Перезапуск бренда планировался на 2 квартал 2022, насколько знаю, но вот таки стартанули. Итого обещают 4 модели: Wrangler, Grand Cherokee, Compass и малыша Avenger.
3 салона в Киеве пока на сайте вижу.
Новый Гранд с ценами и комплектациями, и как я понял даже в наличии в салонах.
ГрандЧирокі від 70 штук баксів... Якось наче задофіга. Але гібридний Компас від 33ох, таки наче нічого, але тільки одна комплектація на вибір.
ГрандЧирокі від 70 штук баксів... Якось наче задофіга.
наче дуже норм. вони завжди мали ціну такого порядку. якщо відкинути слово "гранд" то ціну можна навпіл
Але гібридний Компас від 33ох, таки наче нічого, але тільки одна комплектація на вибір.
тут звісно і цінник вже цікавіший
тю, самый ходовой варик - Чирроки не притянули
ГрандЧирокі від 70 штук баксів... Якось наче задофіга.
Гранди з обома пропонованими двигунами виїзжають з 7с, XC90 за 70к євро тільки з одним двугином, що пропонується, виїзжає тільки з 9с. Салони у нових Грандів вже сильно ближче до преміума. А взагалі так, минуле покоління Гранда на 3л дизилі років 4-5 назад продавалося за 50к+.
якщо відкинути слово "гранд" то ціну можна навпіл
Не Гранд снят с производства в этом году, будет реинкарнация модели, как я понял
тю, самый ходовой варик - Чирроки не притянули
откровенно старый уже, его сняли с производства в этом году. Будет перезапуск. Поэтому хороший ход с Компасом.
Интересно притянут только гибрил или и бензин у Avenger, в Европе я так понял он норм зашел.
ГрандЧирокі від 70 штук баксів... Якось наче задофіга.
Гранди з обома пропонованими двигунами виїзжають з 7с, XC90 за 70к євро тільки з одним двугином, що пропонується, виїзжає тільки з 9с. Салони у нових Грандів вже сильно ближче до преміума. А взагалі так, минуле покоління Гранда на 3л дизилі років 4-5 назад продавалося за 50к+.
+1 а 3.6 знаменитый был в 21 году около 60к, если не ошибаюсь за треилхок и 58 за оверленд.
А вот то, что даже Саммит резерв везут, тут я удивлен.
ГрандЧирокі від 70 штук баксів... Якось наче задофіга.
Гранди з обома пропонованими двигунами виїзжають з 7с, XC90 за 70к євро тільки з одним двугином, що пропонується, виїзжає тільки з 9с. Салони у нових Грандів вже сильно ближче до преміума. А взагалі так, минуле покоління Гранда на 3л дизилі років 4-5 назад продавалося за 50к+.
Ну та і бакс вже не тот, що років 5 тому. Але компас ціна норм, то може і гранд вартий тої купи грошей.
наче дуже норм. вони завжди мали ціну такого порядку. якщо відкинути слово "гранд" то ціну можна навпіл
Так і авто в 2 рази гірше Навіть Компас - вдаліший і виглядає в стилі гранд черокі, а черокі - взагалі якесь непорозуміння, особливо в дорестайлі...
ГрандЧирокі від 70 штук баксів... Якось наче задофіга. Але гібридний Компас від 33ох, таки наче нічого, але тільки одна комплектація на вибір.
А лексус РХ уже под 100. Прадо в старом кузове около 60 тыс ( видел сам лично на тойоте стоит) А мазда самая большая почем, думаю так же тыщ 60 ( не знаю точно) А автоуашник Саша купил не Сеат, а что то близкое, так же кажись около 45 евро...
Так что сейчас такие цены.
Хотя очередь стоять думаю не будет, все же такие авто у нас не особо популярны.
А автоуашник Саша купил не Сеат, а что то близкое, так же кажись около 60 евро...
не треба такого казати я значно бідніший, тачку за 60 євро я собі дозволить не можу неСеат коштував усього 43 євро
А автоуашник Саша купил не Сеат, а что то близкое, так же кажись около 60 евро...
не треба такого казати я значно бідніший, тачку за 60 євро я собі дозволить не можу неСеат коштував усього 43 євро
поправил. извини. я был о тебе лучшего мнения и думал, думал я, что сие чудо стоит около 60ти. даже уважал их на дороге, теперь больше не буду
Если не Сеат стоит 43 евро, то за грандчирик понятно, что 70 долларов надо просить, это же тачила, танк.
Не розумію, чим гранд за 70к зможе конкурувати з пакетним туарегом, що коштує +/- стільки ж (пакет платінум до уваги не беремо)
P.S. на складі фольца показує пакетний бензиновий голд бензин за 2.5м.
Не розумію, чим гранд за 70к зможе конкурувати з пакетним туарегом, що коштує +/- стільки ж (пакет платінум до уваги не беремо)
P.S. на складі фольца показує пакетний бензиновий голд бензин за 2.5м.
не сможе.
нишевая машина, на любителя
наче дуже норм. вони завжди мали ціну такого порядку. якщо відкинути слово "гранд" то ціну можна навпіл
Так і авто в 2 рази гірше Навіть Компас - вдаліший і виглядає в стилі гранд черокі, а черокі - взагалі якесь непорозуміння, особливо в дорестайлі...
Хуже\лучше, кроме субьективизма, применять можно к одному классу. Как можно сравнивать разные классы критерием лучше\хуже в одном модельном ряду? Это же не сравнение большой бибики сейчас, с небольшой бибикой премиум, но выпуска 2000 года
Не розумію, чим гранд за 70к зможе конкурувати з пакетним туарегом, що коштує +/- стільки ж (пакет платінум до уваги не беремо)
P.S. на складі фольца показує пакетний бензиновий голд бензин за 2.5м.
На нашем рынке есть ряд стереотипов. Поэтому машины из салона типа Jeep, Volvo и т.д. таки на определенного покупателя, для остального есть Тойота Эти же стереотипы и на вторичке позволяют купить авто дешевле, пока все в очереди за рав4.
Битки из США тоже дадут тут жару конечно. Джипов из США навезли овер много
ГрандЧирокі від 70 штук баксів... Якось наче задофіга. Але гібридний Компас від 33ох, таки наче нічого, але тільки одна комплектація на вибір.
А лексус РХ уже под 100. Прадо в старом кузове около 60 тыс ( видел сам лично на тойоте стоит) А мазда самая большая почем, думаю так же тыщ 60 ( не знаю точно) А автоуашник Саша купил не Сеат, а что то близкое, так же кажись около 45 евро...
Так что сейчас такие цены.
Хотя очередь стоять думаю не будет, все же такие авто у нас не особо популярны.
ех...такі часи. 5 років тому діскарь 5 з 3,0тд 55к в базі...але там база така норм WL вогонь (якщо страшну L-ку не брати до уваги) а так, zf8hp, 3,6 літри (що газуються за 800 баксів ), 6,3 до 100....супер колись може і візьму...біточок але не факт, бо щось на теслі поплавило останнім часом
Не розумію, чим гранд за 70к зможе конкурувати з пакетним туарегом, що коштує +/- стільки ж (пакет платінум до уваги не беремо)
P.S. на складі фольца показує пакетний бензиновий голд бензин за 2.5м.
На нашем рынке есть ряд стереотипов. Поэтому машины из салона типа Jeep, Volvo и т.д. таки на определенного покупателя, для остального есть Тойота Эти же стереотипы и на вторичке позволяют купить авто дешевле, пока все в очереди за рав4.
Битки из США тоже дадут тут жару конечно. Джипов из США навезли овер много
так і WL-кі вже завезені біточки, причому не L-ки, а "коротиши", які пізніше з'явились
Не розумію, чим гранд за 70к зможе конкурувати з пакетним туарегом, що коштує +/- стільки ж (пакет платінум до уваги не беремо)
1) тим, що не Туарег в принципі 2) оригінальний дизайн, якого немає на дорогах на відміну від Таурегів/Ауді 3) здається позашляховий потенціал Таурег втратив ще в минулому поколлінні (була специфічна комплектація, яка майже не пропонувалася).