Камрады, сделал отдельную тему, ибо вопрос проскакивает во множестве других тем, но вскользь.
Суть следующая: есть ИБП и 2 внешних гелевых аккума, каждый на 100ач. Задача пока один аккум работает, заряжать второй, чтобы он всегда был готов к работе. ИБП заряжать может, но периодов включения света не достаточно для полной зарядки. Отсюда вопрос, посоветуйте зарядку, которой можно заряжать гелевый аккум на 100ач. Гугл выдаёт кучу вариантов на тему, но понять что из это всего качественное, а что нет сложно. Видел упоминания про Hyundai HY 810 - но его нету. Есть Bosch C7 (младшие модели выдают сильно низкий зарядный ток) , но сильно не дёшево.
Для гелевых все сложно. Не все зарядные, которые есть в продаже, соблюдают условия заряжания именно гелевых батарей. К тому же гелевые батареи тоже разные. По классике 90% заряда идет при повышенном напряжении, к примеру на батареях для бесперебойников пишут 14,5 - 15V. Затем когда ток заряда уменьшается до какого-то значения (зависит от емкости аккума) зарядное снижает напряжение до 13,5-13,8V и заряд доводится до 100%, в таком положении может находиться достаточно долго (пример - тот же бесперебойник). Поэтому выбирать зарядное для гелевых нужно очень тщательно, учитывая и емкость батареи и ее производителя.
В этой зарядке у меня есть отдельно функция заряда AGM свинцовых батарей. (p.s. читаю к ней документицию - можно только VRLA, для гелевых аккумов, где нельзя превышать заряд более 2.3В не годится)
В мене зараз Foxsur FBC122412D. Офіційно заявлено підтримка AGM and GEL. Я пробував заряджати гелевий акум на 230Ач. Заряджає. Да, довго (~2 доби)! Але зарядив до 13.7В. Але акум вже "вбитий" і сам, без навантаження, розрядився до 10.5В за добу. Я цієї же зарядкою спробував його Repair. Вийшло не дуже. Він його определяє як 24В. Перевів в режим заряджання і після пари годин перемкнув на Repair. Він нормально продетектив акум в 12В.
WalkmandT 29.11.2022 11:34 пишет: Камрады, сделал отдельную тему, ибо вопрос проскакивает во множестве других тем, но вскользь.
Суть следующая: есть ИБП и 2 внешних гелевых аккума, каждый на 100ач. Задача пока один аккум работает, заряжать второй, чтобы он всегда был готов к работе. ИБП заряжать может, но периодов включения света не достаточно для полной зарядки. Отсюда вопрос, посоветуйте зарядку, которой можно заряжать гелевый аккум на 100ач. Гугл выдаёт кучу вариантов на тему, но понять что из это всего качественное, а что нет сложно. Видел упоминания про Hyundai HY 810 - но его нету. Есть Bosch C7 (младшие модели выдают сильно низкий зарядный ток) , но сильно не дёшево.
WalkmandT 29.11.2022 11:34 пишет: Камрады, сделал отдельную тему, ибо вопрос проскакивает во множестве других тем, но вскользь.
Суть следующая: есть ИБП и 2 внешних гелевых аккума, каждый на 100ач. Задача пока один аккум работает, заряжать второй, чтобы он всегда был готов к работе. ИБП заряжать может, но периодов включения света не достаточно для полной зарядки. Отсюда вопрос, посоветуйте зарядку, которой можно заряжать гелевый аккум на 100ач. Гугл выдаёт кучу вариантов на тему, но понять что из это всего качественное, а что нет сложно. Видел упоминания про Hyundai HY 810 - но его нету. Есть Bosch C7 (младшие модели выдают сильно низкий зарядный ток) , но сильно не дёшево.
Pash_OK 29.11.2022 19:18 пишет: А можно заряжать внешним зарядным акум, который подключен к ИБП? Естесственно, ИБП выключать, но физически подключен к акуму
ИБП из розетки обязательно надо выдергавать, т.к. стандартно он заряжает аккум даже если выключен и не "светится".
Pash_OK 29.11.2022 19:18 пишет: А можно заряжать внешним зарядным акум, который подключен к ИБП? Естесственно, ИБП выключать, но физически подключен к акуму
ИБП из розетки обязательно надо выдергавать, т.к. стандартно он заряжает аккум даже если выключен и не "светится".
И в чём логика выдёргивать вилку?) Ну чуть быстрее зарядится аккум, но обычно у ИБП ток зарядки смешной.
Pash_OK 29.11.2022 19:18 пишет: А можно заряжать внешним зарядным акум, который подключен к ИБП? Естесственно, ИБП выключать, но физически подключен к акуму
Скорее всего, ответ будет "да, но не всякий". Мой опыт: APC Backup 500 + внешний свинцово-кислотный. На клеммы аккума накинуто зарядное (тупая Lavita), UPS работает - работает! Eaton PowerWare 5115i. Тот же вариант. БАБАХ! Вылетел автомат в щитке на улице. После этого Eaton уже не работает!
Pash_OK 29.11.2022 19:18 пишет: А можно заряжать внешним зарядным акум, который подключен к ИБП? Естесственно, ИБП выключать, но физически подключен к акуму
- як правило - можна. Можна нічого не вимикати. Звісно, про кожен ДБЖ - не гарантую. Буває проблема, коли зовнішя зарадка дає зависоку напругу, і "розумний" ДБЖ це фіксує. Так може бути, наприклад, якщо "свинцевий" ДБЖ використовувати з LiFePo4 акумуляторами і відповідною їхньою додатковою зарядкою. Якщо ж зарядні напруги обох зарядок майже співпадають (наприклад, обидві під свинцеві акуми, грубо, не вище 14.4 В) - то ймовірно все буде ок. Можна один раз все під'єднати - і забути. Наприклад, надто розумні APC Smart-UPS не хочуть бачити на акумуляторі напругу, що як раз відповідає номінальній зарядній літій-зарізних акумів (29.2 В для 24-вольтових). Якщо ж ДБЖ не такий "розумний" - то все буде ок.
sigma 29.11.2022 13:10 пишет: В мене зараз Foxsur FBC122412D. Офіційно заявлено підтримка AGM and GEL. Я пробував заряджати гелевий акум на 230Ач. Заряджає. Да, довго (~2 доби)! Але зарядив до 13.7В. Але акум вже "вбитий" і сам, без навантаження, розрядився до 10.5В за добу. Я цієї же зарядкою спробував його Repair. Вийшло не дуже. Він його определяє як 24В. Перевів в режим заряджання і після пари годин перемкнув на Repair. Він нормально продетектив акум в 12В.
Замовив таку саму з Китаю. Бариги у нас - сучі діти, цінник *5 множать
sigma 29.11.2022 13:10 пишет: В мене зараз Foxsur FBC122412D. Офіційно заявлено підтримка AGM and GEL. Я пробував заряджати гелевий акум на 230Ач. Заряджає. Да, довго (~2 доби)! Але зарядив до 13.7В. Але акум вже "вбитий" і сам, без навантаження, розрядився до 10.5В за добу. Я цієї же зарядкою спробував його Repair. Вийшло не дуже. Він його определяє як 24В. Перевів в режим заряджання і після пари годин перемкнув на Repair. Він нормально продетектив акум в 12В.
Замовив таку саму з Китаю. Бариги у нас - сучі діти, цінник *5 множать
В кращому разі, іноді *10 але винний Порошенко (флуд та стьоб) Вже купити літій полімер вигідніше раза в 3 чим 18650 тої ж ємності. Прийшли плати до ббж роутера під літій - різниця тут та почекати 7 разів. Причому пошта ЕСТОНІЇ з Китаю привезла на 4 дні швидше до митного контролю чим з нього у відділення а Києві.
Прийшли плати до ббж роутера під літій - різниця тут та почекати 7 разів. Причому пошта ЕСТОНІЇ з Китаю привезла на 4 дні швидше до митного контролю чим з нього у відділення а Києві.
Я 10 листопада замовив на аліку зарядку, 27 в неділю вже отримав. Не розумію що за кіпішь у наших перекупів з націнкою. Хай ставлять скільки хочуть, ринок порішає.