І яким чином заочка до онлайн відноситься наприклад?
можу повторити "відповідальність несуть батьки, а не учбовий заклад."
Я бачу тут проблему твого розуміння суті питання. Отже тре з основ починати... Інтернет-освіта (англ. Online tutoring) — освіта, що здійснюється з використанням ресурсів та технологій глобальної мережі Інтернет.
І яким чином заочка до онлайн відноситься наприклад?
можу повторити "відповідальність несуть батьки, а не учбовий заклад."
Я бачу тут проблему твого розуміння суті питання. Отже тре з основ починати... Інтернет-освіта (англ. Online tutoring) — освіта, що здійснюється з використанням ресурсів та технологій глобальної мережі Інтернет.
Де тут місце зоні відповідальності ?
Я так думаю, не за учбовий процес відповідальність, а за життя та здоров'я. Ми в 3й клас переводимо у дистанційну. Бо я погано розумію якість учбового процесу під час повітряних тривог. А на додачу - якщо щось трапиться, то як їхати дитину із школи забирати... Ну таке.
Ми збираємось переводити обох дітей (5 та 9 класи) на дистанційну освіту в спеціалізовану школу.
Бо я не вірю, що поточна школа впорається з режимом "частина оффлайн" + "частина онлайн". Враховуючи той звіздець, який вони називали "освітою" під час covid'у.
До того ж, в нашій школі "укриттям" називають напівпідвал з єдиним входом, без вентиляції, без туалету (якщо таким не вважати відра, куплені батьками за пару місяців до початку звіздеця), без можливості проводити там уроки. Якщо, наприклад, як сьогодні, вдень буде 2-3 тривоги по годині, то це просто дарма витрачений час на сидіння у тому "укритті". Це якщо не прилитіть. А якщо прилитить, то вам покажуть папірець, що ви самі погодились.
Мова про Київ. Про західні області - там, може, якось по-іншому це сприймається. Але особисто я не досяг ще того рівню "дзену", щоб до кінця воєного стану відправити дитину до школи з "укриттям".
наша учительница сегодня провела повторный опрос прошлый раз было за дистанционку процентов 70 но нынче сказала, что кто хочет онлайн, то будет в другой класс ходить, она учит очно а поскольку именно ее все хотели и она лучшая на потоке, то резко передумали и за онлайн стало всего человек 5 из 32)))
alt402 16.08.2022 19:10 пишет: Ми збираємось переводити обох дітей (5 та 9 класи) на дистанційну освіту в спеціалізовану школу. ... До того ж, в нашій школі "укриттям" називають напівпідвал з єдиним входом, без вентиляції, без туалету (якщо таким не вважати відра, куплені батьками за пару місяців до початку звіздеця), без можливості проводити там уроки. Якщо, наприклад, як сьогодні, вдень буде 2-3 тривоги по годині, то це просто дарма витрачений час на сидіння у тому "укритті". Це якщо не прилитіть. А якщо прилитить, то вам покажуть папірець, що ви самі погодились.
Мова про Київ.
Не зовсім зрозумів порівняння очного і дистанційки. Як планується при дистанційному: 1) навчатись\поводитись під час тривог? 2) відмінність прильоту при очному і дистанційному навчанні?
1) навчатись\поводитись під час тривог? 2) відмінність прильоту при очному і дистанційному навчанні?
1) Дистанційне не потребує чіткого дотримання часових меж упродовж дня. Завдання виконується у будь-який час. 2) Дитина поруч/дома, або дитина в школі, інколи за декілька десятків км - немає різниці?
1) навчатись\поводитись під час тривог? 2) відмінність прильоту при очному і дистанційному навчанні?
1) Дистанційне не потребує чіткого дотримання часових меж упродовж дня. Завдання виконується у будь-який час. 2) Дитина поруч/дома, або дитина в школі, інколи за декілька десятків км - немає різниці?
Чи це такий варіант підтримати тему?
1) під час війни і під час тривог - різні речі. Процитую:"це просто дарма витрачений час на сидіння у тому "укритті". От мені і цікаво - як можна продуктивно використовувати час під час тривог? Не теоретично, а з особистого досвіду... 2) Коли Ви з дитиною і тривога - то Ви завжди спускаєтесь в бомбосховище(чи хоча б в підвал)? Де більш безпечно - з батьками в квартирі, чи з вчителями в бомбосховищі?
1) навчатись\поводитись під час тривог? 2) відмінність прильоту при очному і дистанційному навчанні?
1) Дистанційне не потребує чіткого дотримання часових меж упродовж дня. Завдання виконується у будь-який час. 2) Дитина поруч/дома, або дитина в школі, інколи за декілька десятків км - немає різниці?
Чи це такий варіант підтримати тему?
1) під час війни і під час тривог - різні речі. Процитую:"це просто дарма витрачений час на сидіння у тому "укритті". От мені і цікаво - як можна продуктивно використовувати час під час тривог? Не теоретично, а з особистого досвіду... 2) Коли Ви з дитиною і тривога - то Ви завжди спускаєтесь в бомбосховище(чи хоча б в підвал)? Де більш безпечно - з батьками в квартирі, чи з вчителями в бомбосховищі?
1) Ну ви точно розумієте поняття "дистанційна освіта"? Бо здається ні. І особисто я вважаю, що перебування в укритті з батьками - дозволить більш ефективно проводити час дитині. 2) Ще раз - поруч не означає у квартирі. Але коли дитина в сховищі за 20 км, на годиннику 19та вечора і щось трапилось по маршруту - то як дитину забрати?
1) під час війни і під час тривог - різні речі. Процитую:"це просто дарма витрачений час на сидіння у тому "укритті". От мені і цікаво - як можна продуктивно використовувати час під час тривог? Не теоретично, а з особистого досвіду... 2) Коли Ви з дитиною і тривога - то Ви завжди спускаєтесь в бомбосховище(чи хоча б в підвал)? Де більш безпечно - з батьками в квартирі, чи з вчителями в бомбосховищі?
1) Ну ви точно розумієте поняття "дистанційна освіта"? Бо здається ні. І особисто я вважаю, що перебування в укритті з батьками - дозволить більш ефективно проводити час дитині. 2) Ще раз - поруч не означає у квартирі. Але коли дитина в сховищі за 20 км, на годиннику 19та вечора і щось трапилось по маршруту - то як дитину забрати?
Давайте ще раз: 1) Було заявлено про перевід дітей на дистанційку щоб даремно не витрачати час на сидіння у тому "укритті" під час тривог(якість навчання, коли, де, як це робити на дистанційці ми не розглядаємо). Я і питаю - як Ви\вони витрачають\збираються витрачати час в укритті? 2) Особисто Ви завжди спускаєтесь з дітьми в бомбосховища\підвали\погреби під час тривог(в школах це буде обов'язково)? Ваші знайомі, родичи? На Вашу думку - який відсоток батьків так робить? Якщо всі батьки це роблять - питань не має. В іншому випадку - де більш безпечно - з батьками в квартирі, чи з вчителями в бомбосховищі?
NiKOLeg 24.08.2022 19:28 пишет: 1) під час війни і під час тривог - різні речі. Процитую:"це просто дарма витрачений час на сидіння у тому "укритті". От мені і цікаво - як можна продуктивно використовувати час під час тривог? Не теоретично, а з особистого досвіду...
Якщо говорити про дистанційну школу, то уроки там можна дивитись у будь-який час, в т.ч. під час тривоги, якщо в укритті є wi-fi або працює мобільний інет. Можна навіть спробувати виконувати завдання, але то вже залежить. А от у звичайній школі, байдуже - онлайн чи оффлайн, уроки будуть перериватись. І якщо буде хоча б пара тривог по годині-півтори + час на ходу, то учбовий день можна вважати втраченим.
NiKOLeg 24.08.2022 19:28 пишет: 2) Коли Ви з дитиною і тривога - то Ви завжди спускаєтесь в бомбосховище(чи хоча б в підвал)? Де більш безпечно - з батьками в квартирі, чи з вчителями в бомбосховищі?
Не бомбосховище, а "укриття", під яким в нашій школі розуміють напівпідвал з вікнами, але без туалету і з дуже сумнівною вентиляцією. Максимально влізе 120 дітей зі старшої школи (угу, на усі ті 5-11 класи), але в таких умовах вже про уроки не йдеться. Якщо у вашій школі саме бомбосховище, то, можливо, там буде безпечніше.