Минулі зими було відносно нормально, не скаржився, але й не потів. На тому тижні знімали патрубок з радіатора, злили антифриз і залили той самий,який вже був,відверто підгулявший. Пробку наче вигнали, однак пічка на холостих дула "кімнатною" температурою, і лише на обертах нормально видавала. Вихідні поїздив, були підозри на низьку температуру,але наче з часом салон прогрівався. Вчора замінив антифриз, майстер звернув увагу, що якось не так авто гріється і висказав сумніви у термостаті. Але відпустив мене їздити. Зранку от проїхався - на холостих пічка ніяка, на робочих обертах трохи тепліше, і лише на високих обертах,а особливо коли під горочку, стає відповідно виставленій температура. По приборці стрілка +- як завжди, може навіть трохи нижче стандартної позначки. Який порядок дій? Ясно, що промити,а краще замінити радіатор пічки штука не зайва дивлячись на вік авто, однак це вся торпедо під розбір, і плюс "нових" радіаторів особливо нема в продажу. Термостат коштує відносно недорого, навіть якщо в зборі з корпусом. Але я так розумію - якби він заклинив, чи була повітряна пробка, то температура б росла? Тоді діло в радіаторі пічки ?
Радіатор клінить у двух положеннях - або відкритий тоді антіфриз циркулює по великому колу "мотор-радіатор". Сімптоми - машина вранці довго гріється, при їзді може навіть остивати, з печки дме ледь теплий воздух. Із за недогріву мотор жре більш бензину. Якщо термостат клинить у закритому положенні, тоді все навпаки: антіфриз циркулює тільки по малому колу "тільки мотор". Сімптоми - зранку нормальний прогрів, але потім в русі швидко вмикається і не вимикається карлсон, двигун може навіть закіпити((( Пан Кактус вірно зауважив, з ранку при заводці, мацайте шланг, що йде від термостату до радіатору - якщо він зразу почне нагріватися, то термостат заклінило у відкритому положенні
По приборці стрілка +- як завжди, може навіть трохи нижче стандартної позначки.
якщо температура двигуна в нормі - термостат працює. Почав би з повітряної пробки та/чи забитого радіатора пічки
Була б пробка-температура була б вище норми,ні? Зараз стрілка не дотягує до літнього/осіннього положення. як було на холоді минулої зими - вже й не згадаю... Треба підключитись зчитати точну температуру
По приборці стрілка +- як завжди, може навіть трохи нижче стандартної позначки.
якщо температура двигуна в нормі - термостат працює. Почав би з повітряної пробки та/чи забитого радіатора пічки
Нее, стрілка то таке. На фокусі у мене вона показувала робочу температуру уже при 45 градусах. Тобто що 45, що 60, що 100 - стрілка на одному місці. Не знаю що за авто у ТС, але я би перевіряв температуру по ОБД, бо може бути сюрпрайз.
По приборці стрілка +- як завжди, може навіть трохи нижче стандартної позначки.
якщо температура двигуна в нормі - термостат працює. Почав би з повітряної пробки та/чи забитого радіатора пічки
Була б пробка-температура була б вище норми,ні? Зараз стрілка не дотягує до літнього/осіннього положення. як було на холоді минулої зими - вже й не згадаю... Треба підключитись зчитати точну температуру
Я мав на увазі пробку в радіаторі пічки. Вона на температуру двигуна не впиває. Ну і це залежить від конструктиву конкретної машини.
В ответ на: Ясно, що промити,а краще замінити радіатор пічки штука не зайва дивлячись на вік авто, однак це вся торпедо під розбір, і плюс "нових" радіаторів особливо нема в продажу
cliv 06.12.2022 18:38 пишет: Радіатор клінить у двух положеннях - або відкритий тоді антіфриз циркулює по великому колу "мотор-радіатор". Сімптоми - машина вранці довго гріється, при їзді може навіть остивати, з печки дме ледь теплий воздух. Із за недогріву мотор жре більш бензину. Якщо термостат клинить у закритому положенні, тоді все навпаки: антіфриз циркулює тільки по малому колу "тільки мотор". Сімптоми - зранку нормальний прогрів, але потім в русі швидко вмикається і не вимикається карлсон, двигун може навіть закіпити((( Пан Кактус вірно зауважив, з ранку при заводці, мацайте шланг, що йде від термостату до радіатору - якщо він зразу почне нагріватися, то термостат заклінило у відкритому положенні
Наскільки зміг дістатись до шлангу, то він признаки нагрівання одразу після запуску не подавав.
Термостат можно проверить в ручном режиме трогая патрубок от корпуса термостата на радиатор охлаждения двигателя на холостом ходу буквально за 10-15 минут. Но что-то мне подсказывает, что у тебя таки забитый радиатор отопителя. У меня было тоже самое. В прошлую осень промыл радиатор отопителя и до сих пор всё нормально. Дует горячем на ХХ, а если добавить оборотов, то очень горячим. Всё таки за столько лет это уже не новый и чистый радиатор отопителя, но результат есть.
ЗЫ. Я мыл у человека, который есть на форуме. Территориально конец Оболони. Он в разделе реклама точно есть. Посмотри.
Ant-ua 08.12.2022 16:44 пишет: Термостат можно проверить в ручном режиме трогая патрубок от корпуса термостата на радиатор охлаждения двигателя на холостом ходу буквально за 10-15 минут. Но что-то мне подсказывает, что у тебя таки забитый радиатор отопителя. У меня было тоже самое. В прошлую осень промыл радиатор отопителя и до сих пор всё нормально. Дует горячем на ХХ, а если добавить оборотов, то очень горячим. Всё таки за столько лет это уже не новый и чистый радиатор отопителя, но результат есть.
ЗЫ. Я мыл у человека, который есть на форуме. Территориально конец Оболони. Он в разделе реклама точно есть. Посмотри.
Так,був у нього з кондиціонером вже двічі. Запитаю у нього чи візьметься за мою.