У Google питаєш "E10 check" і шукаєш Основні пункти 1. У випадку, коли ущільнювачі паливної не призначені для контакту із етанолом. 2. [*****] із палива, що вже сидить тонким шаром всередині магістралі/фільтра/бака- завдяки новому типу розчинника - летить далі по магістралі в бік інжектора/ежектора. Де є слабке місце - Всевишній покаже 3. Часткове поглинання води спиртом і подальші проблеми у мороз... Знов до Всевишнього.
Бо теоретично - етанол чудове паливо - ОЧ вищє, срАні менше. Із негативу - теплотворність менша (витрати у літрах більші). Ну і як воно накородує магістраль і бак. ІМХО нема чого його боятися - якось країна із великою кількістю дикіх бібізян живе і не чхає. Ну і погано шукав https://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=5614244 PS ойропа юзає Е5, Е10. На етикетці те ж саме вказано. Імхо скоригувати склад компаунда для ущільнювачів і матеріалів паливної системи- найпростіше. І це зроблено років так з 200х.
Турбує те, що раніше цим бавилися маргінали типу бдсм, а тепер всі мережі зобов'язують. А в нас, як кажуть - заств дурня Богу молитись... Знайшов ось такі приклади тільки по деяким моделям:
Toyota E10 petrol is cleared for use in all Toyota European petrol models made from January 1998, excluding:
Avensis 2.0 litre with engine 1AZ-FSE made between July 2000 and October 2008. Avensis 2.4 litre with engine 2AZ-FSE made between June 2003 and October 2008. These models, and those produced before 1998 should continue to use E5.
І таких щаслививх винятків, я впевнений, буде багато. Якщо хтось знає гарні агрегатори для перевірки - скидуйте, цікаво.
Треба глянути старі чеки, якщо збереглись, але там дається, що і раніше періодично зусьрічалися і Е5, і Е10 у нас на заправках. Тому - нічого страшного не буде.
Ніхто із двигунів не помре, все буде нормально! Навіщо в СМІ розігнали цю новину ще й з інформацією яка вводить в оману мені невідомо.
З 24.02.2022 року взагані ніхто не переймався про якість паливі і норм все пройшло.
Скільки авто різних років виробництва після 24.02 виїхало до Европи? А в Европі ще з 2011 дозволено до використання. З 2018 року взагалі обов'язкове маркування авто і АЗК позначками вмісту етанолу Е5 чи Е10. В кого европейське авто з 2018 року. можете відкрити лючок бензобаку і на внутрішній стороні побачити маркування.
Те що продає БРСМ то називається "Паливо альтернативне для бензинових двигунів", це позначення Е20, Е30, Е40 та Е50.
З 1 травня це звичайний бензин автомобільний по ДСТУ 7687 (або Технічний регламент) із вмістом біоетанолу: Е5 більше 0 - не більше 5 % Е7 більше 5% - не більше 7% Е10 більше 7 % - не більше 10%
Е0 із вмістом 0% з 1 травня реалізовувати не можно.
Зараз більшість мереж буде реалізовувати Е5. І його вже як мінімум 2 - 3 тижні завозять на АЗС. Тому що неможливо "засушити" резервуари і в 1 день виконати вимогу Закону Україні про вмість біокомпонентів не меньше 5 % з абсолютною похибкою вимірювання +/- 1%.
Дуже хвилюєтесь. запитуйте паспорта і шукайте лише Е5.
Що робити власникам ТСІ, екобустів, пюртеків, скайактиву?
Їздити та не хвилюватися, вміст меньше ніж 10% спірту ніяк не вплине на двигун. В мене от іньше запитання, вартість підніметься десь до гривні (70-80копійок), тобто виходит спірт дорожчий за бензин. Впроваджується це для зменьшення викідів, а чи на стільки зменьшуються ці викиди у разі використання 5% додавання спірту? Мова йде саме про білоетанол, тобто спірт отриманий з біопродуктів, от не знаю як можна отримувати спірт з біомаси без бродіння та перегонки, чи є такі методи? А бродіння - то викиди СО2, чи ми лише прагнемо викиди двигунів враховувати?
В ответ на: як можна отримувати спірт з біомаси без бродіння та перегонки, чи є такі методи? А бродіння - то викиди СО2, чи ми лише прагнемо викиди двигунів враховувати?
виробництво 1 кг спірту спирту з кукурудзи генерує приблизно 1 кг біогенного CO2
В ответ на: як можна отримувати спірт з біомаси без бродіння та перегонки, чи є такі методи? А бродіння - то викиди СО2, чи ми лише прагнемо викиди двигунів враховувати?
виробництво 1 кг спірту спирту з кукурудзи генерує приблизно 1 кг біогенного CO2
Біогенний та небіогенний CO2. IЕА (с)
О! так!! У біогенного та небіогенного мабуть різний хімічний склад! Рослини споживають виключно біогенний, а небіогенний то для утворення озонових дір!
Що робити власникам ТСІ, екобустів, пюртеків, скайактиву?
Їздити та не хвилюватися, вміст меньше ніж 10% спірту ніяк не вплине на двигун. В мене от іньше запитання, вартість підніметься десь до гривні (70-80копійок), тобто виходит спірт дорожчий за бензин. Впроваджується це для зменьшення викідів, а чи на стільки зменьшуються ці викиди у разі використання 5% додавання спірту? Мова йде саме про білоетанол, тобто спірт отриманий з біопродуктів, от не знаю як можна отримувати спірт з біомаси без бродіння та перегонки, чи є такі методи? А бродіння - то викиди СО2, чи ми лише прагнемо викиди двигунів враховувати?
Якщо подивитися ширше, то це зерно, поки росте, поглинає СО2 та виробляє кисень. Для прикладу. Деревина теж вважається чистим паливом. Типу спалювання 1 кг деревини викидає меншше СО2, ніж цей 1 кг його поглинає та виробляе О2, поки виросте. Загальний баланс позитивний. Ну або краще, ніж палити викопне паливо
Додам після спілкування з ШІ Все на 1 га площі поля Коли росте кукурудза, поглинається 41 т. СО2 коли бродить зерно - виділяється десь 4 т. СО2 коли горить біоетанол - десь 7 т. СО2
З 1 травня це звичайний бензин автомобільний по ДСТУ 7687 (або Технічний регламент) із вмістом біоетанолу: Е5 більше 0 - не більше 5 % Е7 більше 5% - не більше 7% Е10 більше 7 % - не більше 10%
Е0 із вмістом 0% з 1 травня реалізовувати не можно.
Перевіряйте сервіски. Чи лючки бензобаку, подивився - на профільній на внутрішній стороні кришки є позначки Е5, Е10, знач хаває. А стосовно заправок бдсм - то там спирту наче набагааааато більше, до 30.
З 1 травня це звичайний бензин автомобільний по ДСТУ 7687 (або Технічний регламент) із вмістом біоетанолу: Е5 більше 0 - не більше 5 % Е7 більше 5% - не більше 7% Е10 більше 7 % - не більше 10%
Е0 із вмістом 0% з 1 травня реалізовувати не можно.