Продаю власне авто 2011 р.в. придбане у офіційного дилера в Україні в грудні 2011. Я власник, і володію автомобілем з 2015 року. Загальний пробіг 149 тис км. Новий двигун безномерний замінено в 2019 році (39 тис км пробігу). Новий комплект зчеплення (замінено на Winner в Києві). Нова система охолодження двигуна (розширювальний бачок, патрубки - замінено на Winner в Києві). Новий акумулятор. Авто обслужене, всі рідини замінено. Нова гума. Кузов оброблено Dinitrol. По кузову є “робочі” подряпини, є незначна вм’ятина на задній правій арці. Авто на даний момент знаходиться в смт. Підволочиськ на Тернопільщині. Планую перегнати наступного тижня до Києва. Прошу $6,999 доларів. Розумний торг на місці. VIN: WF0DXXGBBDBL28653 Можливий прямий продаж через Дію. Для огляду авто телефонувати Андрію (096)678-3552 Якщо не візьме телефон, напишіть мені в приватні. Фото на Базар: https://bazar.autoua.net/ford/mondeo/id331884/
новый или бу безномерной?
В 2019 році був новий. Сьогодні двигун має 39 тисяч пробігу. Двигун класний, масло між замінами не доливаю. Масло оригінальне міняв кожні 10 тис. пробігу.
Плюс сьогодні купили новий акумулятор.
Авто вже в Києві, територіально на Оболоні. Для огляду телефонуйте Єгору (093)369-8483. Торг заохочується на місці.
як на мене дивно, що так довго продається. Це так бн двигун впливає? Які ризики від цього? Наколи не мав з таким справ.
як на мене дивно, що так довго продається. Це так бн двигун впливає? Які ризики від цього? Наколи не мав з таким справ.
Мені думається це тому,що 1.6 на механиці. Хоча з пракичної точки зору це краще, ніж 2.0 на автоматі в цій лінійці. Але все більше людей механіку взагалі не розглядають. БН - ніяк не повинно впливати, принаймні на тих, хто вже має досвід переоформлення. Мені й без БН останній раз просто не знайшли номер на двигуні. То записали, який по базі був Але зараз й осмотр можна не проходити взагалі...
Зараз немає примусового осмотру, якщо хочеш, то сплачуєш окремо і проходиш окремо, ще до початку переоформлення в мрео.
А що за мотор? 1.6 турбо прямий вприск?
Екобуст на прямому впорскуванні. Якщо не помиляюсь.
як на мене дивно, що так довго продається. Це так бн двигун впливає? Які ризики від цього? Наколи не мав з таким справ.
мотор форд механика
вот и все минуса
як на мене дивно, що так довго продається. Це так бн двигун впливає? Які ризики від цього? Наколи не мав з таким справ.
мотор форд механика
вот и все минуса
Ну ще рік, 2011 це явно не нова машина, коли на носі 2025. Тому цей Форд хоч і за класом вище, але за ціною буде приближатись до якоїсь там Октавії Тур 1.6 бензин механіка ( бо вона курва надійна, без турбіни, проста народна машина )
У меня 3 авто 2015 Но с другой стороны-…. Им по 10 лет))))
Хотя новое то варики, то моторы скользкие(
Перекупи дають 5 - 5,5. Поки не погоджусь. Прошу 6, як є. А щодо цього двигуна, то я в захваті, як він їде саме на механіці. Автомат забере потужність. В мене раніше були Фокуси, 2.0 і 1,6, так цей Мондео економніший, якщо не крутити двигун. Якщо по трасі 100 - 120, то вкладаюсь в 6 - 7 л на сотню. якщо тошнити до 100 то реально 5,5. Щоб бути першим на світлофорі, досить переключатись до 3 тис. обертів. Боятисть там нема чого, бо найстрашніше вже сталось. В авто вкладено більше, ніж прошу. Попередній двигун перегрів через недосконалу систему охолодження. Після заміни двигуна Форд зробив рекол програму і замінив кучу патрубків, роширювальнй бачок, встановив додаткові сенсори. В такому ціновому діапазоні є безліч європейців зі скрученим пробігом. Особисто я б їх більше боявся.
Перекупи дають 5 - 5,5. Поки не погоджусь. Прошу 6, як є. А щодо цього двигуна, то я в захваті, як він їде саме на механіці. Автомат забере потужність. В мене раніше були Фокуси, 2.0 і 1,6, так цей Мондео економніший, якщо не крутити двигун. Якщо по трасі 100 - 120, то вкладаюсь в 6 - 7 л на сотню. якщо тошнити до 100 то реально 5,5. Щоб бути першим на світлофорі, досить переключатись до 3 тис. обертів. Боятисть там нема чого, бо найстрашніше вже сталось. В авто вкладено більше, ніж прошу. Попередній двигун перегрів через недосконалу систему охолодження. Після заміни двигуна Форд зробив рекол програму і замінив кучу патрубків, роширювальнй бачок, встановив додаткові сенсори. В такому ціновому діапазоні є безліч європейців зі скрученим пробігом. Особисто я б їх більше боявся.
все так і є, проте поки не працюють реєстри, важко буде знайти кінцевого покупця
В моїй Дії все світиться зеленим. Але не знаю чи остання кіберг атака вплинула саме на реєстри, що стосуються рухомого майна. Коли попробую оформити продаж буду знати точно. Принаймні, я купував авто в 2015-му за готівку, і ніколи кредитів не брав, жодних обтяжень на авто не оформляли.
Перекупи дають 5 - 5,5. Поки не погоджусь. Прошу 6, як є. А щодо цього двигуна, то я в захваті, як він їде саме на механіці. Автомат забере потужність. В мене раніше були Фокуси, 2.0 і 1,6, так цей Мондео економніший, якщо не крутити двигун. Якщо по трасі 100 - 120, то вкладаюсь в 6 - 7 л на сотню. якщо тошнити до 100 то реально 5,5. Щоб бути першим на світлофорі, досить переключатись до 3 тис. обертів. Боятисть там нема чого, бо найстрашніше вже сталось. В авто вкладено більше, ніж прошу. Попередній двигун перегрів через недосконалу систему охолодження. Після заміни двигуна Форд зробив рекол програму і замінив кучу патрубків, роширювальнй бачок, встановив додаткові сенсори. В такому ціновому діапазоні є безліч європейців зі скрученим пробігом. Особисто я б їх більше боявся.