Може так пощастило, але в усіх моїх попередніх, нічого(майже) не рипіло, а тут, проїхавши тищу км, став відчувати спочатку легкі, а потім досить відчутні звуки рипіння/вібрації у дверках. Навіть вирішив (вперше у житті) зробити шумку 4-х дверок. Ефект від шумки мене дуже приємно вразив(дверки стали приємно "важкими" майже повна тиша у салоні й все таке...), але - ненадовго, вже через день я був вражений наповал, коли на нерівній дорозі від водійськоі, а потім й пасажирської дверки, стали лунати такі звуки , що я таке в останнє чув на дев'ятці у минулому житті - коли "гуляють" карти дверок та оті піпки(закривання дверок) їм підспівують))...
Дуже я засмутився, але прогнав від себе думки, що звукоїзоляторщики щось там недоробили, згадав також, що вони попередили, коли забирав машину, що тепер від дверок - жодних звуків, окрім можливо - рипіння ущільнювачів. Вчора приїхав до спеців, послухали/помацали, їх вердикт - таки ВОНО, ущільнювачі стали єлозити яскравіше на фоні зашумлених дверей. Ну й, остаточно "заспокоїли" мене тим, що усі їх клієнти на крутезних Ауді, Порше, БМВ й т.і. мають той самий клопіт...а єдиний спосіб лікування - мастити (раз на 2 дні) засобами догляду за гумовими виробами...намастили мені - якимось Лікві Молі(подивився, десь 450 грн 0,5 л)...знову тиша.
Сорі, за багато тексту, нерви вже геть не ті))
Ну й, власне, питання досвідченним: чим ви змащуєте, яким саме засобом(дякую за посилання/точну назву) й як надовго вистачає, до наступного змащення?
Любий рідкий силікон в тюбіку з спунжем. Той що в зимку використовується щоб не приліпали двері до ущільнювачів.
скрипят карты дверей - трутся о металл двери. Если снимали карты для шумки - должны были видеть потертости. Снимать карты, клеить на торцы антискрип.
Чтоб елозили уплотнители... ну блин не знаю. У меня было пару десятков авто, начиная с таврии и жигулей. Ничего подобного не было. ДУмаю, когда спреем пшикали - попадало на металл, потому проходило
скрипят карты дверей - трутся о металл двери. Если снимали карты для шумки - должны были видеть потертости.
якщо би навіть так, й дійсно карти труть об метал, я думаю, за пробігу 2 тищі км, жодних потертостей не видно, навіть експертам-звукоізоляторам
ДУмаю, когда спреем пшикали - попадало на металл, потому проходило
при мені, спреєм пшикали на губку якою змащували саме ущільнювачі, ніяк воно на метал не може попасти.
скрипят карты дверей - трутся о металл двери. Если снимали карты для шумки - должны были видеть потертости.
якщо би навіть так, й дійсно карти труть об метал, я думаю, за пробігу 2 тищі км, жодних потертостей не видно, навіть експертам-звукоізоляторам
ДУмаю, когда спреем пшикали - попадало на металл, потому проходило
при мені, спреєм пшикали на губку якою змащували саме ущільнювачі, ніяк воно на метал не може попасти.
Якщо ущільнювачі труть по ЛКП таким чином, що аж чується значний звук/рипіння, то на цьому ЛКП вже повинні бути сліди тертя...
Оце наробили собі клопоту із цим знешумленням. Ну дійсно ж, двері ж стали тяжкішими, тому і репіти почали... А кожні 2 дні змащувати ущільнювачі - це звісно трешак ще той.. задовбетесь це робити...
скрипят карты дверей - трутся о металл двери. Если снимали карты для шумки - должны были видеть потертости.
якщо би навіть так, й дійсно карти труть об метал, я думаю, за пробігу 2 тищі км, жодних потертостей не видно, навіть експертам-звукоізоляторам
...
якщо би навіть так, й дійсно карти труть об метал, я думаю, за пробігу 2 тищі км, жодних потертостей не видно, навіть експертам-звукоізоляторам
ДУмаю, когда спреем пшикали - попадало на металл, потому проходило
при мені, спреєм пшикали на губку якою змащували саме ущільнювачі, ніяк воно на метал не може попасти.
Якщо ущільнювачі труть по ЛКП таким чином, що аж чується значний звук/рипіння, то на цьому ЛКП вже повинні бути сліди тертя...
Оце наробили собі клопоту із цим знешумленням. Ну дійсно ж, двері ж стали тяжкішими, тому і репіти почали... А кожні 2 дні змащувати ущільнювачі - це звісно трешак ще той.. задовбетесь це робити...
То щось загнались із майже щоденною змазкою. Після мийки і то не кожен раз, достатньо легенько пройтись губкою з силіконом по ущільнювачам і цього буде достатньо. Силіконовий спрей, наприклад Пітон(український виробник), коштує менше 100 грн, при цьому не гірший лукі-мукі за майже 500.
сколько не делал шумку дверей (а я еще и люблю 3мм вибру) - проблем не было.
Столкнуть авто с обрыва и купить нормальное
Либо самый дешевый силикон в спрее или карандаше.
Я резинки только перед зимой обрабатываю, чтоб на морозе не примерзало
Ну й, остаточно "заспокоїли" мене тим, що усі їх клієнти на крутезних Ауді, Порше, БМВ й т.і. мають той самий клопіт...а єдиний спосіб лікування - мастити (раз на 2 дні) засобами догляду за гумовими виробами...намастили мені - якимось Лікві Молі(подивився, десь 450 грн 0,5 л)...знову тиша.
Обманюють Ніяких звуків не повинно бути. Я колись перед зимою резинки натирав, а зараз і на це забив. Все одно тиша. Якщо це прям конструктивний недолік авто, як варіант проклеїти проєми плівкою. Вона більш цупка і ще трохи ущільнить і проблеми бути не повинно. Але це теорія Просто знаю, що на деяких авто саме така проблема саме так і вирішена. Не будемо показувати на Ауді пальцем
А що, двері мають так хитатися в проємі, щоб аж терло? Можливо, поправити замки? Теж схиляюся до варіанту, що це не ущільнювачі, а дверні карти (пластикові елементи), або скло.
А що, двері мають так хитатися в проємі, щоб аж терло?
Вони й хитаються, з віком люфт стає більшим, по мірі провисання дверей на петлях.) В Ауді навіть на скоби замків з заводу ставилися спеціальні гумові накладки щоб двері менше гуляли в пройомах.
О, до речі. В чераті, коли на якомусь році почали поскрипувати двері на ходу, то мій ходовик порекомендував на скобу замка намотати пару кілець ізострічки. Синьої під руками не було, то я намотав білу. За деякий час намотка протиралася, я її періодично поновлював, скрип зник.
Оце наробили собі клопоту із цим знешумленням. Ну дійсно ж, двері ж стали тяжкішим и, тому і репіти почали... А кожні 2 дні змащувати ущільнювачі - це звісно трешак ще той.. задовбетесь це робити...
ох, й не кажіть ..."все життя" на всіх своїх автах, уникав втручання у внутрішні органи (карти дверок у тому числі) машини, а тут, вперше наважився на шумку й от...отримав нокдаун під самий "комок нервів" ...Мастити, через день, всі ущільнювачі - мені теж якоюсь дичиною видалось, але ж експерти так впевнено та категорично про це заявили, що жодних сумнівів не може бути ...але ще не почув висновку іх головного експерта...
Коли розказав шумо-ізоляторам про те, що подібного рипіння я не чув й жодного разу нічого не змащував, наприклад, на попередньому своєму гольфі за 5 років володіння, не повірили, кажуть: то ви не звертали уваги/не чули тому, що шумку гольфу не робили)))...а я ж, ну дуже прислухався та все очікував, коли той мексіканскій гольф, що за 3 роки до продажу, простояв під палким мексиканським сонцем, зарипить та цвіркуни розповзуться по всьому салону...не дочекався
якщо у мене і були сумніви (все ж думав на наступний рік зробити) то тепер точно шумку не поїду робити (та і нема такої вже й потреби в додатковій) єдине проклею бардачок - бо на бруківці там з’явилось торохтіння в місці замка
Оце наробили собі клопоту із цим знешумленням. Ну дійсно ж, двері ж стали тяжкішим и, тому і репіти почали... А кожні 2 дні змащувати ущільнювачі - це звісно трешак ще той.. задовбетесь це робити...
ох, й не кажіть ..."все життя" на всіх своїх автах, уникав втручання у внутрішні органи (карти дверок у тому числі) машини, а тут, вперше наважився на шумку й от...отримав нокдаун під самий "комок нервів" ...Мастити, через день, всі ущільнювачі - мені теж якоюсь дичиною видалось, але ж експерти так впевнено та категорично про це заявили, що жодних сумнівів не може бути ...але ще не почув висновку іх головного експерта...
Коли розказав шумо-ізоляторам про те, що подібного рипіння я не чув й жодного разу нічого не змащував, наприклад, на попередньому своєму гольфі за 5 років володіння, не повірили, кажуть: то ви не звертали уваги/не чули тому, що шумку гольфу не робили)))...а я ж, ну дуже прислухався та все очікував, коли той мексіканскій гольф, що за 3 роки до продажу, простояв під палким мексиканським сонцем, зарипить та цвіркуни розповзуться по всьому салону...не дочекався
Купити губку для взуття , кинути під сидінням,під настрій мазюкати нею раз в пару днів. Час від часу міняти,чи пшикати з балончика на неї.
О... Узнаю Рено. Не буду говорить о всех, скажу о своем экземляре. С новья такая фигня. Долго не мог понять. В верхней части дверей трет уплотнитель по металлу дверного проема. Если влажной губкой протереть сам проем и уплотнитель, на время скрип пропадает. Заметил, что сразу после моек нет скрипов. Потом снова. Причем двери не люфтят и не болтаются.))) P.S. У меня не очень большой владения разными авто, но на 9-м Лансере седане такого не было. Мне кажется, что сам кузов хетча не такой жесткий, как у седана, и немного "поигрывает" при наезде на неровности. И, соответственно, двери в проеме тоже. Плюс материал самого уплотнителя в верхней части восистый. У Микры, кстати, такая же фигня...
Мне кажется, что сам кузов хетча не такой жесткий, как у седана, и немного "поигрывает" при наезде на неровности. И, соответственно, двери в проеме тоже. Плюс материал самого уплотнителя в верхней части восистый. У Микры, кстати, такая же фигня...
Поддерживаю. Проверить легко) По диагонали на тротуар, через поребрик, медленно. И все будет слышно Особенно в жару. Минусы несущего кузова у паркетника
Ну й, остаточно "заспокоїли" мене тим, що усі їх клієнти на крутезних Ауді, Порше, БМВ й т.і. мають той самий клопіт...а єдиний спосіб лікування - мастити (раз на 2 дні) засобами догляду за гумовими виробами...намастили мені - якимось Лікві Молі(подивився, десь 450 грн 0,5 л)...знову тиша.
ОбманюютьНіяких звуків не повинно бути. Я колись перед зимою резинки натирав, а зараз і на це забив. Все одно тиша. Якщо це прям конструктивний недолік авто, як варіант проклеїти проєми плівкою. Вона більш цупка і ще трохи ущільнить і проблеми бути не повинно. Але це теорія Просто знаю, що на деяких авто саме така проблема саме так і вирішена. Не будемо показувати на Ауді пальцем
А який сенс їм ОБМАНЮВАТИ? Вони ж знають, що я, в тому числі й з допомогою Авто.юа , виведу їх на чисту воду Й це ж, я не аби куди на шумку заїхав, а у всім відому та поважну "фірму", ще й місяць своєї черги чекав
Якщо серьозно, я теж (був) впевнений, що НІЯКИХ ЗВУКІВ НЕ МАЄ БУТИ! Але ж, тепер маю яскраве рипіння та легкий (поки що) розлад нервової системи ...мастити щодня, звісно, довго не витримаю, легше - вмикати гучніше Bose)) Проклеїти плівкою - варіант, що мені більше до вподоби, ніж змащувати через день.
О... Узнаю Рено. Не буду говорить о всех, скажу о своем экземляре. С новья такая фигня. Долго не мог понять. В верхней части дверей трет уплотнитель по металлу дверного проема. Если влажной губкой протереть сам проем и уплотнитель, на время скрип пропадает. Заметил, что сразу после моек нет скрипов. Потом снова. Причем двери не люфтят и не болтаются.))) P.S. У меня не очень большой владения разными авто, но на 9-м Лансере седане такого не было. Мне кажется, что сам кузов хетча не такой жесткий, как у седана, и немного "поигрывает" при наезде на неровности. И, соответственно, двери в проеме тоже. Плюс материал самого уплотнителя в верхней части восистый. У Микры, кстати, такая же фигня...
О да, была у меня Микра, подтверждаю... За 60 000 км пробега с нуля уплотнитель задних дверей попротирал ЛКП до грунта в местах соприкосновения. А ещё когда открыть водительское боковое стекло наполовину, то оно начинает дребезжать от вибрации просто мотора на холостом ходу. Считаю что недостаточная жёсткость кузова тому виной.
Кстати, когда шумили двери - то снимали карты и стёкла. Возможно где то пистон сломали и не закрепили карту полностью, где то погнули пистон и теперь он криво стоит ти скрипит. Может не до конца затянули болты крепления стекла, или ещё чего то. Короче кривые руки бывают даже у самых не кривых мастеров, это человеческий фактор...
Апгрейд повинен бути у всьому) з Пассатом було б нудно)
Апгрейд повинен бути у всьому) з Пассатом було б нудно)