Друзі, хто нещодавно користувався цією трасою, підкажіть, будь ласка, стосовно оплати. Бо відповіді інету різняться від необхідності реєстрації в системі e-Toll, до покупки електронного квітка перед заїздом на трасу на заправці, або просто оплатою карткою при проїзді через ворота. Як на справді?
Можу лише розповісти як платити на трасі А04 на ділянці від Кракова у бік Катовиць. Карткою на воротах точно можна. Два тижні тому так робили родичі (і попередні два роки також). Якщо у Польщі усюди однаково, то мабуть і на Варшавській трасі так само.
На А4 були три відрізки платних, на одному була оплата через етолл, без шлагбаумів, і два зі шлагбаумами. Той, що без шлагбаумів зробили безкоштовним. Одночасно на А2 зробили безкоштовним для легкових один відрізок, і залишились платними приватні зі шлагбаумами.
Этой осенью ездил. Тоже начитался непонятных рассказов, плюс я не был на 100% уверен, что пройду границу, поэтому плюнул и поехал не покупая ничего заранее. Итог: просто оплачивал картой. Один или пару пунктов оплаты не работало, а те, которые работали - просто оплатил по nfc.
Як варіант, їхати через Вроцлав, там буде вся безкоштовна, але кілометрів на 100 довше. По грошам буде вигідніше 100%.
А чому вигідніше? Проїзд одного шлагбаума зараз начебто 20 злотих. 2 шлагбауми - 40 злотих. 100 кілометрів зайвих це приблизно 10 літрів бензину по 6 злотих літр це 60 злотих. Де економія? Крім цього на цих автобанах практично немає камер контролю швидкості та поліцаїв з радарами, а об'їздні дороги обвішані тими камерами як новорічні ялинки, ще й поліцаї з радарами стоять часто. Ще й години на 3 (як мінімум) довше доведеться їхати.
Як варіант, їхати через Вроцлав, там буде вся безкоштовна, але кілометрів на 100 довше. По грошам буде вигідніше 100%.
А чому вигідніше? Проїзд одного шлагбаума зараз начебто 20 злотих. 2 шлагбауми - 40 злотих. 100 кілометрів зайвих це приблизно 10 літрів бензину по 6 злотих літр це 60 злотих. Де економія? Крім цього на цих автобанах практично немає камер контролю швидкості та поліцаїв з радарами, а об'їздні дороги обвішані тими камерами як новорічні ялинки, ще й поліцаї з радарами стоять часто. Ще й години на 3 (як мінімум) довше доведеться їхати.
Я тудою по платній А2 не їздив, але за посиланням нижче написано, що весь планий відрізок від Коніна до кордону для легковика буде 120 злотих. А витрата у мож у кого і 10, а кого і 5 літрів на 100 км.
Як варіант, їхати через Вроцлав, там буде вся безкоштовна, але кілометрів на 100 довше. По грошам буде вигідніше 100%.
А чому вигідніше? Проїзд одного шлагбаума зараз начебто 20 злотих. 2 шлагбауми - 40 злотих. 100 кілометрів зайвих це приблизно 10 літрів бензину по 6 злотих літр це 60 злотих. Де економія? Крім цього на цих автобанах практично немає камер контролю швидкості та поліцаїв з радарами, а об'їздні дороги обвішані тими камерами як новорічні ялинки, ще й поліцаї з радарами стоять часто. Ще й години на 3 (як мінімум) довше доведеться їхати.
Я тудою по платній А2 не їздив, але за посиланням нижче написано, що весь планий відрізок від Коніна до кордону для легковика буде 120 злотих. А витрата у мож у кого і 10, а кого і 5 літрів на 100 км.
Якось зовсім зажрались капіталісти. )) Не виключено, що деякі відрізки можуть бути безкоштовні, особливо на вікенди, але то лоторея.
Через Вроцлав довше буде мож на годину, там вся дорога по 2 полоси в одну сторону, ну як мінімум відсотків 90%.
Про камери інформація трохи застаріла, вони на автобанах почали ставити камери, що міряють середні на відрізку. Але є знаки і вейз теж попереджає.
На польських автобанах (А02 та А04) обмеження швидкості - 140 км/год. Практично усі навалюють 140-160. Назвеш мені автівку, у якої на такій швидкості витрати палива будуть 5 л/100 км? Щодо камер що міряють дистанційну швидкість - нехай собі міряють. Якщо ТС проїде один раз через Польщу то ці заміри вони можуть собі у засунути. Хоча родичі у Польщі автобаном А04 їздять мінімум 2 рази на тиждень і не паряться з приводу камер контролю швидкості - ці камери ще не навчилися розпізнавати українські номери, а от поліцейські засідки, які часто стоять на трасах - дублерах автобанів, міряють швидкість на фен і виписують "талони" регулярно. Саме через це їхати через Вроцлав треба буде не тільки на 100 км довше, а й на на 50-60 км/год повільніше - отак 3 години різниці і натікає. Хоча да, на таких швидкостях витрати палива можуть бути дещо меншими.
Не тре мене лікувати, просто відкрий гуглкарти і побудуй маршрут Варшава - Берлін, і сам побач, що через Вроцлав на годину довше і на 100 злотих дешевшле. Які поліцеські з фенами на швидкісній трасі Лодзь - Вроцлав - Німеччина? Там практично той же автобан і два ряди з обмеженнями місцями 120, місцями 140. А фактично від Варшави до Вроцлава це швидкісна траса S8, далі безкоштовна частина А4.
NID 28.11.2024 16:40 пишет: Тобто про вартість проїзду аргумент вже відпав?
Не тре мене лікувати, просто відкрий гуглкарти і побудуй маршрут Варшава - Берлін, і сам побач, що через Вроцлав на годину довше і на 100 злотих дешевшле. Які поліцеські з фенами на швидкісній трасі Лодзь - Вроцлав - Німеччина? Там практично той же автобан і два ряди з обмеженнями місцями 120, місцями 140. А фактично від Варшави до Вроцлава це швидкісна траса S8, далі безкоштовна частина А4.
А про всі навалюють 160 - поржав.
Ржи далі. Крайній раз по А04 я їхав від Пшемишля до Кракова у середині вересня цього року. Вже у темряві. Практично усі легковики їхали 140+ км/год, крім фур у правій смузі. Щодо про дешевше по неплатній трасі. Виходячи з твоєї ж цитати "Там практично той же автобан і два ряди з обмеженнями місцями 120, місцями 140. " я беру свої слова назад - ніяких 5 л/100 км на таких швидкостях не буде. Тобто і економії порівняно з А02 не буде на паливі.
Ну хто як хоче, так і їде, ТС сам розбереться кудою їхати. У мене середня витрата 6,4 солярки по цим автобанам. Особисто моя думка, якщо година часу не принципова, я б не платив за А2, а поїхав би через Вроцлав. Скажу більше, я так і робив, а ще я, одного разу, на годину довше їхав до Парижу по безкоштовним дорогам, але на 35 євро дешевше, які на дорозі не валяються. А у дві сторони, це вже майже бак солярки.
А2 Там, де раніше було через e-toll (на А2 це ділянка 99км Стрикув(біля Лодзі) - Конін), вже зробили безкоштовно для особистого транспорту більше року тому. Брамки є, але там нікого немає і талончик купувати теж не потрібно. Далі від Коніна до Познані звичайні брамки з бабусями, які беруть гроші (34 зл в"їзд і 34 виїзд). Оплата картою теж працює І від Познані до Swiecko теж брамки на яких беруть оплату вживу. Там не їздив, то по ціні не скажу