Всем привет. Сегодня случайно обнаружил на резине вот такие трещины, на всех 4 колесах, равномерно по всему колесу. Резине 7 лет, но протектор еще норм, не изношен, машина чисто по городу ездит и очень мало. Это от старости? Надо менять резину или сезон еще можно доездить?
Lisiy83 23.04.2023 21:37 пишет: если не спускают, то кататься ещё сезон
Якщо є запаска, і немає страху, то можна їздити, доки не лусне. В мене були рідні китайські шини в подібному стані (якщо чесно - здається, кращому - тріщини були дрібніші), то одна (задня) луснула прямо посеред хорошої рівної широкої односторонньої дороги. Якщо автор впевнений, що в нього буде так само - то можна ще їздити і їздити.
Lisiy83 23.04.2023 21:37 пишет: если не спускают, то кататься ещё сезон
Якщо є запаска, і немає страху, то можна їздити, доки не лусне. В мене були рідні китайські шини в подібному стані (якщо чесно - здається, кращому - тріщини були дрібніші), то одна (задня) луснула прямо посеред хорошої рівної широкої односторонньої дороги. Якщо автор впевнений, що в нього буде так само - то можна ще їздити і їздити.
PS: моя ставка - проходять пару місяців.
лопнуть может и новое колесо запаска в любом случае должна быть в машине
Стараюсь зразу ж поміняти резину при мікротріщинах, власне тому і поміняв літню мішлєн якій менше 5 років, і то, на ній мікротріщини були ледь помітні, а те що тут на фото досить страшно, я би боявся на такому їздити, навіть якщо на невисоких швидкостях то хто зна як себе резина поведе при різкому гальмуванні. Тобто якби в мене була така літня резина і відсутнє бажання купляти нову, то продовжував би в літній сезон їздити на зимовій, поведінка нормальної зимової резини буде більш прогнозована ніж цього потрісканого.
Така саме "біда" й у мене. Бріджстоун туранза 19 року випуску, пішли тріщини. Сиджу і думаю, що ж обрати - взяти Tigar чи Мішлен? Якщо Мішлен через 3-4 роки теж піде тріщинами чи є сенс за нього переплачувати?
tas7 24.04.2023 13:52 пишет: Така саме "біда" й у мене. Бріджстоун туранза 19 року випуску, пішли тріщини. Сиджу і думаю, що ж обрати - взяти Tigar чи Мішлен? Якщо Мішлен через 3-4 роки теж піде тріщинами чи є сенс за нього переплачувати?
Було ж 5, чому вже стало 3-4? Ви так скоро будете казати, що Мішлен за 2 роки тріщить! А я щойно відвалив прес купюр за топові Мішлени!
tas7 24.04.2023 13:52 пишет: Така саме "біда" й у мене. Бріджстоун туранза 19 року випуску, пішли тріщини. Сиджу і думаю, що ж обрати - взяти Tigar чи Мішлен? Якщо Мішлен через 3-4 роки теж піде тріщинами чи є сенс за нього переплачувати?
Було ж 5, чому вже стало 3-4? Ви так скоро будете казати, що Мішлен за 2 роки тріщить! А я щойно відвалив прес купюр за топові Мішлени!
а у мене жодна гума бульше 4 років не їздить на одному авто тільки за 8 років від старості здохла, інші зтирались падлюки раніше
tas7 24.04.2023 13:52 пишет: Така саме "біда" й у мене. Бріджстоун туранза 19 року випуску, пішли тріщини. Сиджу і думаю, що ж обрати - взяти Tigar чи Мішлен? Якщо Мішлен через 3-4 роки теж піде тріщинами чи є сенс за нього переплачувати?
Мішлен побачив перші мікротріщини через не цілих 4 роки, але вони не критичні, такі що можна спокійно їздити, це були дійсно мікротріщини а не таке як тут на фото, таке відчуття що спеціально закладують якийсь процес старіння резини щоб ті в кого залишилось багато протектору через 4-5 років були змушені купляти нову, тому не бачу смислу переплачувати за мішлен (так, вона комфортна, надійна, але дорога, тому можна купляти якщо грошей огого як багато).
tas7 24.04.2023 13:52 пишет: Така саме "біда" й у мене. Бріджстоун туранза 19 року випуску, пішли тріщини. Сиджу і думаю, що ж обрати - взяти Tigar чи Мішлен? Якщо Мішлен через 3-4 роки теж піде тріщинами чи є сенс за нього переплачувати?
У меня зимний и летний Тигар на Форестере, пока по 2 сезона отьездил на каждой. Пока норм.
тут вже викладав така ж сама ситуація і з тігаром,гума 3-4 сезони потім бажано змінити В мене по 6 років тримались добре контіки та тойо і з нітто 17 року теж немає таких проблем
видимо, с хранением было что-то не так. Я бы выкинул. Жизнь дороже. Для скептиков - имею опыт стрельнувшего колеса при переезде трамвайных рельс (покрышка без износа, но был простой авто несколько лет)
Якщо на гумі є позначки "green", "x-green" , "eco" то ця гума має такі властивості як самоутилізація, вона сама розпадається на молекули, як єкопакетики АТБ. Найкраще ці властивості я бачив на мішеліні х-грін. Літня 7-ми річна розпалася на молекули одночасно, переобув на літо і за 50 км одразу 3 гулі на 3х колесах с 4-х. А на зимі 8-ми річній, за сезон протектор почав злазити, шматками сипатися, причому тільки на 2-х колесах з 4-х.
ivatuning 24.04.2023 20:02 пишет: Якщо на гумі є позначки "green", "x-green" , "eco" то ця гума має такі властивості як самоутилізація, вона сама розпадається на молекули, як єкопакетики АТБ. Найкраще ці властивості я бачив на мішеліні х-грін. Літня 7-ми річна розпалася на молекули одночасно, переобув на літо і за 50 км одразу 3 гулі на 3х колесах с 4-х. А на зимі 8-ми річній, за сезон протектор почав злазити, шматками сипатися, причому тільки на 2-х колесах з 4-х.
В мене була теж еко гума Kumho Ecowing ES01 KH27 виробництво Вьєтнам. Відкатав 5 сезонів, загалом 60 ткм, була не на мітках, ще на декілька тисяч хватило б. Так от, жодних проявів розкладання чи тріщин просто не було. В мене є припущення, що гума на фото, продалась з перебитою датою, хоча це тільки припущення. І таку гуму я б якомога швидше змінив.
Меня всегда интересовали эти вопросы к хранению шин, типа неправильно, солнце там светило. А то, что шины на машине стоят по полгода и каждый день под солнцем и осадками - это ничего, это не считается? Я б не впечатлялся особо теми трещинами, в моей практике были даже шины которым, наверное, более 20 лет было (совок еще) и вопреки расхожему мнению, они не взорвались и куски от них по дороге не отлетали. З.Ы. Мои зимние, которые раза в два старше, трещин не имеют, так что вопрос, скорее всего, к качеству самих шин.