Восени запланував придбати друге авто, нове. Попередня моя концепція була - возка для мене, але подивився з дружиною на наш графік, потреби, і зрозуміли що треба щось по розмірам не менше Тігуану чи хоча б С-классу. Важливо - нормальна комплектація, бажано шкіра молодого дермонтину з вентіляцією, чи алькантара. Мультімедіа, допоміжні системи, тощо.
Походив по салонам - нема $35000 - нічого в більш менш норм комплектації не купиш. Ну максимум С4 Aircross за десь $33000. Але дизель мені не треба, невеликі пробіги. А так суцільне розчарування - якість матеріалів з кожним роком гірше, якість збірки також.
І ось якось з приятелем заїхали на СТО\Разборку, на його проект запчастини там купляли, і там стояв побитий BYD Song Plus 2024 року. Якість збірки, матеріали, краще ніж поряд стояла Камрі в попередньому кузові. Майстер сказав що добротно зроблено саме по кузову та вузлах, безпека також відпрацювала норм.
Ну й поїхав я його дивитись та тестити: 1. Матеріали дуже якісні - пластики, шкірзам, вентіляція, мультімедіа. 2. Дуже якісна шумка, подвійне скло попереду. 3. Їде непогано, не пушка за 4 сек до сотні, але для його розмірів і наших потреб - вистачає повністю. 4. Велика батарея. І що важливо - залізофосфатна, як мені пояснили - можна підзаряжати коли є потреба. 5. В останньому поколінні вже повністю оцинкований кузов.
Не думав що колись таке напишу, але китаєць мені більш за всіх сподобався В цілому мені дуже нагадав своєю поведінкою та відчуттям Фінік QX60.
Плюси: 1. Ціна - $26000 в самому топі - типу шкіра, вентиляція, чорна стеля, панорама, всі асистенти, велика батарея. 2. Залізофосфатна батарея. 3. Є сервіс норм від продавця та їх гарантія на 2 роки. 4. Їх повно вже їздить, конкурент ID4.
Які мінуси знайшов в мережі: 1. Передній привід з великою вагою - шліфувати може та передня резина стрирається швидко. 2. У деяких зустрічаються глюкі прошивки, але все одно на сервісі локалізувати буду - кажуть все норм після цього. 3. Нема Android Auto. Але - Waze, GMaps, Deezer, DI.FM ставляться саме на планшет авто, сімку нашу прошивають, колли в MS Teams можна з телефону по гучному зв'язку через динамікі авто. Не велика проблема.
PS: заряджати буду и вдома, плюс є корп знижка на одну з мереж швидких заправок, чиї станції стоять прямо на паркінгу в офісному центрі де працюю.
Чи є власники таких авто? Що можете сказати про нього? На які мінуси ще треба дивитись?
Чи все ж такі варто на VW Unix дивитись, але там батарея інша, він менший і комплектація буде простіше.
А ну і про бензинку - дивлюсь на БМВ копійку, але хрєн виходить потестити - в будні не можу, а на вихідних нема слотів для тесту, а запланувати на 3 тижні вперед важко. Ну й ціна там вища, багато з того чого хочу нема
я б на місці критиків просто спробував. можу паспорити що критики ці авто бачили максимум з далеку. я сам був такої критичної думки поки не протестив. правда менші моделі, yuan. до цього у мене бути авто групи ваг.
byd yuan plus у сусідів з нового року. спортеж який вони не продавали все рідше бачу щоб виїздив на дорогу. та і їх поїздки переважно селом - а це 1-2 км за поїздку - тут будь-який двз продує.
alexa11 15.06.2025 09:24 пишет: я б на місці критиків просто спробував. можу паспорити що критики ці авто бачили максимум з далеку. я сам був такої критичної думки поки не протестив. правда менші моделі, yuan. до цього у мене бути авто групи ваг.
Я до них теж критично відносився. Але: 1. Вони в Європі обігнали теслу (ну маск довбодятел, це зрозуміло, але..) 2. Я її побачив биту і як все зроблено - норм метал, всьюди де треба герметик, резиночки і тд. Сучасна Тойота та навіть ВАГ так вже не роблять. Плюс думка майстра щодо підгонки кузовних панелей. 3. По моєму колгоспу їх повно їздить, з одним власником кого знаю спілкувався - задоволений,але мені треба експертна колективна думка фтуюа) 4. Проїхався - мені сподобалось.
deniszed 15.06.2025 10:29 пишет: Якщо є умовно вільний доступ до розетки - годі й думати.
Як би є не хейтив китайців, в цьому ціновому сегменті БАД рве всіх.
Сам здивований якістю збірки.
Модель ходова, якщо не відригне щось екзотичне, проблем з обслугою не буде
Саме так. Сервіс від салону сказали, що з обслуговуванням і ремонтом взагалі ніяких проблем - все є. Кажуть прямий конкурент ID4, а в цьому році їх продали більше ніж Фольксів.
Іх критичного на що треба звернути увагу... ви побачили биту...скільки часу її будуть відновлювати? я до чого...запчастин не має на них... в цілому як власник автівки від маска сівши в BYD був вражений якістю ...але вона не іде ))) але то таке ще сподобався зикр - але поки не можу в своїй голові перемикнути сісти на китаййя
Sergio225 15.06.2025 10:49 пишет: byd yuan plus у сусідів з нового року. спортеж який вони не продавали все рідше бачу щоб виїздив на дорогу. та і їх поїздки переважно селом - а це 1-2 км за поїздку - тут будь-який двз продує.
Makovsky 15.06.2025 11:47 пишет: Іх критичного на що треба звернути увагу... ви побачили биту...скільки часу її будуть відновлювати? я до чого...запчастин не має на них... в цілому як власник автівки від маска сівши в BYD був вражений якістю ...але вона не іде ))) але то таке ще сподобався зикр - але поки не можу в своїй голові перемикнути сісти на китаййя
Ну спілкувався з сервісом від салону - кпжуть навіть є запас в них кузовних елементів, плюс розхідники і все таке. Зіккр афігенний, дораха багато, наппа всі діла. І що важливо - Зіккр офіційний і повністю локплізованний На Подолі їх салон там де колись салон Міцу був. Але там ціна від $40000 починається і іде далеко далеко за топові комплектації. Мені дуже Mix сподобався - космічний мінівен такий. Він 50 к.
Makovsky 15.06.2025 11:47 пишет: Іх критичного на що треба звернути увагу... ви побачили биту...скільки часу її будуть відновлювати? я до чого...запчастин не має на них... в цілому як власник автівки від маска сівши в BYD був вражений якістю ...але вона не іде ))) але то таке ще сподобався зикр - але поки не можу в своїй голові перемикнути сісти на китаййя
Ну спілкувався з сервісом від салону - кпжуть навіть є запас в них кузовних елементів, плюс розхідники і все таке. Зіккр афігенний, дораха багато, наппа всі діла. І що важливо - Зіккр офіційний і повністю локплізованний На Подолі їх салон там де колись салон Міцу був. Але там ціна від $40000 починається і іде далеко далеко за топові комплектації. Мені дуже Mix сподобався - космічний мінівен такий. Він 50 к.
зікр не офіційний ))) і локалізація теж стоіть грошей але то таке BYD то теж у кийтаців ТОП
Makovsky 15.06.2025 11:47 пишет: Іх критичного на що треба звернути увагу... ви побачили биту...скільки часу її будуть відновлювати? я до чого...запчастин не має на них... в цілому як власник автівки від маска сівши в BYD був вражений якістю ...але вона не іде ))) але то таке ще сподобався зикр - але поки не можу в своїй голові перемикнути сісти на китаййя
Ну спілкувався з сервісом від салону - кпжуть навіть є запас в них кузовних елементів, плюс розхідники і все таке. Зіккр афігенний, дораха багато, наппа всі діла. І що важливо - Зіккр офіційний і повністю локплізованний На Подолі їх салон там де колись салон Міцу був. Але там ціна від $40000 починається і іде далеко далеко за топові комплектації. Мені дуже Mix сподобався - космічний мінівен такий. Він 50 к.
зікр не офіційний ))) і локалізація теж стоіть грошей але то таке BYD то теж у кийтаців ТОП
Менеджер в салоні скпзав що ось вони, зіккр.ком.юа є офіціали) Тому все українізоване з коробки, є аппл кар плей і андроїд авто і гарантія виробника.
Хз, може такий маркетинговий хід. Але, нажаль, через цей от Зіккр думаю вже почали ховати марку Вольво.. Технології отримали і вперед.
Sergio225 15.06.2025 10:49 пишет: byd yuan plus у сусідів з нового року. спортеж який вони не продавали все рідше бачу щоб виїздив на дорогу. та і їх поїздки переважно селом - а це 1-2 км за поїздку - тут будь-який двз продує.
В yuan plus є один мінус - кажись нема оцинковки.
здається що у жодної електрички для китайського ринку немає оцинковки. Тому вони ржавіють досить швидко.
Sergio225 15.06.2025 10:49 пишет: byd yuan plus у сусідів з нового року. спортеж який вони не продавали все рідше бачу щоб виїздив на дорогу. та і їх поїздки переважно селом - а це 1-2 км за поїздку - тут будь-який двз продує.
В yuan plus є один мінус - кажись нема оцинковки.
здається що у жодної електрички для китайського ринку немає оцинковки. Тому вони ржавіють досить швидко.
У byd song, han, та більш дорогі моделі в актуальному модельному ряді всі оцинковані вже. Зіккр всі оцинковані. По іншим не цікавився.