поточні пробіги в день до 100 км. за рік десь 22-25к набігає. тобто по паливу на сьогодні десь під 100 кілогривень. далеких подорожей, як самі розумієте, найближчі пару років не планується. заряджатись по нічному тарифу є де.
чи є сенс пересісти на електричку? чи це все маркетинг-шмаркетинг і простіше катати профільну авто?
Нема. Для прикладу, я на останній "електричці" з квітня вже більше 10 тис км накатав. Авто зі схожою динамікою витягнуло би ~60 тис гривень на паливо. Жінка подивилася, що в мене з'явилися вільні гроші, тепер хоче не айфон, а теслу. Так що точна нема сенсу.
opexkiev 04.09.2023 11:34 пишет: Якось всі швидко забули блекаути...
А як всі забули черги на заправки...
Заряджався вночі, декілька годин вистачала поновити пробіг на день. Не було жодного дня, коли б не зарядився. Хоча мешкаю в 150 км від фронту. Але так, параноївся, заряджався до 100 відсотків щоденно.
Якщо брати до уваги глобальні блекаути, то тоді краще якийсь каблук-ДВЗ на підстраховку або сонячну станцію. Але мені здається, що тоді взагалі буде глобальний писець, що на ДВЗ, що на електричці.
поточні пробіги в день до 100 км. за рік десь 22-25к набігає. тобто по паливу на сьогодні десь під 100 кілогривень. далеких подорожей, як самі розумієте, найближчі пару років не планується. заряджатись по нічному тарифу є де.
чи є сенс пересісти на електричку? чи це все маркетинг-шмаркетинг і простіше катати профільну авто?
Якщо при цьому буде ще повноцінне авто з ДВЗ, то чому б ні?
opexkiev 04.09.2023 11:34 пишет: Якось всі швидко забули блекаути...
навіть якщо буде світло 4 години на добу (сподіваюсь що до такого треша не дійде), то за 4 години можна залити кіловат 50 (в мене заведено 16 квт з можливістю розширення до 25 квт).
поточні пробіги в день до 100 км. за рік десь 22-25к набігає. тобто по паливу на сьогодні десь під 100 кілогривень. далеких подорожей, як самі розумієте, найближчі пару років не планується. заряджатись по нічному тарифу є де.
чи є сенс пересісти на електричку? чи це все маркетинг-шмаркетинг і простіше катати профільну авто?
якщо змінити на i4 чи і5 то так, якщо на ліф чи теслу бу то ні.
opexkiev 04.09.2023 11:34 пишет: Якось всі швидко забули блекаути...
навіть якщо буде світло 4 години на добу (сподіваюсь що до такого треша не дійде), то за 4 години можна залити кіловат 50 (в мене заведено 16 квт з можливістю розширення до 25 квт).
Більшість електричок бере по одній фазі 7 кВт (32А), я б розраховував на цей показник. За досвідом цього цілком достатньо. Є виключення, але зазвичай вони дорожче та і треба глобально щось вирішувати з проводкою зазвичай.
opexkiev 04.09.2023 11:34 пишет: Якось всі швидко забули блекаути...
навіть якщо буде світло 4 години на добу (сподіваюсь що до такого треша не дійде), то за 4 години можна залити кіловат 50 (в мене заведено 16 квт з можливістю розширення до 25 квт).
Більшість електричок бере по одній фазі 7 кВт (32А), я б розраховував на цей показник. За досвідом цього цілком достатньо. Є виключення, але зазвичай вони дорожче та і треба глобально щось вирішувати з проводкою зазвичай.
в мене закладено кабель перетином 4мм. підключення 3-фазне
поточні пробіги в день до 100 км. за рік десь 22-25к набігає. тобто по паливу на сьогодні десь під 100 кілогривень. далеких подорожей, як самі розумієте, найближчі пару років не планується. заряджатись по нічному тарифу є де.
чи є сенс пересісти на електричку? чи це все маркетинг-шмаркетинг і простіше катати профільну авто?
якщо змінити на i4 чи і5 то так, якщо на ліф чи теслу бу то ні.
Все відносно. Якраз електричні БМВ дуже неекономні. От їх під графік відключень буде не так просто поновити в заряді (хоча, все відносно). Саме через це не розглядав i4.
Он нова трійка тесла виходить наступного місяця. З Європи стане тут 45 тис. Я б до неї дуже придивився, бо вже перші обзори кажуть, що вирішили головне питання з підвіскою та шумом.
поточні пробіги в день до 100 км. за рік десь 22-25к набігає. тобто по паливу на сьогодні десь під 100 кілогривень. далеких подорожей, як самі розумієте, найближчі пару років не планується. заряджатись по нічному тарифу є де.
чи є сенс пересісти на електричку? чи це все маркетинг-шмаркетинг і простіше катати профільну авто?
якщо змінити на i4 чи і5 то так, якщо на ліф чи теслу бу то ні.
навіть якщо буде світло 4 години на добу (сподіваюсь що до такого треша не дійде), то за 4 години можна залити кіловат 50 (в мене заведено 16 квт з можливістю розширення до 25 квт).
Більшість електричок бере по одній фазі 7 кВт (32А), я б розраховував на цей показник. За досвідом цього цілком достатньо. Є виключення, але зазвичай вони дорожче та і треба глобально щось вирішувати з проводкою зазвичай.
в мене закладено кабель перетином 4мм. підключення 3-фазне
Мало автівок споживає змінний струм від трьох фаз. З бюджетних - тільки ЗОЕ. Або євротесла ніби теж споживає віз 3 фаз. Ще у лютому преміумі є ("старші" комплектаціі). Потрібно точково дивитись.
Абрвалг 04.09.2023 11:30 пишет: Тебе ради экономии или дабы быть на гребне технологической волны?
як не смішно - заради економії.
экономия , если принять, что электричка ездит даром, 2600 в год. Какое падение цены на электричку, если ты возьмешь новую ( типа ID 4) я ХЗ. Может и не большое, а может и огого...И какое падение цены в год на твой бумер? Это если говорить сугубо об экономической выгоде, не обращая внимание на практичность, если машина 1 и она смартфоноподобная.
поточні пробіги в день до 100 км. за рік десь 22-25к набігає. тобто по паливу на сьогодні десь під 100 кілогривень. далеких подорожей, як самі розумієте, найближчі пару років не планується. заряджатись по нічному тарифу є де.
чи є сенс пересісти на електричку? чи це все маркетинг-шмаркетинг і простіше катати профільну авто?
якщо змінити на i4 чи і5 то так, якщо на ліф чи теслу бу то ні.
а що з теслой не так?
У далекому минулому катав е90 з салону. Зараз Тесла 3. Як на мене дуже схожі за керування автівки. БМВ дійсно комфортніша. Є таке слово "добротно зібрана". Більш тихіша підвіска, меньше шумів. Але кажуть, що останні БМВ теж торохтять з салону (всякі кліпси і т. д.). Повторюсь, рульожка +- однакова, але все ж таки Тесла трохи краща. Надійність - ну, звичайно останні тесли взагалі безгеморні. А отой жах з валватроніком до сих пір перед очима. Та й двигун відригнув був у бнв на 20К... Динаміка - ну тут без варіантів Тесла.
Так, теслі можна зробити шумку, але вона не стане від цього бмв. В іншому я б віддав перевагу теслі.
deniszed 04.09.2023 11:52 пишет: Але кажуть, що останні БМВ теж торохтять з салону (всякі кліпси і т. д.). Повторюсь, рульожка +- однакова, але все ж таки Тесла трохи краща. Динаміка - ну тут без варіантів Тесла.
Не хочу розводити срач, але не погоджусь. У БМВ зараз найякісніший салон в класі, нічого не скрипить і не тарахтить, всі зазори рівні, ніяких косяків ніде немає. По якості збірки Тесла навіть не поруч.
deniszed 04.09.2023 11:52 пишет: Але кажуть, що останні БМВ теж торохтять з салону (всякі кліпси і т. д.). Повторюсь, рульожка +- однакова, але все ж таки Тесла трохи краща. Динаміка - ну тут без варіантів Тесла.
Не хочу розводити срач, але не погоджусь. У БМВ зараз найякісніший салон в класі, нічого не скрипить і не тарахтить, всі зазори рівні, ніяких косяків ніде немає. По якості збірки Тесла навіть не поруч.
Нові БМВ не катав довго, тому не можу ні погодитися, ні спростувати. Кажу "за що купив". Я коли цікавився шумкою у профільній конторі (мабуть, одної з найбільших у Дніпрі), вони дуже почали хаяти БМВ останніх років випуску. Може, то їм так попалося. За власним досвідом - так, збірка БМВ на дві голови вище, ніж у Теслі. Для схожих відчутів останню потрібно професійно шумити. Й зміритися з зазорами.
Це найголовніший мінус тесли відносно БМВ. Для когось він може стати критичнмим.
Я б узяв теслу на день-два покататися й вирішив для себе. Ніби в прокаті є. Але майте на увазі, що тесла 21 р. і тесла 18 року - це зовсім різні автівки за якістю збірки. Вони вчаться. Реально вчаться.
Абрвалг 04.09.2023 11:30 пишет: Тебе ради экономии или дабы быть на гребне технологической волны?
як не смішно - заради економії.
экономия , если принять, что электричка ездит даром, 2600 в год. Какое падение цены на электричку, если ты возьмешь новую ( типа ID 4) я ХЗ. Может и не большое, а может и огого...И какое падение цены в год на твой бумер? Это если говорить сугубо об экономической выгоде, не обращая внимание на практичность, если машина 1 и она смартфоноподобная.
та яку нову - піду шляхом досвідчених камрадів - біток у стані "на парковці подряпали".
поточні пробіги в день до 100 км. за рік десь 22-25к набігає. тобто по паливу на сьогодні десь під 100 кілогривень. далеких подорожей, як самі розумієте, найближчі пару років не планується. заряджатись по нічному тарифу є де.
чи є сенс пересісти на електричку? чи це все маркетинг-шмаркетинг і простіше катати профільну авто?
якщо змінити на i4 чи і5 то так, якщо на ліф чи теслу бу то ні.
а що з теслой не так?
ну банально сядь в теслу з штатів і в новий i4 і відчуй різницю. машина ж має приносити задоволення, а не просто аби було.