Вітаю. Так складаються обставини що треба якесь авто 6 місць+ багажник переміщення суто між містами - дальняк в самому місті буде рідко використовуватись Із того що бажано 4х4 та автомат бюджет умовно 20к
які є нюанси двигунів? розумію що знайти з офціційним обслуговуванням буде складно, всі напевно із скрученими пробігами...але ж...якщо хтось має на продаж - пропонуйте )
Makovsky 25.04.2025 11:23 пишет: Вітаю. Так складаються обставини що треба якесь авто 6 місць+ багажник переміщення суто між містами - дальняк в самому місті буде рідко використовуватись Із того що бажано 4х4 та автомат бюджет умовно 20к
які є нюанси двигунів? розумію що знайти з офціційним обслуговуванням буде складно, всі напевно із скрученими пробігами...але ж...якщо хтось має на продаж - пропонуйте )
про демфер знаю )
Синку це фантастіка до 20 це буде Мультиван до 2009 року ну і звісно з великим пробігом, або добавляй грошей і бери вже мультивана після 11 року і з двигуном 2,0 тді але не бітурбо, бо вони довго не ходять. Мерси дорогі в обслугі і починаються від 25 із пробігом 540 тис км. І навіщо тобі для траси 4/4 2,0 тді 140 сил як в мене чудово іде на круїзі повний бус 8 людей плюс техніки повний багажник , чудово іде, якщо хочеш з автоматом ДСГ то шукай з мокрою дсг, Або подивись ще на каравелу вона трішки дешевше але ззаду не буде розкладного дивану а так в принципі все теж саме окрім торпеди і дивану, в мене в каравелі їздять і актори і режисери і продюсери то ще ніхто поганого нічого не сказав, де моя Каравелла тільки не їздила і ліса і поля і тд. За 10 років ніде не застряг тільки один раз на зьомках де було багато піску то трішки застряг але витолкали😂😂😂ну і розхід 4/4 буде більше. Будуть ще питання пиши :в приват
все добре окрім бі турбо, бо дуже багато хто каже що оте бітурбо вбивае двигун то можеш попасти на ремонт двигуна і того бі турбо, там не дві турбіни а одна але якась там хитра конструкція, наприклад мій майстер не радить такий двигун. Пошукай не бі турбо може знайдеш і якщо читав то він пише обмін на Т6 але Т6 кажуть теж не вдалий якійсь, Т6,1 вже допиляли а так кажуть що Т5 GP це як раз цей що на авторіа але без того бі турбо. Але якщо е гроші на ремонт то може і можна брати. Почитай попитай про бі турбо і роби висновки ну і пробіг треба перевірити, бо в мене зараз 298 тис і це я не багато катаю, а навіщо тобі повний привід? Той халдекс теж не дешевий в обслузі і за ним треба нагляди теж. Про 7 дсг нічого сказати не можу в мене механіка і мене все влаштовує, як для траси то тим паче, бо дсг теж не дешево буде ремонтувати. Кажу на круїзі на 6 передачі сам їде Київ Одеса наприклад в режимі 110/120 розхід близько 8 літрів це 8 людей і багаж. Наприклад був би він не бі турбо і не дсг то це дуже гарний був би мультиван і думаю за таку ціну його б вже забрали зразу
подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі. дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння
4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему
Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет: подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі. дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння
4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему
То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу). Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті
Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет: подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі. дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння
4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему
То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу). Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті
Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше ))) Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))
Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет: подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі. дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння
4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему
То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу). Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті
Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше ))) Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))
Так це ж доля всіх бусів Проїжджають в Німеччині 200+, скручуються, проїжджають в Польщі ще 200, скручуються, а потім у нас знову скручені, і на 140к починають сипатися, і потім в інтернетах "Транспортер уже не той"
Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет: подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі. дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння
4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему
То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу). Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті
Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше ))) Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))
Як колись казав мені один поляк -Ви самі винні. Вам всім дай трирічне до 100, пʼятирічне до 200)))
Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет: подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі. дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння
4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему
ну якщо Ви звикли до повного приводу то да, треба брати, але там не постійний повний привід а по-моєму зад підключається коли перед буксує, може помиляюсь, в мене нема повного приводу. По бі турбо не скажу що вони там зробили після 13 року. Вчора в себе міняв колодки, диски гальмівні, рідину то питав у майстра про бітурбо. Каже вже зробили три двигуна, повна капіталка і не дешево це коштує, в мене бус вже 11 років. Мені хватає з головою 140 сил. Можна чіпанути і буде як і бі турбо 180 сил. То зверніть на це увагу , в обслузі мій двигун не дуже дорогий. Грм комплект континенталь 100 євро генератора приблизно 70 євро комплект. Масла фільтра приблизно 100 євро.
То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу). Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті
Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше ))) Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))
Так це ж доля всіх бусів Проїжджають в Німеччині 200+, скручуються, проїжджають в Польщі ще 200, скручуються, а потім у нас знову скручені, і на 140к починають сипатися, і потім в інтернетах "Транспортер уже не той"
та ладно Фольксваген, шкода легкові теж там намацують ще більше чим буси. Бус можна пошукати і в нас в тих хто його купував в салоні і продає по якійсь причині. Мультивани це для так сказати не для бідних людей або для ділових поїздок ( офіс на колесах) то можна знайти з невеликим пробігом але да дешево мабуть не буде. Транспортери та каравели то да там це комерційний транспорт в нас теж саме
можеш заїхати посидіти в сієнні - вона не сильно менша від моєї короткої каравели
ну в довжину мабуть така як каравела, ну а так каравела все одно більша, ясно що сіена буде по комфорту краще чим комерційна каравела , але як в сіену посадити наприклад 8 людей і багаж?
Ну ти ж не пробував ні бітурбо ні повний привід. А відмовляєшь топікстартера))
Автору. В мене 10 років був бітурбо чипований з повним приводом. Машина бомба. І як на трасі і в зимку. 2011 року як раз. Так само читав теж про проблемність і те що з 2013 там щось пофіксили. Але VW довго не могли зрозуміть, через що виникають задири. Потім зрозуміли, що через ЄГР. Сажа таке робить. Я купив машину при пробігу 75 т. І одразу зробив чіп до 205 кс і відключенням ЄГР. Продав на 180 т. Нічого ні з двигунок ні з коробкою і тим паче із Халдексом не робив. В зимку часто гоняв на Бук. Супер. Думав змінити на Мерс, але брат сказав, що не буде його обслуговувати__ А я звик йому довіряти.
Jugashvili 28.04.2025 14:27 пишет: Ну ти ж не пробував ні бітурбо ні повний привід. А відмовляєшь топікстартера))
Автору. В мене 10 років був бітурбо чипований з повним приводом. Машина бомба. І як на трасі і в зимку. 2011 року як раз. Так само читав теж про проблемність і те що з 2013 там щось пофіксили. Але VW довго не могли зрозуміть, через що виникають задири. Потім зрозуміли, що через ЄГР. Сажа таке робить. Я купив машину при пробігу 75 т. І одразу зробив чіп до 205 кс і відключенням ЄГР. Продав на 180 т. Нічого ні з двигунок ні з коробкою і тим паче із Халдексом не робив. В зимку часто гоняв на Бук. Супер. Думав змінити на Мерс, але брат сказав, що не буде його обслуговувати__ А я звик йому довіряти.
Може і так, згоден на бі турбо не іздив, мені вистачає 140 сил, за 11 років повний привід теж не знадобився. А так звичайно якщо подорожуєш по різним місцям то да повний привід це добре, в себе нічого не чіпував нічого ще не відключав