Купив собі c4 grand picasso 2014 року, у них бували комплектації з адаптивним круізом. Але от в моєму його нема Читав у кацапів на drive2 що його можна доставити. Ставлять радар і кнопки на кермо, прошивають або міняють борткомп. Хочу собі теж. Поки що кілька відомих мені автоелектриків та офіціали сказали "сорян, не можна". Але якщо на цих машинах це бувало в комплектаціях, значить же можна Товариші та панове, буду вдячний за контакти когось, хто міг би доставити. Будь-де в Україні, чи навіть в Польщі якійсь (там наче багато сітроенів). Дякую заздалегідь
справа в тому, що якщо було декілька комплектацій, то це не значить що в вашій прокладено провода та блок комфорту підтримує цю функцію. Блоків теж є декілька варіантів. От наприклад у мене, в багажнику були фішки для підключення додаткового ліхтаря-плафону підсвітки багажнику та розетки 12В, а от під торпедо не було проводів для підключення штатної підсвітки ніг, то довелося самому прокладати дроти та підключати до нужних контактів на BSI
Так , з проводкою прикольно ) Наприклад в мене в дверях є проводка підсвітки і теж з фішками . А , до роз'єму дверей проводів немає Доробити по рідному ще той гемор , тому забив
Aziz 24.04.2025 12:54 пишет: справа в тому, що якщо було декілька комплектацій, то це не значить що в вашій прокладено провода та блок комфорту підтримує цю функцію. Блоків теж є декілька варіантів.
Та розумію, але проводку можна прокласти, блок прошити чи навіть поміняти
думаю там не все так просто, що втикнув і працює. Напевно калібрація потрібна того радара, спец обладнання для цього. Та й загалом довіряти тому адаптивному круїзу після встановлення десь на стороні кулібіним - ну таке собі...
Aziz 24.04.2025 12:54 пишет: справа в тому, що якщо було декілька комплектацій, то це не значить що в вашій прокладено провода та блок комфорту підтримує цю функцію. Блоків теж є декілька варіантів.
Та розумію, але проводку можна прокласти, блок прошити чи навіть поміняти
Радар, камера, блок АБС, BSI, кнопки на руле, платный доступ к серверам PSA, перепрошивка половины блоков автомобиля, проводка.
Это то что пишут на драйве. Проще наверное автомобиль поменять, предположу что так выйдет дешевле.
ну якщо гроші та сили на такий задум є, то треба: 1. визначити номер свого BSI, аби зрозуміти чи підтримує він круїз 2. передивитися схеми проводки програмою Carmin (під андроїд), або Sedre для компа 3. далі розібратися що є, чого не вистачає, та докупити необхідне 4. їхати до електрика з конкретно поставленою задачею, тобто провести проводку, встановити блоки, перепрошити BSI (в разі якщо його довелося поміняти, та не забути прописати ключі, доречі, також не забути про пін-код до машини).
Aziz 28.04.2025 19:50 пишет: ну якщо гроші та сили на такий задум є, то треба: 1. визначити номер свого BSI, аби зрозуміти чи підтримує він круїз 2. передивитися схеми проводки програмою Carmin (під андроїд), або Sedre для компа 3. далі розібратися що є, чого не вистачає, та докупити необхідне 4. їхати до електрика з конкретно поставленою задачею, тобто провести проводку, встановити блоки, перепрошити BSI (в разі якщо його довелося поміняти, та не забути прописати ключі, доречі, також не забути про пін-код до машини).
Останньою дією буде активування функції в лексії
Дякую! Буду шукати інфу, можливо навіть прикуплю на аліку лексію, не завадить
Є в ютубі такий блогер Eugene Irimia. Впевнений на 99.9% що він зможе це зробити (якщо це взагалі можливо і доцільно у цьому конкретному випадку). Але чи захоче за це взятися - тут питання) Живе в Чернівцях.
Romik2108 29.04.2025 09:42 пишет: Є в ютубі такий блогер Eugene Irimia. Впевнений на 99.9% що він зможе це зробити (якщо це взагалі можливо і доцільно у цьому конкретному випадку). Але чи захоче за це взятися - тут питання) Живе в Чернівцях.
Чернівці люблю, блогера цього дивився іноді, відписав йому, дякую за нагадування про нього. Також написав електрику з Пухівської, який колись мені реанімував куба, і теж наче любить поколупатись. Подивимось, хто відповість
Ще є електрики, які мені реанімували куба прям вперше, десь на Григоровича-Барського, треба пошукати контакти. У них було дорогувато, але я прям загорівся ідеєю
чатгпт це просто шось. дав йому вінкод, описав шо треба, він мені список запчастин з номерами (і навіть орієнтовними цінами на нові і вживані) видав і послідовність робіт, і навіть куди тицяти в діагбоксі. тепер ще раз продзвоню електриків які мені сказали що не візьмуться бо може треба перепрошивати bsi, чи як його там
В ответ на: Автомобіль вже оснащений сумісними BSI та ESP, що суттєво знижує витрати. Дооснащення зводиться до встановлення радару PN 9807243080, зміни підсилювача бампера, прокладання короткого CAN-жгута та заміни лівого модулю кнопок. Після механічних робіт потрібна коректна телекодування блоків та статична калібровка радара. Кермо, AIRBAG і більшість проводки залишаються штатними — проєкт середньої складності, реальний до виконання в умовах українських СТО.
Ще його трохи поштурхав, то він розписав весь процес, включаючи навіть моменти затяжки болтів
В ответ на: Ще його трохи поштурхав, то він розписав весь процес, включаючи навіть моменти затяжки болтів
На мою думку , це якщо все самому робити . Я в свого Пижа теж механічний круїз сам поставив . Найшов , та купив все рідне та необхідне ( той це квест ) . В мене він взагалі не передбачений був . По схемі все зробив та розвів ( жгут проводів солідний вийшов ) . Там ще насос , дрос. заслонку доробив . Запрацював з першого разу ! На сто взагалі не знали що це таке Ще рідний унч по правильному встановив , проводка і т.д.
ssb 26.05.2025 04:17 пишет: чатгпт це просто шось. дав йому вінкод, описав шо треба, він мені список запчастин з номерами (і навіть орієнтовними цінами на нові і вживані) видав і послідовність робіт, і навіть куди тицяти в діагбоксі. тепер ще раз продзвоню електриків які мені сказали що не візьмуться бо може треба перепрошивати bsi, чи як його там
В ответ на: Автомобіль вже оснащений сумісними BSI та ESP, що суттєво знижує витрати. Дооснащення зводиться до встановлення радару PN 9807243080, зміни підсилювача бампера, прокладання короткого CAN-жгута та заміни лівого модулю кнопок. Після механічних робіт потрібна коректна телекодування блоків та статична калібровка радара. Кермо, AIRBAG і більшість проводки залишаються штатними — проєкт середньої складності, реальний до виконання в умовах українських СТО.
Ще його трохи поштурхав, то він розписав весь процес, включаючи навіть моменти затяжки болтів