..с управлением климатом. Так и представляю себе эту картину маслом: лечу в четвертом ряду по проспекту Победы, врубаю аварийку, останавливаюсь, целюсь в "плюсик", и тут, сзади КАК... Кто там чо за безопасность и подушки рассказывал?
..с управлением климатом. Так и представляю себе эту картину маслом: лечу в четвертом ряду по проспекту Победы, врубаю аварийку, останавливаюсь, целюсь в "плюсик", и тут, сзади КАК... Кто там чо за безопасность и подушки рассказывал?
Ти взагалі про що? Для довідки, не існує більше "проспекту Победы".
лечу в четвертом ряду по проспекту Победы, врубаю аварийку, останавливаюсь, целюсь в "плюсик", и тут, сзади КАК...
... і буде заслужено. Перелаштовуйся різко в п'ятий ряд своєї Пабєди, там можна цілитися в плюсік.
Кто-то понял о чем речь вообще?
Та все понятно, тс возмущьон кнопками керування кліматом на сенсорному тілівізарі.
Нінада зупинятися Клімат на сенсорі дурне рішення Але проти трьох циліндрових турбо моторів взагалі навіть поруч не стоїть.
..с управлением климатом. Так и представляю себе эту картину маслом: лечу в четвертом ряду по проспекту Победы, врубаю аварийку, останавливаюсь, целюсь в "плюсик", и тут, сзади КАК... Кто там чо за безопасность и подушки рассказывал?
Ти з нею нормально розмовляти не пробував?
Нінада зупинятися Клімат на сенсорі дурне рішення Але проти трьох циліндрових турбо моторів взагалі навіть поруч не стоїть.
Ты знаешь, отношение доякое: если по одному трехцилиндровому готов каках полную телегу набросить, то в отношении другого не могу ничего плохого сказать, совершенно не замечаю, что их там три. Что же касается темы, проблема не только в том, что климат убрали в магнитолу, про "удобство" этого решения в сравнении с крутилками уже ни один холивар был, но ты обратил внимание, НАСКОЛЬКО мелкие там иконы изменения температуры? Прикинь, как на ходу в нее попасть? Такое впечатление, что разработчики от WVGroup обиделись на то, что все ругали сенсорные полоски, и решили своим клиентам отомстить.
..с управлением климатом. Так и представляю себе эту картину маслом: лечу в четвертом ряду по проспекту Победы, врубаю аварийку, останавливаюсь, целюсь в "плюсик", и тут, сзади КАК... Кто там чо за безопасность и подушки рассказывал?
Ти взагалі про що? Для довідки, не існує більше "проспекту Победы".
"Берестейський проспект" пана влаштує?
P.S. Я бы был не против, если бы площади Побєды таки вернули историческое название.
А что с подвеской там, если на ходу попасть тяжело?
А шо, в ті кнопки реально треба так часто тицяти?
Нінада зупинятися Клімат на сенсорі дурне рішення Але проти трьох циліндрових турбо моторів взагалі навіть поруч не стоїть.
Ты знаешь, отношение доякое: если по одному трехцилиндровому готов каках полную телегу набросить, то в отношении другого не могу ничего плохого сказать, совершенно не замечаю, что их там три. Что же касается темы, проблема не только в том, что климат убрали в магнитолу, про "удобство" этого решения в сравнении с крутилками уже ни один холивар был, но ты обратил внимание, НАСКОЛЬКО мелкие там иконы изменения температуры? Прикинь, как на ходу в нее попасть? Такое впечатление, что разработчики от WVGroup обиделись на то, что все ругали сенсорные полоски, и решили своим клиентам отомстить.
Слу Ну мені прикидувать не треба. У мене воно в двох машинах. Але... Я як виставив на температуру, так і не чіпаю... Час від часу хіба включаю режим свіжого повітря, але то можна зробити коли на дорозі ситуація дозволяє. Ще раз кажу, сенсорний клімат дурня. Але в комплексі в машині не такий і великий мінус. Мотором воно компенсується з головою. А на додачу ще й толкова ходова.
Я бы был не против, если бы площади Побєды таки вернули историческое название.
Нема підтримки режима п'яних водіїв. Коли язик заплітається, то голосові команди не працюють. Відповідно залишається тикати пальцем, а він теж трясеться
Нінада зупинятися Клімат на сенсорі дурне рішення Але проти трьох циліндрових турбо моторів взагалі навіть поруч не стоїть.
Чекаємо на 2-х ціліндрові...
Хоча 1,5 ТСІ під невеликим навантаженням працює саме, як 2-циліндровик
Я плюсую Сані, клімат то найменша з проблем. Немає необхідності його крутити постійно, ще й на ходу. Тому це не є проблемою абсолютно.
Я плюсую Сані, клімат то найменша з проблем. Немає необхідності його крутити постійно, ще й на ходу. Тому це не є проблемою абсолютно.
Я не знаю, що ви за монстри такі, щоб клімат не чіпати.
В +38 у затінку я ставив 18 градусів, щоб швидше охолодився салон. Потім змінював на 21
Просто ми вже знаємо, що поставивши 18 салон не буде охолоджений швидше ніж на 21 і не заважаємо системі працювати.
Просто ми вже знаємо, що поставивши 18 салон не буде охолоджений швидше ніж на 21 і не заважаємо системі працювати.
Але ж це не так.
Перевірено вже
Просто ми вже знаємо, що поставивши 18 салон не буде охолоджений швидше ніж на 21 і не заважаємо системі працювати.
Але ж це не так.
Перевірено вже
Я б на твоєму місці перевірив роботу клімата в своєму авто. Вже не вперше ти пишеш про якісь проблеми, яких у інших немає.