Я так понимаю что глобально схема придумывалась спецом для тех кто в первые 2 недели войны вывез без ограничения валютный нал. Для перисичных остаются варианты до 10К евро - шерсти клок так сказать.
odri 22.03.2022 19:47 пишет: Я так понимаю что глобально схема придумывалась спецом для тех кто в первые 2 недели войны вывез без ограничения валютный нал. Для перисичных остаются варианты до 10К евро - шерсти клок так сказать.
odri 22.03.2022 19:47 пишет: Я так понимаю что глобально схема придумывалась спецом для тех кто в первые 2 недели войны вывез без ограничения валютный нал. Для перисичных остаются варианты до 10К евро - шерсти клок так сказать.
Проглянув по діагоналі, імхо мова іде про необов"язковість сплати митних платежів, так би мовити авансом, тобто на момент перетину кордону. Далі, авто направляється у внутрішню митницю, де і розмитнюються на всю суму.
Drug2 23.03.2022 19:50 пишет: Проглянув по діагоналі, імхо мова іде про необов"язковість сплати митних платежів, так би мовити авансом, тобто на момент перетину кордону. Далі, авто направляється у внутрішню митницю, де і розмитнюються на всю суму.
здійснення в умовах воєнного стану митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, без справляння митних платежів, у тому числі податку на додану вартість та акцизного податку.
Підкажіть, а чим передбачено подальше оформлення імпортної декларації для ТЗ в умовах воєнного стану?
Конкретно на ваше питання не відповім, не вникав. Я тривалий час займався митним оформленням певної групи товарів. Так от, на певні товари, митні платежі платяться наперед, так званою ПДшкою. Це гарантія, що товар не загубиться по дорозі до внутрішньої митниці, де і відбувається його остаточне розмитнення. Профільну розмитнював саме по такій схемі.
Підкажіть, а чим передбачено подальше оформлення імпортної декларації для ТЗ в умовах воєнного стану?
Конкретно на ваше питання не відповім, не вникав. Я тривалий час займався митним оформленням певної групи товарів. Так от, на певні товари, митні платежі платяться наперед, так званою ПДшкою. Це гарантія, що товар не загубиться по дорозі до внутрішньої митниці, де і відбувається його остаточне розмитнення. Профільну розмитнював саме по такій схемі.
Чому і питаю - постанова №330 передбачає, що по спрощеній процедурі ввезення "здійснюється без справляння митних платежів, у тому числі податку на додану вартість, акцизного податку, ввізного мита" "без проведення митного огляду, без застосування фітосанітарного контролю, заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності" - тобто, імпортна декларація в такому випадку не має логіки
Не знаю, а додумувати не хочу. Мій досвід мені показує, що керуватись логікою на митниці - безпідставно. Крім того я бачу : 1) спрощений спосіб, який передбачає, що митний контроль та митне оформлення товарів, зокрема транспортних засобів, які ввозяться на митну територію України через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для морського, автомобільного та залізничного сполучення, здійснюється без справляння митних платежів, у тому числі податку на додану вартість, акцизного податку, ввізного мита, шляхом подання декларантом митному органу попередньої митної декларації без проведення митного огляду, без застосування фітосанітарного контролю, заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності (крім державного експортного контролю) безпосередньо у пунктах пропуску (пунктах контролю) через державний та митний кордон України (далі — спрощений спосіб); і думаю, що можливо це дійсно зроблено для волонтерів. Машину ввезти можна, але на номери її не поставиш.
Таможенное оформление по новому Закону пока не работает, вносят изменения в системы. Скорее всего еще дня 2 минимум, а вообще еще КМУ должен мути понаписывать.
По машинам для граждан все налоги убрали, при том не только на легковые авто.
Я вірно зрозумів що будь який вік авто і будь який об’єм двигуна ніяк не буде оподатковуватись? Тобто умовна бляха за 300 євро з Польщі буде коштувати тут на наших номерах 300 євро плюс доставка плюс номери десь 500 грн. Чи якісь платежі залишаються? Скільки авто може так завезти 1 людина? Якщо багато то це золотий час для перекупів. А кому дійсно є потреба і для кого цей закон приймався(військовим і волонтерам) за перекупами могуть і не встигнути знайти гарні варіанти, або вистоювати черги величезні.
Romik2108 06.04.2022 11:20 пишет: Я вірно зрозумів що будь який вік авто і будь який об’єм двигуна ніяк не буде оподатковуватись? Тобто умовна бляха за 300 євро з Польщі буде коштувати тут на наших номерах 300 євро плюс доставка плюс номери десь 500 грн. Чи якісь платежі залишаються? Скільки авто може так завезти 1 людина? Якщо багато то це золотий час для перекупів. А кому дійсно є потреба і для кого цей закон приймався(військовим і волонтерам) за перекупами могуть і не встигнути знайти гарні варіанти, або вистоювати черги величезні.
Тем бусики и пикапы нужны. Например, из Румынии предложи л200 4ч4 по цене от 8 до 10 тыс евро хорошие или старенькие 5-4 тыс.
Romik2108 06.04.2022 11:20 пишет: Я вірно зрозумів що будь який вік авто і будь який об’єм двигуна ніяк не буде оподатковуватись? Тобто умовна бляха за 300 євро з Польщі буде коштувати тут на наших номерах 300 євро плюс доставка плюс номери десь 500 грн. Чи якісь платежі залишаються? Скільки авто може так завезти 1 людина? Якщо багато то це золотий час для перекупів. А кому дійсно є потреба і для кого цей закон приймався(військовим і волонтерам) за перекупами могуть і не встигнути знайти гарні варіанти, або вистоювати черги величезні.
доставка буде десь 500€,чи пройде та бляха сертифікацію
Romik2108 06.04.2022 11:20 пишет: Я вірно зрозумів що будь який вік авто і будь який об’єм двигуна ніяк не буде оподатковуватись? Тобто умовна бляха за 300 євро з Польщі буде коштувати тут на наших номерах 300 євро плюс доставка плюс номери десь 500 грн. Чи якісь платежі залишаються? Скільки авто може так завезти 1 людина? Якщо багато то це золотий час для перекупів. А кому дійсно є потреба і для кого цей закон приймався(військовим і волонтерам) за перекупами могуть і не встигнути знайти гарні варіанти, або вистоювати черги величезні.
Возраст у нас регулировался Евро классом авто, надо искать в других законах. По памяти грузовики, бусы, автобусы - Евро5, а легковые евро2 и никто это не менял.
Ну про сертифікацію можна не згадувати коли майже кожний перший америкобіток їздить з червоними поворотами та сваркою у головному світлі. А ось те що немає розділу для тих хто працює на перемогу і тими хто на війні захоче заробити (на недоотриманих податках для воюючої держави) це не є добре((
если шара таки будет, то выгодно тащить что то лет этак семи и с мотором литра 3 или 4. а если завозить трех летнего задохлыка, типа 1.2-1.4, то да, чуть экономии будет ( если в ЕСе не подымут цены), но не глобально.
Абрвалг 06.04.2022 12:55 пишет: если шара таки будет, то выгодно тащить что то лет этак семи и с мотором литра 3 или 4. а если завозить трех летнего задохлыка, типа 1.2-1.4, то да, чуть экономии будет ( если в ЕСе не подымут цены), но не глобально.