромом свіжіших років (2012-2013). Мова про такі автомобілі як Prado, Highlander, GX460, Pajero Wagon та відповідно Toureg/Q5 (те що Авто Ріа видав в моєму бюджеті 25-30 куе).

Це буде 9те чи 10те авто. але попередні автівки купляв швидко і без тяжких роздумів а тут застряг. Їздив раніше і на Тойотах, і корейський бегемот був, Пассат Б6/Б7 (в якості другого водія) була робоча лошадка Кадді, а зараз маю Touran та свіжу Vitara.
Тобто дуже прості та відносно дешеві в обслузі авто. Туран вже старий і проситься на пенсію, Вітара просто мала (сімейство росте), обидва давно не відповідають бажаному рівню комфорта, функціонала, та задоволенню від експлуатації та володіння.

Перспектива обслуговування авто більше 10 років та/або 200 000 км пробігу в купі з вищим класом авто дещо шугає. Але те що можна купити в автосалоні за такі гроші в принципі не вартує своїх коштів відпочатку, та і по класу не проходить (максимум Х Трейл чи Рав4 в середній комплектації, навіть Тігуан набагато дорожчий). Тобто для нового авто класу щонайменш Тігуану потрібно підняти планку бюджету до 40 куе. і змиритись з шаленим падінням вартості перші 5 років.

Визначитись вкрай важко бо давно не вникав в авторинок. Авто планується на 4-5 років не більше.

Маю досвід обслуговування і у офіціалів і в клубних СТО і в гаражах. Звичайно перевагу надаю плановому обслуговуванню, так щоб двічі в рік (маю пробіг 20 000 в рік) заїхати поміняти все що треба без економії на запчастинах та кваліфікації робіт.
Можу дозволити собі вкласти планово велику суму на необхідний ремонт щоб біда не спіткала там де її можна було уникнути (ДТП не рахується).

"Гаражні експерти нашого села" радять однозначно японців - ходова надійніша, запчастини дешевші, сюрпризів по електроніці мінімум. Відразу вкласти пару тройку кілобаксів і не ждати нежданчиків. Через 5 років продати буде легше ніж німця. Да, салон такий собі, да не буде певних опцій, дизайн на любителя, кузов та ЛКП таке собі... Зато силова установка та АКП на віка. І звісно там буде здебільшого прожорливий бензиновий мотор, швидше за все вже з газом від попереднього власника. Кузов після наших доріг та експлуатації буде завідомо в гіршому стані. Крім того, якщо не брати до уваги битків з США то вибір Тойоти в Україні навіть 2008 років це буде важкий процес (угондошені екземпляри, переоцінені, пробіги скручені ітд). Без професійних підбірщиків не обійтись.

У Туарега/Ку5 буде все зручно, красиво, ідеалстан, сів і поїхав, габарити адекватні (не баржа), кузов теж трохи надійніше, тобто ходова і загальний стан "свіжопригнаних" буде при більших пробігах в кращому стані, але підозрюю що ходова буде сипатись швидше, запчастини дорожчі, мотор та коробка після європейських пробігів 200-250 ткм попросять грошей на ремонти, ну а ліквідність при перепродажі завідомо гірша. Зато авто можна відносно швидко пригнати під замовлення чи обрати із свіжопригнаного,а пробіг та сервіс перевірити по базі ВАГа. Тобто це не зовсім кіт в мішку на відміну від японців, які катались в Україні.

Варіанти типу седан, хетч,універсал,електрокар, РеноПежоСітро та іншу екзотику відпочатку відфільтрував (немає коли експерементувати та шукати нові пригоди). Вищезгадані автівки доводилось бачити в роботі, в якості пасажира, повноцінні тестдрайви попереду.

Розвійте або підтвердіть, будь ласка, мої стереотипи, особливо хто заємається автоподбором, обслуговуванням, експлуатацією з великими пробігами, короче хто в темі.
Хочеться зробити раціональний вибір тобто отримати в підсумку те, чого чекав і на що розраховував.



Так ти сам все виклав. Що ти хочеш почути ще? Зробити вибір за тебе?
Зараз тут порадять, як завжди: японці/німці 50/50. А до чого ти сам схиляєшся?



- в мене лише питання: для чого цитувати здорове перше повідомлення?


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
26 лет за рулем, Киев
Сообщения: 41543
С нами с 14.01.2008

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Victor G]
      10 марта 2021 в 20:14 Гілками

купи кадиллак .
по обслуживанию почти опель.даже в киеве мало их, а уж за пределами столицы будешь гвоздем автомобильной программы.
и бюджета полностью хватит.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
продавець овочів **
Киев
Сообщения: 45290
С нами с 11.04.2006

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Абрвалг]
      11 марта 2021 в 08:00 Гілками

А кузовщина есть на них?

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
26 лет за рулем, Киев
Сообщения: 41543
С нами с 14.01.2008

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: nickka]
      11 марта 2021 в 09:58 Гілками

nickka 11.03.2021 08:00 пишет:

А кузовщина есть на них?




cтранный вопрос, так что б просто пойти и купить конечно же нет.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
новичок
Сообщения: 33
С нами с 15.01.2019

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Kudr]
      11 марта 2021 в 10:03 Гілками

Kudr 10.03.2021 12:43 пишет:

Бери Touareg. Був японець паркетник до нього, ну взагалі небо та земля. З приводу надійності тура можна почитати і в інтернетах - один з найнадійніших вагів. Норм розхід, в мене 10 л середня. Купа примочок типу ACC, front-assist, DLA і т.д, пневма, ну короче. Як на мене, вибір очевидний




я взагалі Пассат В8 відпочатку хотів. Можливо повнопривідний, можливо Олтрек. Але вони ж всі універсалами ідуть з Європи, на вигляд не подобаються в такому кузові та й задумані вони не для убитих доріг, а для швидкої автобанної їзди. Туарег як на мене раціональний вибір, але смущає чи при пробігу 200 + (а саме такі будуть пригнані авто) не вмре його ходовка по кругу, а потім ДСГ, а потім мотор-ТНВД з пневмою... це якщо коротко


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
новичок
Сообщения: 33
С нами с 15.01.2019

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Dmitrik]
      11 марта 2021 в 10:09 Гілками

Dmitrik 10.03.2021 12:28 пишет:

Victor G 09.03.2021 20:40 пишет:






Так ти сам все виклав. Що ти хочеш почути ще? Зробити вибір за тебе?
Зараз тут порадять, як завжди: японці/німці 50/50. А до чого ти сам схиляєшся?




в тому то і справа, що вагаюсь. в ідеалі звісно хочеться нове авто, але наразі це неможливо під мої потреби, а купляти абищо немає резону. Що таке Тойота знаю тільки про автівки від 0 до 200 ткм (навіть до 150 ткм). Що таке Фольцваген (на прикладі 2-3х авт) від 200 + теж уявляю (на Тоурані вже 360 ткм). Підсвідомо здається що Тойота вічна і безпроблемна (тому що катав нові тойоти), а Ваг регулярно потребує сервісу (бо юзав старі авта). Тому і питання таке виникло.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
новичок
Сообщения: 33
С нами с 15.01.2019

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Бабайка]
      11 марта 2021 в 10:12 Гілками

Бабайка 10.03.2021 12:48 пишет:

Платить 30ку за 10 летнюю тачку - это, чтобы потом чинить ее в гараже?




ну, якщо коротко то і да і ні. Якщо дрібні ремонти то, да в мене під боком тільки гаражні сервіси (правда прогрес в сторону щось типу СТО є навіть в провінції), а якщо серйозні ремонти - то є в 100-200 км офіційні та неофіційні сервіси. Якщо питання в контексті купити за 30ку нову тачку и чинить ее на офстанціях - то це інша історія. Я не зміг за 30ку обрати авто під свої вимоги. Цінник такого авто 45-50


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
новичок
Сообщения: 33
С нами с 15.01.2019

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: VP_Son]
      11 марта 2021 в 10:16 Гілками

VP_Son 10.03.2021 12:49 пишет:

З пробігом за 200 тисяч Прадо без варіантів "на мою імху".
Ну або GX, якщо розхід бензину не лякає.




чому без варіантів? от якраз і потребую деталізації причин. Розхід бензину звісно лякає, але при моєму пробігу 20 ткм це краща альтернатива витратам на ремонти (бо ще тратиться час, а бензин заправив і поїхав). Але парадокс ситуації, що я б хотів бензиновий двигун, наприклад 4 чи 4.6л, але таких авт на вторинці одиниці, всі на газу. А для мене газ це зайвий головний біль, а економії на моєму пробігу ну не космос. Хоча звісно не відкидаю і газ-бенз. Просто досвіду немає з цим.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
новичок
Сообщения: 33
С нами с 15.01.2019

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: Murzik2.0]
      11 марта 2021 в 10:20 Гілками

Murzik2.0 10.03.2021 13:10 пишет:

А не проще за эту 30-ку взять новье какой то кроссовер?
Новое авто не будет лет 5 выносить мозг, а десятилетняя - с большой долей вероятности там будет сюрпризы.



Згоден, але під мої вимоги та бюджет (навіть 35) не влазить жоден авто. Х-трейл сидів, дивився, читав, катав. Рав4 -дизайн жесть, тестдрайв жесть, ну і взагалі не моє (хоча колись був Рав4 2007 рв у володінні 4 роки). А що ще? Шкоди, Опеля, РеноПежо? Субару на грані, але не моє, не подобається і салон і кузов.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
новичок
Сообщения: 33
С нами с 15.01.2019

Re: Раціональний вибір нераціонального автомобіля [Re: phuntik]
      11 марта 2021 в 12:10 Гілками

phuntik 10.03.2021 15:26 пишет:

Чтобы не выносил мозг то однозначно прадо/хай/лехус

Но 150й прадо/460 лехус 25-30 это по низу рынка, соответственно большой вариант нарваться на ухайдоханный вариант.

В таком бюджете лучше смотреть, если есть потребность в большой машине, ГХ470 рестаил последних годов (07-08), или же хай/РХ 350 посвежее

Паджеро не рекомендовал бы однозначно.




почему прадо-хай-лексус не будуть виносити мозг а туарег - ку5 буде виносити?
чим GX470 кращий за GX460 ?

highlander/rx350 (особливо останній)- в гарному стані знайти край важко, на ринку засилля американців та й чесно кажучи дизайн ну якби на грані фолу (як для моїх вподобань), подобаються більш брутальні тлк прадо GX LX але в той же час і VW Audi style теж...


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Autoua.netФорумВибір автомобіля
Додаткова інформація
21 користувачів і 1600 що побажали залишитися невідомими читають цей форум.

Модератор:  AVB, Yorc, Stor, moderator, BorisB 

Роздрукувати всю тему

Права
      Ви не можете створювати нові теми
      Ви не можете відповідати на повідомлення
      HTML дозволений
      UBBCode дозволений

Рейтинг:
Переглядів теми: 5514

Оціните цю тему

Перейти в

Правила конференції | Календар | FAQ | Карта розділу | Мобільна версія