Кєнт володіє Лехусом NX 250 і скоро виплачує кредит, а там за договором після 3-х років є опція що вони викупають авто за 70%. Ось йому чешеться щось купити, шоб їхало швидше, але щоб по комплектації не відкатитися. потолок бюджету 2,8 ляма грн.
Я поки окрім Стельвіо ні до чого не додумався. Можна ще розглянути седан d-класу.
Які варіанти є?
Mazda Cx-60 Туареги світяться на складі по 2.8 млн
По їдучих седанах - може якась БМВ трійка десь на складі завалялась. Точно можна СУперба новго взяти на 265 сил з повним приводом, але то певно не то що людина хоче
Mazda Cx-60 Туареги світяться на складі по 2.8 млн
По їдучих седанах - може якась БМВ трійка десь на складі завалялась. Точно можна СУперба новго взяти на 265 сил з повним приводом, але то певно не то що людина хоче
Ну мазда таке, краще те й же Стельвіо. БМВ так, треба глянути, Туареги теж, але вони, думаю, бубном будуть. А Лєхус в нього напакований. Суперб якщо Лорін Клемент то топ, але блін, в місті на такій баржі мабуть важко, а він їздить постійно всюди, тому з парковками ой тяжко буде
Якщо "не втратити" від Лексуса, то Шкоду б точно не дивився. Мазда, що запропонували - точно дивитись. Стельвіо йому не треба, навіть не пропонувати.
Ха! А Суперб я офігенний за 2 ляма 160 наконфігурував
Якщо "не втратити" від Лексуса, то Шкоду б точно не дивився. Мазда, що запропонували - точно дивитись. Стельвіо йому не треба, навіть не пропонувати.
А чому Стельвіо не треба? А Мазда, тойво, в мене в трьох знайомих були СХ50 та у одного СХ90 попередня - всі були продані до 100 к пробігу, бо періодично щось вилазило, то форсунки, то електроніка, то ще щось.
Туарег за 2 ляма 950 лише дизель. Воно прикольно, але йому в місті той дизель нафіг не треба.
Якщо "не втратити" від Лексуса, то Шкоду б точно не дивився. Мазда, що запропонували - точно дивитись. Стельвіо йому не треба, навіть не пропонувати.
А чому Стельвіо не треба? А Мазда, тойво, в мене в трьох знайомих були СХ50 та у одного СХ90 попередня - всі були продані до 100 к пробігу, бо періодично щось вилазило, то форсунки, то електроніка, то ще щось.
А який сенс? Буде періодично виносити мозок. Офіційних станцій на всю країну по пальцям 1 руки. Якщо що, запчастини буде чекати місяцями. Якби він саме Стельвіо хотів, за якісь певні якості - тоді так. А брати його після Лексуса це купити собі проблеми за свої ж гроші.
Трохи овербюджет але їхати буде ой ой ой як швидко як для паркетника та ще й комфортне авто з купою плюшек. Зараз мін ціна 3,13 млн.
Volvo XC60 Recharge на 455 к.с.
Трохи овербюджет але їхати буде ой ой ой як швидко як для паркетника та ще й комфортне авто з купою плюшек. Зараз мін ціна 3,13 млн.
Volvo XC60 Recharge на 455 к.с.
Так, цей також скинув. Ще не відповідав. Ех, були б зараз V60CC на 250 кобил чистий бенз - ото ляля
Якщо "не втратити" від Лексуса, то Шкоду б точно не дивився. Мазда, що запропонували - точно дивитись. Стельвіо йому не треба, навіть не пропонувати.
А чому Стельвіо не треба? А Мазда, тойво, в мене в трьох знайомих були СХ50 та у одного СХ90 попередня - всі були продані до 100 к пробігу, бо періодично щось вилазило, то форсунки, то електроніка, то ще щось.
А який сенс? Буде періодично виносити мозок. Офіційних станцій на всю країну по пальцям 1 руки. Якщо що, запчастини буде чекати місяцями. Якби він саме Стельвіо хотів, за якісь певні якості - тоді так. А брати його після Лексуса це купити собі проблеми за свої ж гроші.
Ну хай може і зайде. Їхати вона повинна добре, а саме цього йому не вистачає від Лєхуса, як я зрозумів
Угу, але наскільки я зрозумів, то Лексус його влаштовує, просто хочеться "швидше". І саме тут починаються нюанси, бо таке саме, але швидше це тільки такий само Лексус з іншим двигуном. З Альфою у тебе буде "таке само, але щоб на СТО не їздити". З Шкодою "таке само, тільки комфортне і не ламалось" і т.д.
Треба швидше на прямій чи на кільці?
+1 від банального лехуса до стельвіо технічно дуже далеко, зовсім різні машини. Може як вразити, так і відвернути.
Дякую, закинув. Ще фідбеку не отримав по всіх варіантах, мабуть працює, на відміну від мене
+1 від банального лехуса до стельвіо технічно дуже далеко, зовсім різні машини. Може як вразити, так і відвернути.
Ну так хай протестить. В мене є тіп, який їздив на дизельному 124-му, потім на дизельному Віто, потім на дизельному Санта Фе, потім на дизельному Рейнджері, кричав онлі дизель, все! Зараз в родині електричка і турбобензинка і фуфуфу на дизель Да й я колись кричав ВАГ , а в вже практично 5 років на Тігуані їзжу
+1 від банального лехуса до стельвіо технічно дуже далеко, зовсім різні машини. Може як вразити, так і відвернути.
Ну так хай протестить. В мене є тіп, який їздив на дизельному 124-му, потім на дизельному Віто, потім на дизельному Санта Фе, потім на дизельному Рейнджері, кричав онлі дизель, все! Зараз в родині електричка і турбобензинка і фуфуфу на дизель Да й я колись кричав ВАГ , а в вже практично 5 років на Тігуані їзжу
Так мова не про це. ІМХО, Стельвіо для водія значно цікавіше авто, ніж NX. Але судячи по тому, що ти написав, воно йому не треба, йому треба Лексус з більш потужним двигуном. Тому Альфу і не рекомендую, залишишся крайнім.
+1 від банального лехуса до стельвіо технічно дуже далеко, зовсім різні машини. Може як вразити, так і відвернути.
Ну так хай протестить. В мене є тіп, який їздив на дизельному 124-му, потім на дизельному Віто, потім на дизельному Санта Фе, потім на дизельному Рейнджері, кричав онлі дизель, все! Зараз в родині електричка і турбобензинка і фуфуфу на дизель Да й я колись кричав ВАГ , а в вже практично 5 років на Тігуані їзжу
Так мова не про це. ІМХО, Стельвіо для водія значно цікавіше авто, ніж NX. Але судячи по тому, що ти написав, воно йому не треба, йому треба Лексус з більш потужним двигуном. Тому Альфу і не рекомендую, залишишся крайнім.
Не зовсім так. Його Лексус влащтовує всім, окрім динаміки. Але йому ні з чим порівнювати - до цього на Лансері 9 з 1,6 на механіці їздив, і на прокат в Німеччині брав Тігуан як в мене, але монопривод.
Тому я за те, щоб спробувати принаймі на тестах максимальну кількість авто, щоб зрозуміти що саме йому треба.