Машина для 90% - місто, центр, корки Тобто або бенз, або гібрид Ітак, попередньо були продрайвлені усі стелантіси на базі трициліндрового непорозуміння та 2008 піжо, як з роботм так і на 8-ст аісині - усім відмовити, це просто гімно і знущання над споживачем. Була деяка надія на пуму та джук - теж відмовити, роботи пінаються, три ціліндри колбасить пипець. По джуку підтверджую якись безумний росхід - 12+ за півгодини їзди. Міцу АСХ - моделі 10+ років, розпродаж залишків, знята, виглядає актуальною на початок 2010-х років. Рено - відторгає ще на підході до салону. Шкода та Сеат - відразу фу на рівні картинок. Сузукі - SX4 та Вітара виглядають примітивно та допотопно, хоча технічно усе ок, але емоцій взагалі нуль, навіть тест-драв не схотіла. Неочікувано - сподобався Джимні, практичності нуль, не їде, жре добре, але вау-вау, який прикольний - їздила, каже прикольно, але більше 60-ти швидкість вже розмовляти в салоні важко, чутно усю трансміссію. Фолькс Т-Рок 1,4 + 8-ступ аісін - теж дуже сподобався, от прям усім, але там квоти, наявніть, щось чекати, нема кольорів... Тобто треба їхати ще раз в салон і розмовляти предметно, якщо що.
Питання - що у лонгріді вище пропущено з кандидатів.
МОЖЛИВО, ще розглянути 1-2-річне бв з мін пробігом, але не биток, не штати, на ріа і вибрати нема чого.
Роботи (вже), варіатори та 3-ціліндровий пакет соку не розглядаються під жодним кутом.
виходить тільки мазда сх-30, може тойота яріс крос (але не знаю чи бувають вони до 30 тисяч) ну і Т-рок в мільярд разів гірше фу-фу-шкоди Карок хоча не зовнішністю
Disnake 23.06.2025 09:45 пишет: виходить тільки мазда сх-30
2 літри + 6-ст автомат = 12+ витрата в місті, до того ж дуууууже тісний салон, теж дивилась раніше.
В ответ на: може тойота яріс крос
так, вона тестила її півроку тому, не зачепила, але їде непогано, три циліндри майже не чутно, ДУЖЕ сильне гальмування рекуперацією і простецье оздоблення салону, незручні ручки відкриття дверей зсередини.
В ответ на: ну і Т-рок в мільярд разів гірше фу-фу-шкоди Карок
так, тут цікаво дійсно, зараз ще якісь акційні ціни та більше 30к виходить вартість, я думав там тільки ДСГ є мотор + коробас той самий 1,4 TSI 110кВт (150 к.с.) 8AQ
З посту не дуже зрозуміло, що саме не влаштувало в конкретних кандидатах. "Фу" і "гівно", звісно описують емоцію, але не дуже допомагають з розумінням, що можна порекомендувати, бо може цей варіант також буде "гівно". Та і не зрозуміло, що саме шукається. Кросовер Б класу, але не влаштовує "тісний салон"
Paulskit 23.06.2025 10:05 пишет: З посту не дуже зрозуміло, що саме не влаштувало в конкретних кандидатах.
не знаю чи стикався ти з таким у житті, але є моменти, коли дівчина сідає в авто, через 30 секунд виходить і каже - ні, меня не подобається, не розглядаємо - все, нема сенсу вмовляти та аргументувати технічними деталями.
щодо усього стелантісу - ключові претензії - три циліндри колбасить, особливо на ХХ досить відчутно, там, де робот - пинається він доволі добре. Також вельми відчутний затуп при натисканні педалі газу, натиснув - машина через секунду тільки їхати починає.
еще есть субару крострек ( как то так зовется) около 32 дол вроде бы. Правда он чуть более нормального размера, чем полные В-недомерочки, посему пять будет не так, слишком много места может быть и и 2.0 явно ест не 5 литров
Paulskit 23.06.2025 10:05 пишет: З посту не дуже зрозуміло, що саме не влаштувало в конкретних кандидатах.
не знаю чи стикався ти з таким у житті, але є моменти, коли дівчина сідає в авто, через 30 секунд виходить і каже - ні, меня не подобається, не розглядаємо - все, нема сенсу вмовляти та аргументувати технічними деталями.
щодо усього стелантісу - ключові претензії - три циліндри колбасить, особливо на ХХ досить відчутно, там, де робот - пинається він доволі добре. Також вельми відчутний затуп при натисканні педалі газу, натиснув - машина через секунду тільки їхати починає.
Вони саме так і обирають, тому цей пост і дивує. Машина може 100 разів бути прекрасною, але якщо не подобається, навіть сідати в неї не буде. І, навпаки, може бути абсолютно ніяке, але сподобалось і ось ти його вже купуєш.
Абрвалг 23.06.2025 10:16 пишет: Так уже все, все машины отпали .
еще есть субару крострек ( как то так зовется) около 32 дол вроде бы. Правда он чуть более нормального размера, чем полные В-недомерочки, посему пять будет не так, слишком много места может быть и и 2.0 явно ест не 5 литров
по моєму місту він їсть 9-10, а якщо не вимикати стартстоп то ще на 0.5-1 літр менше.
Paulskit 23.06.2025 10:05 пишет: Кросовер Б класу, але не влаштовує "тісний салон"
можешь власною порівняти СХ-30 та т-рок, наприклад. хіхонькі відпадуть відразу.
Я катав обидві, якраз в схожому виборі, до обох є претензії. В Т-Рок надзвичайно бідняцький салон, особливо за ті гроші, що за нього просять. Реально хотілось пошвидше вийти. Мазда всередині цікавіше і комфортніше на порядок, але по габаритах вже проситься в старший клас, де за ці ж гроші є CX-5, яка в цілому відчувається більш якісним авто. Та і зовні CX-30 - такоє. Саме її ми не з розгляду виключили відразу. Незрозуміла модель.
щодо усього стелантісу - ключові претензії - три циліндри колбасить, особливо на ХХ досить відчутно, там, де робот - пинається він доволі добре. Також вельми відчутний затуп при натисканні педалі газу, натиснув - машина через секунду тільки їхати починає.
А ось ці їх гібридні варіанти, так само пинаються? Ще не доїхав потестити.
Може дійсно глянути сх-5? Так, база дорожча за 30к, не гібрид, супер-економним не буде, але буде адекватним в плані витрат палива для такого розміру авто. Сх-30 он симпатична на мою думку, якщо це один з основних критеріїв. Та й мазди приємні в принципі і досить надійні.
Сузукі, імхо, варто розглядати зараз лише тоді, коли є необхідність у непоганому повному приводі на компактній надійній машині. С-крос новий хоч і пдітягнули по оснащенню відносно попереднього покоління, але дійсно, емоцій там небагато) хоча в цілому для просто переміщення з А в Б на не надто довгі дистанції - норм.
А так, то наче й все
Опель Мокка теж тестдрайвили в рамках стелантіса? Бачу враження від силової установки, але просто цікаво .
щодо усього стелантісу - ключові претензії - три циліндри колбасить, особливо на ХХ досить відчутно, там, де робот - пинається він доволі добре. Також вельми відчутний затуп при натисканні педалі газу, натиснув - машина через секунду тільки їхати починає.
А ось ці їх гібридні варіанти, так само пинаються? Ще не доїхав потестити.
3008 mild hybrid дуже плавно їде. У нього такий самий трициліндровий 1.2, як і у менших моделей
щодо усього стелантісу - ключові претензії - три циліндри колбасить, особливо на ХХ досить відчутно, там, де робот - пинається він доволі добре. Також вельми відчутний затуп при натисканні педалі газу, натиснув - машина через секунду тільки їхати починає.
А ось ці їх гібридні варіанти, так само пинаються? Ще не доїхав потестити.
3008 mild hybrid дуже плавно їде. У нього такий самий трициліндровий 1.2, як і у менших моделей
Тоді, можливо, варто глянути нову Альфу. Ту що Junior. Той само гібрид, виглядає круто, дівчині повинна зайти.
А ось ці їх гібридні варіанти, так само пинаються? Ще не доїхав потестити.
так, там не гетрак, а щось інше по факту, такод на гібридні версії ставлять ВЖЕ ланцюговий пьюртеч - реально чутно шелестіння ланцюга, особливо, коли підряд тестити одне й те саме авто - спочатку ремінь+аісин, а потім ланцюг+робот.