Панове, може хто в джипотусні крутиться? прилетіла тут задача, звісно від військових Є Гранд Вітара ХЛ7 2003 року. В неї запхали позашляхові колеса, тепер вони затирають. Є задача її ліфтанути. Я навіть не знаю куди бігти, може хтось має ідеї? Або прям знає до кого звернутися?
Якби не було це рекламою. Є сто кардон на Кирилівській. Коли гоняв свою вітару до них то у його власника була власна підготовлена. Якщо все залишилось то він повинен бутив в темі
Sashok_Accent 28.08.2023 13:44 пишет: Панове, може хто в джипотусні крутиться? прилетіла тут задача, звісно від військових Є Гранд Вітара ХЛ7 2003 року. В неї запхали позашляхові колеса, тепер вони затирають. Є задача її ліфтанути. Я навіть не знаю куди бігти, може хтось має ідеї? Або прям знає до кого звернутися?
Я колись в "амулет" на аморти проставки вставляв, ділов 20 хв, працювало. Є ще балони пневматичні, в пружини вставляються.
Sashok_Accent 28.08.2023 13:44 пишет: Панове, може хто в джипотусні крутиться? прилетіла тут задача, звісно від військових Є Гранд Вітара ХЛ7 2003 року. В неї запхали позашляхові колеса, тепер вони затирають. Є задача її ліфтанути. Я навіть не знаю куди бігти, може хтось має ідеї? Або прям знає до кого звернутися?
Как владелец той-же подвески могу немного сказать. 1. просто не лифтуется. 2. надо или изготавливать ( дешевьіе комплектьі бьіли росийские только) 3. привезти из штатов ШТАТНЫЙ 2" лифт кит - идеальный вариант. Но стоит денег. Хотя мы прикидывали - сделать ПО ГРАМОТНОМУ с вытачиванием всего нужного и заменой(пружины, аморты)/переделкой(все тяги) выйдет немного дешевле, но намного дольше. А что в кит входит - https://www.calmini.com/model.php?m=42&b=2&t=1
sashkaa 28.08.2023 13:49 пишет: Якби не було це рекламою. Є сто кардон на Кирилівській. Коли гоняв свою вітару до них то у його власника була власна підготовлена. Якщо все залишилось то він повинен бутив в темі
Во первых Самурай и там все проще намного. Во вторых они на сторону это не делают. В третьих он без изменений уже 4-й год стоит нет времени.
Sashok_Accent 28.08.2023 13:44 пишет: Панове, може хто в джипотусні крутиться? прилетіла тут задача, звісно від військових Є Гранд Вітара ХЛ7 2003 року. В неї запхали позашляхові колеса, тепер вони затирають. Є задача її ліфтанути. Я навіть не знаю куди бігти, може хтось має ідеї? Або прям знає до кого звернутися?
Я колись в "амулет" на аморти проставки вставляв, ділов 20 хв, працювало. Є ще балони пневматичні, в пружини вставляються.
Лифтовка внедорожного авто это не гандон в пружину засунуть. Тут нагрузки и важно сохранить рабочие углы такие-же как на штатной подвеске, иначе беда будет.
Собственно говоря именно поэтому у меня сузука грандвитара тех-же голов не лифтованая ездит. Красный Монтерей вообще без затрат на 10см лифтанули, даже без проставок. Но это другая история.
скажімо так, враховуючи умови експлуатації машини, і потребу в швидкості - по уму із замовленням кітів ніхто заморочуватися не буде якщо є шанс з проставками - було би ідеально, просто знати би до кого піти
Sashok_Accent 28.08.2023 14:03 пишет: скажімо так, враховуючи умови експлуатації машини, і потребу в швидкості - по уму із замовленням кітів ніхто заморочуватися не буде якщо є шанс з проставками - було би ідеально, просто знати би до кого піти
Эта подвеска проставками не лифтуется. Я на такой машине езжу и знаю ее от и до. Учитывая многорычыажку для лифта что хватало ходов, а это минимум 5 см надо: - Удлинить пружины (можно и проставки, но их размер представляем) - удлинить все тяги задней подвески, что-бы мост остался по центру арки - поставить длиннее аморты ( родной размер будет в упор работать) - Что-то придумать с передними нижними рычагами (шаровая то тут не сьемная, простаку не поставить) И так далее по списку. Куда обратиться я намекнул.
Sashok_Accent 28.08.2023 14:03 пишет: скажімо так, враховуючи умови експлуатації машини, і потребу в швидкості - по уму із замовленням кітів ніхто заморочуватися не буде якщо є шанс з проставками - було би ідеально, просто знати би до кого піти
При любой лифтовке про скорость забываем по уму ніхто заморочуватися не буде - продаем то что поставили, покупает что-то из АТшки приближенной к шоссе/зима ( как я сделал) в родном размере.
Больше вариантов не будет, т.к. остальные варианты приводят к аварийности.
Sashok_Accent 28.08.2023 14:03 пишет: скажімо так, враховуючи умови експлуатації машини, і потребу в швидкості - по уму із замовленням кітів ніхто заморочуватися не буде якщо є шанс з проставками - було би ідеально, просто знати би до кого піти
При любой лифтовке про скорость забываем по уму ніхто заморочуватися не буде - продаем то что поставили, покупает что-то из АТшки приближенной к шоссе/зима ( как я сделал) в родном размере.
Больше вариантов не будет, т.к. остальные варианты приводят к аварийности.
А якщр фізично видалити місця де затирає? Підкрилки, пару дірок в арках? Якщр авто експлуатується на "убой", то варіант.
Sashok_Accent 28.08.2023 14:03 пишет: скажімо так, враховуючи умови експлуатації машини, і потребу в швидкості - по уму із замовленням кітів ніхто заморочуватися не буде якщо є шанс з проставками - було би ідеально, просто знати би до кого піти
При любой лифтовке про скорость забываем по уму ніхто заморочуватися не буде - продаем то что поставили, покупает что-то из АТшки приближенной к шоссе/зима ( как я сделал) в родном размере.
Больше вариантов не будет, т.к. остальные варианты приводят к аварийности.
А якщр фізично видалити місця де затирає? Підкрилки, пару дірок в арках? Якщр авто експлуатується на "убой", то варіант.
При любой лифтовке про скорость забываем по уму ніхто заморочуватися не буде - продаем то что поставили, покупает что-то из АТшки приближенной к шоссе/зима ( как я сделал) в родном размере.
Больше вариантов не будет, т.к. остальные варианты приводят к аварийности.
А якщр фізично видалити місця де затирає? Підкрилки, пару дірок в арках? Якщр авто експлуатується на "убой", то варіант.
Скорее всего затирает по раме
В такому разі треба проставки на ступицю? Мабуть при бажанні можна виточити?
Якщо піднімати треба небагато (30-40 мм) можна зробити пружинами. На передок ми ставили посилені задні від Outlander XL (42 156 28). На зад посилені задні від Passat B3 Variant (42 950 41). Тачка була на 2,0 дизелі. Стандартні аморти на відбій не рвало. Фоток, нажаль, не зберіглося.
markush 28.08.2023 22:48 пишет: Якщо піднімати треба небагато (30-40 мм) можна зробити пружинами. На передок ми ставили посилені задні від Outlander XL (42 156 28). На зад посилені задні від Passat B3 Variant (42 950 41). Тачка була на 2,0 дизелі. Стандартні аморти на відбій не рвало. Фоток, нажаль, не зберіглося.
ЕСЛИ ЗАТИРАЕТ - 30-40ММ НЕ СПАСЕТ.
Вот чесно - я через эти муки прошел. И с РанчоКлубом имею практически родственные отношения. Мог замутить себе все что хотел. НО что-бы оставить машину "гражданской" - только калминкит. Если в спорт и самоделки - ребята сделают просто бомбео. Круче делал только Пузырь на БТР4х4, но там бюджеты были совсем другие. Именно Пузырь, а вернее его конструктор ( гениальный Рафик) построили чемпионский прототип яныку-младшему ( в тусовке не смотря на бабки его уважали)
Поэтому повторю. На этой подвеске или лютый небезопасный колхоз. тогда я ухожу из темы. Или дорого. СГВ на этом шасси самодостаточна. Второй год как поставили в родном размере СУВ АТ ( типа как всесезонка) и просто ездим в любую погоду с максимаотным комфортом.
ПС: а шо за 2.0 дизель? На них ставились 2.0 бенз(только на обічную гранду), 2.5в6 бенз, 1.9 ТД и 1.6 бенз на 3-хдверку
markush 28.08.2023 22:48 пишет: Якщо піднімати треба небагато (30-40 мм) можна зробити пружинами. На передок ми ставили посилені задні від Outlander XL (42 156 28). На зад посилені задні від Passat B3 Variant (42 950 41). Тачка була на 2,0 дизелі. Стандартні аморти на відбій не рвало. Фоток, нажаль, не зберіглося.
Ото Оце вже діло Дяка дуже
А ти кажеш "робили" може ще і знаєш, хто поставить, якщо я куплю пружини і машину прижену?
ЗІ так я знаю що це не для дорог загального користування, це для вигрібання в довбаному піску. Тому так буде робитися швидко і зі зрізанням кутів
Если єто туда - не вздумай. В самій ответственній момент подведет такое. Єта машина колхоз не прощает. Адекватную резину в размере без переделок подвески купить не проблема!
kkk_GAZ240 28.08.2023 23:15 пишет: Если єто туда - не вздумай. В самій ответственній момент подведет такое. Єта машина колхоз не прощает
Ну так саме туди інакше чого би я колупав собі голову. Чекати зі штатів чи точити не будуть.
Тогда забудь про подвеску И поменяйте резину. Не обязательно ставить супер-пупер зубатіе трактора. Єтой машине хватит адекватной АТшки. ХЛка все равно длинобазная и никакая мегарезина ей не поможет. А на песках и снеге чем зубатее тем бістрее садится на пузо.
Могу скинуть фото своей резині, которая весьма бюджетна и по киеву и области ездит не меняясь круглій год.
ПС: а шо за 2.0 дизель? На них ставились 2.0 бенз(только на обічную гранду), 2.5в6 бенз, 1.9 ТД и 1.6 бенз на 3-хдверку
PSAшний DW10. На сузучому називається JA420WD. Мова йдеться про XL7. Зверни увагу - вони всі їздять з впалою мордою. В них з пружинами перманентно біда, бо вона сильно важча за ГВ. Тому пружини трохи міцніші від стандартних нормально її підіймають. На стандартних амортах. А ще можу спорити на пляшку Бердичивського, шо на тачці, згаданій в стартпості, як мінінмум на одній з передніх пружин буде відламаний нижній виток))