Дивлюсь на Lipofe4 ячейки, наприклад ось, 315 B class по 53 євро так, передзмовлення, але 53 євро, скільки зверху розраховувати за доставку +-?
Також на аліекспрес є +- вигідні пропозиції, але інколи у відгуках трапляється що то вздуті (б.у.), то знаходять що випуск 5 років назад (ймовірно теж б.у. або в кращому випадку просто лежали заряджені на 50%). Хто де зараз замовляє Lipofe4? Потрібно родичу організувати щось до зими, і можливо своє якось проапгрейджу.
Чи можливо десь є готові акуми норм якості Lipofe4? JSDSolar вигребли всі що були в нас. Ті що збирають наші зараз - це друть шкуру користуючись ажіотажем.
на nkon точно будут нові. я купував. сформуй замовлення і тобі порахує з доставкою, здаеться 10-15відсотків до вартості. доставка містом на вказану адресу курером. плюс митниця в Україні, якщо не відмінять до цього. але можна замовити на декількох осіб щоб не попасти на мито. якщо дійсно треба АКБ, то замовляй, не думай. плюс ще місяць доставка. по ціні дешевше навряд чи знайдеш. поки будеш думати і на нкон зникнуть продажі. таке бувало. ті акумулятори на 315а непогані, я дивився даташит.
так отож, якась ціна підозріло хороша, по 53 євро, як стандартний українець зразу хочу знайти де дурять, бо 310А за 53 євро навіть при тому що клас B це не досить цікаво, а навіть дешевше ніж на Алі.
поки що не зустрічав приколів з неякісним товаром з нкон і з якимось розводом. ціна така тому що ви передплачуєте. у нкон таке бувае і з іншими АКБ. для прикладу була дешева ціна на популярні eve 105 теж по передплаті.
Там можна зареєструватися, і натиснути "купити" але не платити - воно покаже доставку (десь 45 євро за 4 ті комрки). Замовлення треба розбивати, щоб вага елементів вписувалася в 25 кг тобто по 4 елементи 280-330 А*год на одне замовлення (більше за 1 раз в Україну посилки не роблять (Міст-Німеччина). Тобто, якщо вам потрібно 8 елементів (на 24 В) - то робити 2 замовлення по 4 шт.
Ті 4 шт з доставкою - коштує зараз там біля 11.1 тис грн (біля 253 євро). Потім наша митниця ще нарахує свою частину на це, коли воно перетне кордон. Тобто, нічого складного, крім питання з митними зборами - я ще не знаю як саме їх платити (мені ще не приїхало).
можна розбити на більше замовлень щоб мито не платити. але потрібно на різних людей і платити з різних карток. на мито прийде повідомлення з сумою на оплату. платите.
На ОЛХ таких повно. Для безпеки - в сталевий ящик, якщо все ще страшно - з подвійними стінками!
Разом з вартістю ящика сумарно це коштуватиме майже як нормальні безпечні батареї. Завдяки людям, що купляють свинець, чи НМС - нас чекає ще багато пожеж.
nickka 25.06.2024 10:46 пишет: Щось Софіївській Борщагівці не везе. Хоч журналісти пишуть генератор, але мені здається то не генератор, чому в генераторі вибухати?
VovkZ 25.06.2024 09:46 пишет: Завдяки людям, що купляють свинець,
Свинец-то за что к пожарам привлекли? ))) АГМ сертифицированы для использовния в помещениях (ИБП как-то на свинце не взрываются), а стартерный чтоб жахнул, надо два условия - активное кипение (что вызывается перенапряжением и/или большм током ) и внешний поджиг и то, максимум что будет - разорверт корпус и кислотой заляпает. Те, у кого пожары якобы от свинца - даю 99,9%, что источникм пожара были зарядные устройства говняные, которые и загорелись
А хто що думає про саме ці ячейки? Envision, про них навіть толком відгуки нема де почитати, хоча контора вроді і не самопал, і про те що це Grade-B. Brade B Nkon 315A
HDC1 25.06.2024 13:12 пишет: А хто що думає про саме ці ячейки? Envision, про них навіть толком відгуки нема де почитати, хоча контора вроді і не самопал, і про те що це Grade-B. Brade B Nkon 315A
Элементы класса B — это элементы, которые обычно не относятся к классу A производителем. Это может быть связано с оптическими дефектами, более высоким саморазрядом, меньшей емкостью и/или более высоким внутренним сопротивлением. К сожалению, производители не сообщают об этом. какие аспекты или аспекты являются причиной того, чтобы пометить конкретную ячейку как класс B. Мы продали несколько и редко получаем отрицательные отзывы. Мы протестировали несколько накануне класса B, и у одного емкость была примерно на 2% ниже, другие мы не нашли разница с элементами класса A. Мы не рекомендуем класс B для высокопроизводительных электромобилей, но для домашнего хранения энергии они будут работать нормально. В случае, если вы получите один, который работает значительно хуже, чем другие, такие как меньшая емкость, высокий саморазряд или быстрый износ, мы заменим его. Позаботьтесь о том, чтобы мы не слишком доверяли простому тесту одной ячейки, если вы покупаете 16 ячеек и тестируете их, и все они на 6% ниже ожидаемых, то ваш тест дает низкие результаты. Если вы купите и протестируете 16 и 15 ячеек, они дадут вам 100%, а одна ячейка даст результат на 5% ниже, тогда мы заменим одну. Когда мы покупаем элементы, они проверяются на напряжение и внутреннее сопротивление. Также пару из каждой партии проверяют на емкость, и если какая-то дает менее 100% емкости, мы проверяем всю партию и отбраковываем плохие или вообще не покупаем партию. Многие продавцы в Китае покупают ячейки класса B, тестируют их, даже обменивают qr-коды и продают хорошо выглядящие и работающие ячейки класса A. Мы считаем, что наши элементы класса B такие же, как и многие элементы класса A из Китая, в том числе у известных торговых посредников с хорошей репутацией. Мы даем регулярную гарантию на эти ячейки (минимум 2 года). Но, конечно, позаботьтесь о том, чтобы не перезарядить или не переразрядить, это может повредить эти ячейки
Все-таки замовив 8 баночок по 315А, Grade B, оці на Nkon. Тепер місяців 3 очікування. Якраз буде час замовити BMS, може ще якісь дрібниці треба буде, корпус мабуть сам зроблю з якоїсь фанери 1 см (небезпечно?), може зарядки якісь до них прикуплю, а поки маю два 120-ки lifepo4, то +- вистачає. Єдине на гібридний інвертор не можу наважитись, боюсь залишати весь час підключеною всяку китайщину, шум не цікавить бо місце під це в гаражі.
HDC1 25.06.2024 22:36 пишет: боюсь залишати весь час підключеною всяку китайщину, шум не цікавить бо місце під це в гаражі.
АВР с релюшкой (это у которого, кроме силовых контактов, еще есть выходы NO C NC - как раз реле для управления чем-то малоточным) + таймер и можно сделать включение инвертора при выключении электричества. И, соответственно, отключение его при подаче. Таймер для того, чтобы дать время инвертору запуститься перед переключением на него.
Свет пропал - инвертор включился, нагрузка перешла на него. Свет появился - нагрузка перешла на сеть, инвертор выключился (точнее ушел в энергосберегающий режим, когда он только батареи заряжает)