завод виробник - один. покоління одне й те саме. УГ600 - це колишній Данлоп Айс Тач тільки з простішими шипами.
З досвіду 4-х комплектів УГ600 на 2-х машинах. 2 роки питань взагалі нема, всі шипи на місці, протектор не зношується. На 3 рік шипи починають випадати, протектор знову на місці. Режим експлуатації - Київ/передмістя, їзда активна, маневрена. Лекції про те що шип - не панацея читати не буду. З рулеткою галтмівний шлях не міряв. Але вважаю що ЗА межами Києва краще шипи мати ніж не мати.
Дві зими відкатав на Ultra grp ice arctic d-stud. Гума супер. Порівняти з 600 не можу бо не маю досвіду її використання. Існування двох однакових за характеристиками моделей у одного виробника з одного заводу у Польші не розумію, але так є насправді. Я б обирав які дешевше.
Якщо UG600 це dunlop ice touch, як пише камрад, то я за них. Вивозили мене всюди: І по курганівській вулиці вгору без розгону, коли 4*4 на всесезонці звідти сповзали, і по покритій цілковитим льодом новій окружній, коли інших просто стягувало по льоду у відбійник, і за містом по замерзлих схилах
Я катав на обох шинах. Однозначно другі. Ice Arctic. По перше вони тихіші і комфортніші. По друге таки вони краще тримають і гребуть.
дякую всім!!! якщо справді, UltraGrip 600 це той Данлоп, то я його катав, гарна гума, сподобалася. Але цікаво спробувати інші, тому замовив Ice Arctic
gen 2, чи стару модель?
дякую всім!!! якщо справді, UltraGrip 600 це той Данлоп, то я його катав, гарна гума, сподобалася. Але цікаво спробувати інші, тому замовив Ice Arctic
ТОбі сподобається більше. Бо ультрагріп 600 - це спрощенна гума. Хоча спочатку Goddyear розробляв цей дизайн для себе, а спрощений Айс для Данлоп. Але на тестах друга виявилась кращою за більш крутий малюнок. ТОму головна контора забрала його собі. Потім в процесі випуску даної щини вони зе там поколдували над зменщенням шуму.
Я катав на обох шинах. Однозначно другі. Ice Arctic. По перше вони тихіші і комфортніші. По друге таки вони краще тримають і гребуть.
дякую всім!!! якщо справді, UltraGrip 600 це той Данлоп, то я його катав, гарна гума, сподобалася. Але цікаво спробувати інші, тому замовив Ice Arctic
gen 2, чи стару модель?
та хз, 2023 року випуску, свіжіших не знайшов
...
дякую всім!!! якщо справді, UltraGrip 600 це той Данлоп, то я його катав, гарна гума, сподобалася. Але цікаво спробувати інші, тому замовив Ice Arctic
gen 2, чи стару модель?
та хз, 2023 року випуску, свіжіших не знайшов
Так вони малюнком відрізняються: 1) gen 1 - gen 1 2) gen 2 - gen 2
а хто вже катав goodyear UG ice 3? Думаю, брати їх, чи ice 2
а хто вже катав goodyear UG ice 3? Думаю, брати їх, чи ice 2
Пошукай, була вже тема. По відгукам 3 не гірше 2.
а хто вже катав goodyear UG ice 3? Думаю, брати їх, чи ice 2
була вже тема. я катати буду другу зиму. між 3 і 2 - технології з різницею 10 років
а хто вже катав goodyear UG ice 3? Думаю, брати їх, чи ice 2
була вже тема. я катати буду другу зиму. між 3 і 2 - технології з різницею 10 років
А за ці останні 10 років щось принципово змінилося у технологіях виготовлення автомобільної гуми? Звісно завжди краще купити нову версію, але навряд чи там буде прям якась помітна відмінність у характеристиках.
Юзаю на доджі Goodyear UltraGrip Ice Arctic 215/60/17 гребе , що дурна. Причому не тільки по льоду, де шип саме працює, але і в снігу. На такі гори піднімався у снігу, де повнопривідні кросовки барахталися знизу (на єврозимах ) але! - дууууже гуде (не шип, саме протектор, бо він злий на краях) - дуже швидко втрачає шипи при цьому знос протектора мізерний за великий пробіг Чи хороша - так. чи взяв би знов? скоріше ні. Але не модель, а саме клас шип. Зими стають все тепліше, тому мій вибір скандінавка, але з ухилом до європейки, щоб жорсткість по шору буда не дуже низька, відповідно можна було і на асфальті кататись без проблем на крайслері сама така Goodyear Ultra Grip Ice SUV Gen-1 XL. всюди добре, навіть на льоду, окрім мокрого льоду ... тут майже безпомічна
а хто вже катав goodyear UG ice 3? Думаю, брати їх, чи ice 2
була вже тема. я катати буду другу зиму. між 3 і 2 - технології з різницею 10 років
А за ці останні 10 років щось принципово змінилося у технологіях виготовлення автомобільної гуми? Звісно завжди краще купити нову версію, але навряд чи там буде прям якась помітна відмінність у характеристиках.
зазвичай виробник показує по декільком параметрам на діаграмі покращення. і тут вони є. але не пам'ятаю що і шукаті лінь. але там буквально одиниці відсотків покращення думаю, змунюється склад суміши. все ж таки нові полімери постійно розробляють
недовгим пошуком надибав статтю в інеті. Наче непогано розписують.
Журнал Moottori стверджує, що модель UltraGrip Ice 3, яка перемогла в тесті, значно поліпшила свої характеристики на льоду порівняно зі своєю попередницею - UltraGrip Ice 2.
Скажу так, був вражений поведінкою UltraGrip Ice 2 на льоду, якщо ще покращили, то респект виробнику. Є така вулиця Ягідна, з досить крутим підйомом і поворотом біля шпиталю. Зазвичай у сніг дорожники туди просто не доїзжають. І якраз там я ці шини тестую щодня взимку. Піднявся, зупинився, розвернувся і спокійно поїхав, поки решта шліфує і штовхає один одного.
Журнал Moottori стверджує, що модель UltraGrip Ice 3, яка перемогла в тесті, значно поліпшила свої характеристики на льоду порівняно зі своєю попередницею - UltraGrip Ice 2.
Скажу так, був вражений поведінкою UltraGrip Ice 2 на льоду, якщо ще покращили, то респект виробнику. Є така вулиця Ягідна, з досить крутим підйомом і поворотом біля шпиталю. Зазвичай у сніг дорожники туди просто не доїзжають. І якраз там я ці шини тестую щодня взимку. Піднявся, зупинився, розвернувся і спокійно поїхав, поки решта шліфує і штовхає один одного.
теж дивлюся в сторону UltraGrip Ice3,215/65/16,102XL, бо UltraGrip Ice2 щось не нахожу в такому розмірі, бо раніше був UltraGrip Ice , брав бу в ідеалі відкатав 5 років і продав практично як і брав, бо була ще досить пристойна гума
врешті таки знов взяв ісе 2 (35 тиждень 24). Бо про ісе 3 знайшов неоднозначні відгуки