В ответ на: Наразі перед входом до вокзалу є три розвороти, розділених тротуарами – нова схема пропонує ліквідувати найближчу до вокзалу смугу і приєднати її до пішохідної зони. На тих розворотах, що залишаться, найкращу доступність планують забезпечити для комунального громадського транспорту. Також збираються встановити достатню кількість антипаркувальних стовпчиків і облаштувати велодоріжки.
Нова схема пропонує закрити наскрізний проїзд з вулиці Петлюри до Скоропадського (колишня назва – Льва Толстого). Таким чином, з вулиці Петлюри можна буде підʼїхати до вокзалу, розвернутись і поїхати назад, а з боку вулиці Скоропадського організують розворотне коло з можливістю висадки пасажирів.
Саме нагальне питання закрите-нарешті будуть велодоріжки
В ответ на: Наразі перед входом до вокзалу є три розвороти, розділених тротуарами – нова схема пропонує ліквідувати найближчу до вокзалу смугу і приєднати її до пішохідної зони. На тих розворотах, що залишаться, найкращу доступність планують забезпечити для комунального громадського транспорту. Також збираються встановити достатню кількість антипаркувальних стовпчиків і облаштувати велодоріжки.
Нова схема пропонує закрити наскрізний проїзд з вулиці Петлюри до Скоропадського (колишня назва – Льва Толстого). Таким чином, з вулиці Петлюри можна буде підʼїхати до вокзалу, розвернутись і поїхати назад, а з боку вулиці Скоропадського організують розворотне коло з можливістю висадки пасажирів.
Саме нагальне питання закрите-нарешті будуть велодоріжки
Цікавий проект. Дуже корисний матеріал для психіатричного дослідження глибоких душевних захворювань авторів проєкту. Відкидаючи усі інші маразми проєкту хотів би задати авторам одне питання: а нафіга на залізничному вокзалі велодоріжки. Хто і навіщо туди і звідти їздитиме велосипедом.
В ответ на: Наразі перед входом до вокзалу є три розвороти, розділених тротуарами – нова схема пропонує ліквідувати найближчу до вокзалу смугу і приєднати її до пішохідної зони. На тих розворотах, що залишаться, найкращу доступність планують забезпечити для комунального громадського транспорту. Також збираються встановити достатню кількість антипаркувальних стовпчиків і облаштувати велодоріжки.
Нова схема пропонує закрити наскрізний проїзд з вулиці Петлюри до Скоропадського (колишня назва – Льва Толстого). Таким чином, з вулиці Петлюри можна буде підʼїхати до вокзалу, розвернутись і поїхати назад, а з боку вулиці Скоропадського організують розворотне коло з можливістю висадки пасажирів.
Саме нагальне питання закрите-нарешті будуть велодоріжки
Цікавий проект. Дуже корисний матеріал для психіатричного дослідження глибоких душевних захворювань авторів проєкту. Відкидаючи усі інші маразми проєкту хотів би задати авторам одне питання: а нафіга на залізничному вокзалі велодоріжки. Хто і навіщо туди і звідти їздитиме велосипедом.
Була в мене колега, розумна і адекватна. Любила на велосипеді їздити,але боялась їздити проїзною частиною. Тому їздила на тротуарі, "бо там не так страшно". От для таких цікавих персонажів буде доріжка. Впевнений, що виділена делінеаторами,бар'єрами і тд
Була в мене колега, розумна і адекватна. Любила на велосипеді їздити,але боялась їздити проїзною частиною. Тому їздила на тротуарі, "бо там не так страшно". От для таких цікавих персонажів буде доріжка. Впевнений, що виділена делінеаторами,бар'єрами і тд
Так усе ж одно їздитимуть тротуарами. Хоча найяскравіше питання - навіщо велосипедисту їздити на залізничний вокзал? Після Перемоги очікуємо на велодоріжку до аеропорту?
Була в мене колега, розумна і адекватна. Любила на велосипеді їздити,але боялась їздити проїзною частиною. Тому їздила на тротуарі, "бо там не так страшно". От для таких цікавих персонажів буде доріжка. Впевнений, що виділена делінеаторами,бар'єрами і тд
Так усе ж одно їздитимуть тротуарами. Хоча найяскравіше питання - навіщо велосипедисту їздити на залізничний вокзал? Після Перемоги очікуємо на велодоріжку до аеропорту?
Ну там купа магазинів поруч. Офіси. Та і на потяг- баул на плечі і впірьод
Була в мене колега, розумна і адекватна. Любила на велосипеді їздити,але боялась їздити проїзною частиною. Тому їздила на тротуарі, "бо там не так страшно". От для таких цікавих персонажів буде доріжка. Впевнений, що виділена делінеаторами,бар'єрами і тд
Так усе ж одно їздитимуть тротуарами. Хоча найяскравіше питання - навіщо велосипедисту їздити на залізничний вокзал? Після Перемоги очікуємо на велодоріжку до аеропорту?
Ну там купа магазинів поруч. Офіси. Та і на потяг- баул на плечі і впірьод
Так усе ж одно їздитимуть тротуарами. Хоча найяскравіше питання - навіщо велосипедисту їздити на залізничний вокзал? Після Перемоги очікуємо на велодоріжку до аеропорту?
Ну там купа магазинів поруч. Офіси. Та і на потяг- баул на плечі і впірьод
Нема сумнівів, що все саме так і виглядатиме - пуста парковка на місць 80, вільні крайні смуги, одне атво в бік вокзалу. Ляпота же, всім добре, всі задоволені.
Так усе ж одно їздитимуть тротуарами. Хоча найяскравіше питання - навіщо велосипедисту їздити на залізничний вокзал? Після Перемоги очікуємо на велодоріжку до аеропорту?
Интересно, а вы же наверно это еще и смешным считаете? Ты не в курсе, что с вокзала ходят пригородные поезда? Городская электричка? Перебраться через рельсы, не объезжая по улице как она там называется?
Но главное сделано, стойка на велодорожку есть, а вот вопрос почему бы эти деньги не потратить на дороги на подоле, уже не важен.
nickka 26.06.2024 18:01 пишет: А у цих сапсанах хіба немає місця для велосипедів?
Це ти у москалів запитай У нас - Тарпани! В Інтерсіті+ немає, в міських і свіжомодернізованих приміських є.
А цією опцією хтось користується окрім одиничних оригіналів? А взимку?
Гадки не маю... Сам перевір, якщо цікаво.
Крім того це і не важливо. Навіть якщо тобі десять чоловік відповість, що особисто користуються цією можливістю (в міській це доволі популярна тема, я і сам користувався), все одно для тебе вони залишаться "одиничними оригіналами"...
nickka 26.06.2024 18:01 пишет: А у цих сапсанах хіба немає місця для велосипедів?
Це ти у москалів запитай У нас - Тарпани! В Інтерсіті+ немає, в міських і свіжомодернізованих приміських є.
А цією опцією хтось користується окрім одиничних оригіналів? А взимку?
Ты, прав, отдельные оригиналы. Остальные много работают, стараясь накопить на такую вожделенную жестянку.
Сегодня в период 19,00- 20,00 на куске окружной было с десяток велосипедистов, в основном шоссеры. А ведь могли в это время бабло зарабатывать, или перед теликом сидеть, тупые.
Це ти у москалів запитай У нас - Тарпани! В Інтерсіті+ немає, в міських і свіжомодернізованих приміських є.
А цією опцією хтось користується окрім одиничних оригіналів? А взимку?
Ты, прав, отдельные оригиналы. Остальные много работают, стараясь накопить на такую вожделенную жестянку.
Сегодня в период 19,00- 20,00 на куске окружной было с десяток велосипедистов, в основном шоссеры. А ведь могли в это время бабло зарабатывать, или перед теликом сидеть, тупые.
Так усе ж одно їздитимуть тротуарами. Хоча найяскравіше питання - навіщо велосипедисту їздити на залізничний вокзал? Після Перемоги очікуємо на велодоріжку до аеропорту?
Регулярно ходжу по Січових Стрільців - там є велодоріжка в обидві сторони. Ніколи не запакована. Але все одно 70-80% двоколісних тулять тротуаром. Тому не бачу сенсу робити велодоріжки, якщо тільки не пустити патруль який буде штрафувати за їзду тротуарами...
Так усе ж одно їздитимуть тротуарами. Хоча найяскравіше питання - навіщо велосипедисту їздити на залізничний вокзал? Після Перемоги очікуємо на велодоріжку до аеропорту?
Регулярно ходжу по Січових Стрільців - там є велодоріжка в обидві сторони. Ніколи не запакована. Але все одно 70-80% двоколісних тулять тротуаром. Тому не бачу сенсу робити велодоріжки, якщо тільки не пустити патруль який буде штрафувати за їзду тротуарами...
Сапожник 26.06.2024 16:08 пишет: Хто на вокзал їздить не велосипеді, я не зміг придумати
З моноколесом на потягах дуже зручно подорожувати, перевірено неодноразово. Хоча, звісно, якихось проблем дістатись вокзалу без окремих велосмуг чи доріжок і так не було
Сапожник 26.06.2024 16:08 пишет: Хто на вокзал їздить не велосипеді, я не зміг придумати
З моноколесом на потягах дуже зручно подорожувати, перевірено неодноразово. Хоча, звісно, якихось проблем дістатись вокзалу без окремих велосмуг чи доріжок і так не було
Так стоп! Яким чином моноколесо до велодоріжок? Там в сусідній темі доказують, що моноколесо то повноцінний ТЗ, бо так в цілому законі написано абзац. А в ПДР пишеться, що доріжка і смуга - виключно для велосипедів і осіб в кріслах колісних. Бо такими темпами моноколесо можна всюди буде використовувати на рівних правах. І в потязі до туалета доїхати заодно