Врацні вирішив подивитись що в трубках вентиляції . Бо морози , та в мене вже фобія що може видавити масло . В мене дві трубки , одна з впускного колектора , друга з двигуна . В трубці що з двигуна є трохи емульсіїї , не так щоб багато , але трохи є . Якщо в неї подути то не дується , якщо зняти маслозаливну кришку , то легко дується . Якщо витащити масляний щуп і подути , в двигуні булькає масло . Не можу зрозуміти куди дівається тиск з двигуна
Gavik 18.02.2025 09:49 пишет: Не можу зрозуміти куди дівається тиск з двигуна
Основний тиск - дівається, звісно, у вихлопну систему. А в картері (та під клапанною кришкою), доки ЦПГ справна - лише пульсації тиску (то плюс, то мінус, залежно від циклів роботи циліндрів).
Gavik 18.02.2025 09:49 пишет: Не можу зрозуміти куди дівається тиск з двигуна
Основний тиск - дівається, звісно, у вихлопну систему. А в картері (та під клапанною кришкою), доки ЦПГ справна - лише пульсації тиску (то плюс, то мінус, залежно від циклів роботи циліндрів).
Якщо відкрутити кришку заливу оливи, то є помітні пульцації тиску. Якщо кришку покласти на її місце але не закручувати, то вона навіть трохи підскакує, це нормально чи вже проблема?
Gavik 18.02.2025 09:49 пишет: Врацні вирішив подивитись що в трубках вентиляції . Бо морози , та в мене вже фобія що може видавити масло . В мене дві трубки , одна з впускного колектора , друга з двигуна . В трубці що з двигуна є трохи емульсіїї , не так щоб багато , але трохи є . Якщо в неї подути то не дується , якщо зняти маслозаливну кришку , то легко дується . Якщо витащити масляний щуп і подути , в двигуні булькає масло . Не можу зрозуміти куди дівається тиск з двигуна
В ответ на: який двигун? На екзисті має бути схема
XU7JB (LFX) А нащо схема ?
схема підключення патрубків. Тоді буде зрозуміло що й до чого. У мене на ew10j4 в задній клапанній кришці був клапан, який відводив частину картерних газів назад у дросельну заслонку. Щось не бачу у тебе такої системи
Gavik 18.02.2025 09:49 пишет: Не можу зрозуміти куди дівається тиск з двигуна
Основний тиск - дівається, звісно, у вихлопну систему. А в картері (та під клапанною кришкою), доки ЦПГ справна - лише пульсації тиску (то плюс, то мінус, залежно від циклів роботи циліндрів).
Якщо відкрутити кришку заливу оливи, то є помітні пульцації тиску. Якщо кришку покласти на її місце але не закручувати, то вона навіть трохи підскакує, це нормально чи вже проблема?
На ХХ нормально. А с увеличением оборотов крышка притянется созданным вакуумом.
Основний тиск - дівається, звісно, у вихлопну систему. А в картері (та під клапанною кришкою), доки ЦПГ справна - лише пульсації тиску (то плюс, то мінус, залежно від циклів роботи циліндрів).
Якщо відкрутити кришку заливу оливи, то є помітні пульцації тиску. Якщо кришку покласти на її місце але не закручувати, то вона навіть трохи підскакує, це нормально чи вже проблема?
На ХХ нормально. А с увеличением оборотов крышка притянется созданным вакуумом.
Дякую Думав вже торба мотору) Сподівюсь ТС не образиться за напівоффтоп, тим більше топік апається
Якщо відкрутити кришку заливу оливи, то є помітні пульцації тиску. Якщо кришку покласти на її місце але не закручувати, то вона навіть трохи підскакує, це нормально чи вже проблема?
Пульсації тиску, та відповідно, пульсації відкрученої кришки - нормально, для більшості моторів (не знаю за всі). Проблема - лише коли кришку викидає.
Тут справа в тому , що все висмоктується до тих пір поки в тій трубці не замерзне емульсія . Я на зиму знімаю частину воздуховоду ( що йде з під бампера ) , а цього року ще й алюміневу гофру поставив ( щоб тепле повітря йшло ) .
Gavik 19.02.2025 10:10 пишет: Тут справа в тому , що все висмоктується до тих пір поки в тій трубці не замерзне емульсія .
Якщо вона у вас настільки забита - то може й замерзне. Але буде замерзле лише до моменту, доки двигун не прогріється до робочої температури. Якщо дуже боїтеся - то можливо, в самі сильні морози - є невеликий сенс закривати частково решітку радіатора, щоб зменшити потік холодного повітря під капотом. Але, насправді - після поїздки трасою - пощупайте ті патрубки (в місцях, які, ви думаєте - замерзатимуть). Я майже впевнений, що вони будуть досить теплі. Бо по них рухається тепле картерне повітря, та вони, власне знаходяться біля гарячого двигуна.
В ответ на: Якщо вона у вас настільки забита - то може й замерзне. Але буде замерзле лише до моменту, доки двигун не прогріється до робочої температури. Якщо дуже боїтеся - то можливо, в самі сильні морози - є невеликий сенс закривати частково решітку радіатора, щоб зменшити потік холодного повітря під капотом. Але, насправді - після поїздки трасою - пощупайте ті патрубки (в місцях, які, ви думаєте - замерзатимуть). Я майже впевнений, що вони будуть досить теплі. Бо по них рухається тепле картерне повітря, та вони, власне знаходяться біля гарячого двигуна
Я теж думав про це ) Тобто принцип що замерзне досить простий . Емульсія як би там не було , в морози буде завжди . Тобто , завів , прогрів в трубці відтаяло , але не зникло . Заглушив знову підмерзло і так поки повністю в трубці не намерзне . Перший раз було давно і мороз був під - 20 . Навіть примерзла маслозаливна кришка . Ще може бути що й дрос. заслонка замерзаї . По трасі , то воно ще стрьомніше , бо буде обдуватись холодним повітрям і замерзне . Все думаю підігрів тої трубки поставити , або закривати радіатора . Із позитивного , з понеділка вже + буде
Gavik 19.02.2025 17:22 пишет: завів , прогрів в трубці відтаяло , але не зникло . Заглушив знову підмерзло і так поки повністю в трубці не намерзне .
Емульсія - це конденсовані картерні гази, тобто, суміш конденсованих маслянистих парів та конденсованих водяних парів (та конденсованих вихлопних газів). Тож, та частина емульсії, що Н2О (ймовірно, більша частина емульсії) - випаровуватиметься щоразу, після прогрівання двигуна, більшою частиною. Щоб воно назбиралося багато, щоб аж перекрити - потрібно наїздити кілька десятків тисяч км за зиму, і щоб увесь час були великі морози, і щоб двигун був вже вбитий чи сильно втомлений, і головне - не давати йому прогріватися. Якщо зараз ви позаглядали - і там лише трішки емульсії на стінках патрубків - то така ситуація, ймовірно, триває всі останні 20-100 тис.км пробігу, і ще стільки ж триватиме.
В ответ на: і головне - не давати йому прогріватися. Якщо зараз ви позаглядали - і там лише трішки емульсії на стінках патрубків - то така ситуація, ймовірно, триває всі останні 20-100 тис.км пробігу, і ще стільки ж триватиме
В якійсь мірі в мене так і є . Я їзжу на роботу , та з роботи . Це 28 км в день . За весь час , це десь 10+ років було 3 рази . Зараз я її грію поки на газ не переходить ( 40 градусів)