Маю кат В. Наскільки буде швидко/складно/взагалі реалістично(?), враховуючи вік 60 та сучасні реалії, отримати посвідчення водія категорії С, з метою роботи підробіток на грузових/пасажирських бусах, що підпадають під кат С? Може є в когось нещодавній прикладний досвід, буду вдячний!
igg 03.10.2024 13:38 пишет: Маю кат В. Наскільки буде швидко/складно/взагалі реалістично(?), враховуючи вік 60 та сучасні реалії, отримати посвідчення водія категорії С, з метою роботи підробіток на грузових/пасажирських бусах? Може є в когось нещодавній прикладний досвід, буду вдячний!
дивлячись який бус? Якщо Т-5 або трафік і тд то там не треба категорії С, Категорія С “відкриває” право на водіння середніх (від 3.5 до 7.5 т) і важких (понад 7.5 т) вантажних автомобілів.
Не зовсім по темі, але поки навчаєшся, можна по Україні їздити. https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesenny...-2022-r-184-348 У період воєнного стану до керування транспортними засобами категорії С, С1 на території України допускаються особи, які мають посвідчення водія категорії В.
Я робив каегорію С, щоправда в 50+ в 2023 році. Навчання в автошколі - теорія і практика - 14000 грн. На теорію ходив, цікаво. Кожне практичне заняття - 600 грн (я платив талонами на ДП 10л), 30 зайнять мінімум. Теорію на час військового стану не здають ті, хто вже має права В. Здача екзамену - саме цікаве. Талон і запис перший раз робить автошкола. В мене була підстава - прийшов на екзамен, а виявилось, що шкільна машина (газон) не підходить для здачі, і мене посадили на МАН. Перший раз на такій машині, очикувано не здав. Пізніше, забрав документи з Усенка (бо талон зловити не реально), поїхав в інше місто, там договорився з водієм, покатався маршрутом і здав. Все по-чесноку, права вийшли біля 40к.
Щодо роботи.. Я теж так думав, але реалії такі, що без досвіду нікуди не беруть, а катати вантажі самому на своїй машині не вигідно.. Думав, що якщо мобілізують, то зможу бути водієм - і тут облом - офіцерів не беруть у водії))
Якось так. Поки що права є, ідея жива, а на практиці - поки що ні. Результатом стало освіження знання ПДР, і розуміння що всі інші їх не знають або не виконують свідомо.
S.T.A.L.K.E.R 21.10.2024 22:38 пишет: Не зовсім по темі, але поки навчаєшся, можна по Україні їздити. https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesenny...-2022-r-184-348 У період воєнного стану до керування транспортними засобами категорії С, С1 на території України допускаються особи, які мають посвідчення водія категорії В.
Хтось тут казав що спочатку треба іти в якісь контори де зп мізер, заради стажу - в Зеленбуди, водоканали. А після них гребти мільони по Європах. А 60 літніх мають брати охочіше бо більше шансів що водій довезе вантаж а не опиниться в учебці.
ivv 11.12.2024 14:00 пишет: Я робив каегорію С, щоправда в 50+ в 2023 році. Навчання в автошколі - теорія і практика - 14000 грн. На теорію ходив, цікаво. Кожне практичне заняття - 600 грн (я платив талонами на ДП 10л), 30 зайнять мінімум. Теорію на час військового стану не здають ті, хто вже має права В. Здача екзамену - саме цікаве. Талон і запис перший раз робить автошкола. В мене була підстава - прийшов на екзамен, а виявилось, що шкільна машина (газон) не підходить для здачі, і мене посадили на МАН. Перший раз на такій машині, очикувано не здав. Пізніше, забрав документи з Усенка (бо талон зловити не реально), поїхав в інше місто, там договорився з водієм, покатався маршрутом і здав. Все по-чесноку, права вийшли біля 40к.
Щодо роботи.. Я теж так думав, але реалії такі, що без досвіду нікуди не беруть, а катати вантажі самому на своїй машині не вигідно.. Думав, що якщо мобілізують, то зможу бути водієм - і тут облом - офіцерів не беруть у водії))
Якось так. Поки що права є, ідея жива, а на практиці - поки що ні. Результатом стало освіження знання ПДР, і розуміння що всі інші їх не знають або не виконують свідомо.
Ну как бы в те места где без досвиду не берут может вам туда и не надо просто. А что до работы - так водители нарасхват. Тем более если 60 и если со здоровьем все в порядке. Просто надо поискать. Поспрашивать у водителей. Поработать на бусе или аля Газели с Б категорией.
ivv 12.12.2024 10:25 пишет: Так, мабуть це має сенс. В Європах мільйонів теж немає вже - демпінг жорсткий.
Вам сколько денег то нужно чтоб в Европе работать? Ну и вопрос какая работа нужна. Так чтобы в экспедицию то будут побаиваться, а так чтоб вечерами дома то чего бы и нет.
ivv 11.12.2024 14:00 пишет: Я робив каегорію С, щоправда в 50+ в 2023 році. Навчання в автошколі - теорія і практика - 14000 грн. На теорію ходив, цікаво. Кожне практичне заняття - 600 грн (я платив талонами на ДП 10л), 30 зайнять мінімум. Теорію на час військового стану не здають ті, хто вже має права В. Здача екзамену - саме цікаве. Талон і запис перший раз робить автошкола. В мене була підстава - прийшов на екзамен, а виявилось, що шкільна машина (газон) не підходить для здачі, і мене посадили на МАН. Перший раз на такій машині, очикувано не здав. Пізніше, забрав документи з Усенка (бо талон зловити не реально), поїхав в інше місто, там договорився з водієм, покатався маршрутом і здав. Все по-чесноку, права вийшли біля 40к.
Щодо роботи.. Я теж так думав, але реалії такі, що без досвіду нікуди не беруть, а катати вантажі самому на своїй машині не вигідно.. Думав, що якщо мобілізують, то зможу бути водієм - і тут облом - офіцерів не беруть у водії))
Якось так. Поки що права є, ідея жива, а на практиці - поки що ні. Результатом стало освіження знання ПДР, і розуміння що всі інші їх не знають або не виконують свідомо.
Мне 55 и я работаю на двух работах одна из которых водителем на Газели. Учу язык. Хотел пересесть на фуру но швагер (немец-водитель) отговаривает. Говорит что лучше водителем автобуса на общественный транспорт. Каждый вечер дома. Ищу обучение на автобус но меньше 24 тыс не проскакивает... раздумываю.