Всім доброго дня. Давно хотів спробувати покататися на каршерінгу але ніяк не доходили руки. Зараз же знову постало таке питання) Почитав все що є на їх сайті - все легко і красиво. Почитав відгуки - там багато негативу, тому питання до реальних людей - користувачів цього сервісу:
- чи правда що часто довго(по часу) не повертають заставу або придумують якісь причини для неповернення?? - чи були спроби повісити на вас якісь пошкодження яких ви не робили? - чи є ще якісь підводні камені або Ваш особистий негативний досвід
Хто користувався і все пройшло гарно без нюансів і т.д. - теж напишіть, для статистики буде цікаво. Хто не користувався але є що сказати - теж буде цікаво почитати Пошук по фоуму щось не працює.
Вау! Вау! Полегше, не всі одразу Знов забув що автомобільні/біляавтомобільні питання на цьому автофорумі здебільшого не викликають зацікавленості, це ж не навчити виходити з акаунта телефону перед продажем чи не прохання нарадити хлібопічку чи навчити користуватися айфоном
Але, можливо, комусь ще буде цікава ця тема, тому напишу про власний досвід першого використання гетьманкаром: - реєстрація через Дію, підв'язка карти легко, швидко, без питань - авто знайти легко, ТП адекватна швидко відповідає, все по ділу - заставу повернули як і обіцяли після години вночі наступного дня - ціни дуже помірні, співрозмірні з таксі (при деяких умовах навіть нижчі) - авто свіже, справне але бруднувате всередині(це вже питання до нашого бидлонаріду) - з мінусів маловато фото для фіксації пошкоджень, але в телеграм чат підтримки можна надсилати скільки завгодно
Висновок - можна користуватися
Я цікавився чисто для заміни таксі. Але мене зупиняє оця морока з фото. Ще коли в минулому житті брав в Європах авто в прокат - і то морока була обфоткати обдивитись де яка дряпка, де сопля. Потім на прийомці навпаки персонал шукає. Ну якщо на тиждень - можна потерпіти, а на півгодини їхати ще півгодини оглядати - та ну його. По Києву мені здається їх поменшало останні роки, раніше більше зустрічались.
Тут на огляд і фото дається 5 хвилин, незначні до 5 см пошкодження можно не вказувати (як написано в них на сайті)). Т.я. переший раз то все робив дуже прискипливо, але, можливо, то було зайве - все пройшло добре, як і має бути насправді. Це ж не класичний прокат авто і такого довгого оглядання як при прокаті тут немає і не потрібно. На рахунок стало менше - в мене зворотнє відчуття. Ще до війни дивився їх автопарк то було всього 2-3 моделі, зараз набагато більше, до того ж не всі авто брендуються, багато їздять без наліпок - можна здавати своє авто, наприклад, в прокат якщо їм не користуєшся(обіцяють прибуток від 18% ). І ще, якщо підбираєш собі авто яке є в їх автопарку - можна отримати реальний тестдрайв занедорого)
Ну і каршерингом мені гидкувато, бо у ньому за день багато різних людей, чим вони там займались не ясно, прибирають його гірше ніж класичні прокатні контори і таксисти. Згадався епізод топгіра де вони там проводили аналіз на те що було знайдено на кермі, сидушках, ручках. Бе.
Висновок - можна користуватися
ризикові ви люди. Можна. До першої проблеми на дорозі. Отоді будуть танці. А якщо ДТП, навіть якщо ти ну зовсім ні при чому - також буде попадалово.
Ну і каршерингом мені гидкувато, бо у ньому за день багато різних людей, чим вони там займались не ясно, прибирають його гірше ніж класичні прокатні контори і таксисти. Згадався епізод топгіра де вони там проводили аналіз на те що було знайдено на кермі, сидушках, ручках. Бе.
Ну так в таксі, якщо це не еліт, також далеко до чистоти буває, ну а так згоден якщо чистота дуже важлива - каршерінг наврд чи підійде (як і таксі))
Висновок - можна користуватися
ризикові ви люди. Можна. До першої проблеми на дорозі. Отоді будуть танці. А якщо ДТП, навіть якщо ти ну зовсім ні при чому - також буде попадалово.
Ну для цього тему і створював послухати досвід людей Є особисті кейси проблем з ними? Цікаво послухати. Може інших вбережеш) Для ДТП там включена страховка, ще є якась розширена за пару десятків гривень. Цілком припускаю що проблеми можуть бути, навіть майже впевнений що бувають, тільки хотілося почути конкретні ситуації реальних людей, а не анонімусів з інтернету, там на будь-який товар/послугу негативу тонни від ботів/конкурентів)
Користувався. Машини як в економ таксі. Дорожче, але керуєш сам. Негатив не було.
Не знаю. Я якось прикидував, та не зрозумів в чому зиск. Прикидав по своїх потребах. Якщо 2-3 рази на місяць то може й має сенс. А пру разів в тиждень прокатиитися з оболоні на голосеево ( типу на роботу з роботи) - жодного зиску. за рік ціна середньої авто виходить.
Але економія на пальному, ремонті, гумі…
Але економія на пальному, ремонті, гумі…
.. і власному комфорті, гігієні/здоров'ї, естетичному задоволенні.
це як з жінками... в цій сфері життя теж каршерінг присутній))) зі схожими +\-)))
- чи правда що часто довго(по часу) не повертають заставу або придумують якісь причини для неповернення?? - чи були спроби повісити на вас якісь пошкодження яких ви не робили? - чи є ще якісь підводні камені або Ваш особистий негативний досвід
Я час від часу користуюсь. Колись часто (під час заміни авто був період пішохода), зручніше за таксі, якщо треба помотатись по району в різні точки (до ветеринара, до тещі тощо). Зараз в основному, якщо на громадському поїхав кудись і дали тривогу. Тоді додому дістатись дешевше за таксі
Заставу повертають до кінця доби, інше не зустрічав, нічого поки що не "вішали"
Дякую за відгуки з власного досвіду
Це звісно не заміна авто, а заміна таксі, особливо коли треба багато місць по району об'їхати, 200 грн за годину думаю жодне таксі не покатає. Або як написали при ПТ або перед комендантською годиною ціни таксі летять в космос. З приводу естектики і гігієни - є доля правди, але в таксі (якщо не еліт/експрес) все +/- так саме, і чомусь це нікому не стає на заваді у користуванні, ще й водій може бути різної якості і як людина і як водій
Таке враження що Ви їх виправдовуєте
200 грн за годину думаю жодне таксі не покатає.
Як ти годину рахуєш? Вийшов з під'їзду і авто з каршерінгу вже чекає? Фотографувати не потрібно, і залишати можна де завгодно, особливо якщо в центр потрібно.
200грн це просто оренда економ класу, пальне, ще понад пробіг забув?
Зовсім ні, Скоріш навпаки Хотілося б почути жахливі, але реальні, історії які є в інтернетах, по типу через місяць почали пропадати гроші з картки, або нарисовали борг за неіснуюче ДТП і пошкодження і т.п. І ще не зрозуміло чому такий повільний розвиток(дивлячись зі сторони звісно), при дуже гарній ідеї, відсутності конкурентів(чи просто я не знаю), ціна - таксі, інколи суттєво нижча, плюсів для мене більш ніж мінусів, але розвиток якось зовсім повільний, тому і хотілося дізнатись чому саме люди так слабо цим користуються. Де той підводний камінь цього сервісу. Тих же самокатів десь 4+ контор, і ось буквально зараз ще нові почали з'являтися повністю сині, а каршерінг один і то в якомусь початковому стані вже багато років.
з оболоні на голосеево ( типу на роботу з роботи)
Пряма гілка метро, навіщо туди на машині їздити. Якийсь кейс такий собі.
200 грн за годину думаю жодне таксі не покатає.
Як ти годину рахуєш? Вийшов з під'їзду і авто з каршерінгу вже чекає? Фотографувати не потрібно, і залишати можна де завгодно, особливо якщо в центр потрібно.
200грн це просто оренда економ класу, пальне, ще понад пробіг забув?
Наявність авто - так це мінус, але ж він би зник при швидкому розвитку, особисто у мене майже завжди є в 10-15 хвилинній доступності, хоча звісно так не завжди і не в усіх. Пофоткати - 5 хвилин є безкоштовних. Перепробіг тільки в погодинній оплаті і він повністю прийнятний по ціні порівнюючи з таксі, але можна брати і по кілометражу і там немає переробігів)
хотілося дізнатись чому саме люди так слабо цим користуються
Тому що кому потрібна машина і не лінь кермо крутити, той купує машину. Той хто не хоче крутити і непотрібна машина регулярно, іде на таксі. А так щоб і гроші були і готовий на дорогу їх витрачати на порядок більше, ніж на транспорті, і не входив перші дві групи, то таких і немає. Країна бідна, ринку немає.
На самокатах підозрюю купа підлітків без прав ганяє, то інша аудіторія.