або яку альтернативу порадите? планується поїздки а-ля драгобрат, а колеса не маленьки 275/60/20R не сильно є на них стандартних ланцюгів не за всі гроші світу
Колись, ще давно купив. По вже трохи злежалому снігу я зміг залізти далі, ніж заліз би без них. Ліз до моменту, поки щільний сніг не набився під захист і не підняв ведучі колеса.
Але вони довго не витримали і після декількох випадків використання - тріснули на місті перегину.
Тобто - як фунція воно працює. Питання до надійності конструкції
Другі (чисто за формою) могли б допомогти піднятись на легкий підйом, вкритий льодом, по снігу не допоможуть. Але у відгуках претензії саме до матеріалу - не здатного витримати навантаження.
Точно працює (якщо треба просто виїхати з ями, піску) трак
Схожі собі купив, після того, як минулого сезону застряв на полі з підтаявшою грязюкою і виїзав лише за допомогою ланцюга протиковзання. Але в гразюці надягати ланцюг на глибоко застрягше в гразюці колесо, це ще те задоволення, тому на майбутнє купив браслети, але подвійний комплект, щоб було по 4 на колесо. Брав такі https://avtozvuk.ua/ua/elegant-el-100639-105196/p219189 Ще не опробував.
або яку альтернативу порадите? планується поїздки а-ля драгобрат, а колеса не маленьки 275/60/20R не сильно є на них стандартних ланцюгів не за всі гроші світу
из опыта, когда авто уже село, цепи хрен оденешь... Когда-то так и не получилось, полтора часа своими силами руками вытаскивали авто знакомого. С другой стороны, на хорошей зимней шипованной резине на моноприводе я проезжал везде. Где не проезжал - так садился на пузо, а тут никакие цепи не помогут.
Комплект лежит, на всякий случай (знакомый подарил)
Принаймні браслети набагато легше одягати, особливо на литі диски, ніж ланцюги. Якщо це не туле, які самозастібаються, то ну їх нафіг ті ланцюги. Рукави по плечі в багнюці, ну може це я не вмію.
Я вот тоже думал что заеду, но с цепями. Лучше б у меня цепей не было, застрял бы в самом начале и меньше назад выковыривать было б.
А не заехал с цепями?
Пол дороги проехал и наглухо закопался. Но то не Драгобрат был, рядом. Но сути не меняет, дорога проезная была и без цепей до этого, а тут новый снег ночью выпал
sly_fox 23.11.2023 10:13 пишет: из опыта, когда авто уже село, цепи хрен оденешь...
Я несколько раз надевал Один раз сел на летней резине на раскисшей от ливня грунтовке, т.е. не глубоко. Причем прямо во время ливня. Там просто надел, не совсем до конца смог натянуть, тронулся, чуток проехал, вылез и дотянул. Второй раз - на раскисшей весной после снежной зимы грунтовке. Там закопался капитально. Лопата, домкрат штатный, пара кирпичей. сделал ямку под домкрат, в нее доску, поддомкратил колесо, очистил от говна как мог, натянул цепь, в накрытую яму под колесом кирпичи. Опустил. Повторил со второй стороны. Выехал.
Для удобства купил сразу с цепями два комплекта нарукавников мясника. Это такие себе длинные рукава из чего-то прорезиненного ( т.е. легко отмывающиеся и не промокающие) и с вшитыми резинками по краям. Один комплект на руки, второй - на ноги (оно выше колен получается). Ну и мелкие резиновые сапоги в машине. Сел в грязи: переобулся, попутно надев нарукавники на ноги/руки. И вперед копаться в говнах Остается потом толькоснять сей комплект и упаковать в пакет, руки сполоснуть и можно ехать
Так ви маєте погодитись, що в таких умовах надягнути браслети буде набагато легше, може навіть і нарукавники не потрібні будуть. Головне, щоб вони не розірвалися раніше часу.
Я вот тоже думал что заеду, но с цепями. Лучше б у меня цепей не было, застрял бы в самом начале и меньше назад выковыривать было б.
А не заехал с цепями?
Ти на якій машині туди зібрався дертися? Бо там не тільки в льоду проблема.
от і мені цікаво. бо там не тільки в машині діло - треба ще знати ту дорогу. я б не ризикнув туди навіть на авто підготовленому. бо сісти легко, а получити підсрачників від місцевих перевізників не хочеться))
або яку альтернативу порадите? планується поїздки а-ля драгобрат, а колеса не маленьки 275/60/20R не сильно є на них стандартних ланцюгів не за всі гроші світу
юзав браслети різноманітні (як на мене, то пластикові рулять, бо для задач браслетів більше і е треба, а пластикові зручніші), траки складні (чисто вискочити з пастки...вже давно лежать у підвалі, а не машині), а також ланцюги...ну люблю я експерементувати
так от, ланцюги рулять. добре якщо з автозатяжкою. сам юзаю Pewag Servo (модель забув) насправді, жодного разу не виникло ситуації саме на дорозі, щоб вони знадобились. хороша гума справляється (на доджі гудєр UG Ice Contact...навіть на моноприводі пре де завгодно і справляється з будь якими гірками....але шумна, що капець, а от на крайслері Goodyear UltraGrip Ice SUV Gen-1 ...нордична, але не шип...гірша на льоду ніж Ice contact, але на повному приводі застрягати не довлеся)
ага, повернепося до ланцюгів. на крайслері я на них виїхав на поле в сніг...і пер як танк (паралельно переймаючись за здоров'я переднього бамперу ). Але в місті сенсу від них трошки більше ніж нескільки в гори так, може знадобитись. коротше, якщо раз в п'ятирічку треба, то бери ланцюги з ручнною затяжкою (можна самі дешеві) - дешево, сердитоо, гребе так само як і завтоматичною затяжкою, які дорожчі. головне підібрати під розмір аби диски не пошкодити
sly_fox 23.11.2023 10:13 пишет: из опыта, когда авто уже село, цепи хрен оденешь...
Я несколько раз надевал Один раз сел на летней резине на раскисшей от ливня грунтовке, т.е. не глубоко. Причем прямо во время ливня. Там просто надел, не совсем до конца смог натянуть, тронулся, чуток проехал, вылез и дотянул. Второй раз - на раскисшей весной после снежной зимы грунтовке. Там закопался капитально. Лопата, домкрат штатный, пара кирпичей. сделал ямку под домкрат, в нее доску, поддомкратил колесо, очистил от говна как мог, натянул цепь, в накрытую яму под колесом кирпичи. Опустил. Повторил со второй стороны. Выехал.
Для удобства купил сразу с цепями два комплекта нарукавников мясника. Это такие себе длинные рукава из чего-то прорезиненного ( т.е. легко отмывающиеся и не промокающие) и с вшитыми резинками по краям. Один комплект на руки, второй - на ноги (оно выше колен получается). Ну и мелкие резиновые сапоги в машине. Сел в грязи: переобулся, попутно надев нарукавники на ноги/руки. И вперед копаться в говнах Остается потом толькоснять сей комплект и упаковать в пакет, руки сполоснуть и можно ехать
хм...доречі про нарукавники ....і чого я про них сам не здогадався дякую