Читаю всіляки там новини, типу CEO Ford визнав Xiaomi SU7 кращим (особливо останні абзаци, де типу вже европейці переймають досвід), порівнюю ціни, комплектації..
То вже можна чи ще ні?
Фіг з ними, з персональними даними, які можуть тянути втіхаря китайці... не стрьомає, що можуть віддалено тупо окірпічить машину? Чи я дарма переживаю, такий час, що зараз вже китайці випередили зажравшихся европейців?
AL® 02.07.2025 19:45 пишет: Читаю всіляки там новини, типу CEO Ford визнав Xiaomi SU7 кращим (особливо останні абзаци, де типу вже европейці переймають досвід), порівнюю ціни, комплектації..
То вже можна чи ще ні?
Фіг з ними, з персональними даними, які можуть тянути втіхаря китайці... не стрьомає, що можуть віддалено тупо окірпічить машину? Чи я дарма переживаю, такий час, що зараз вже китайці випередили зажравшихся европейців?
я вже 2 роки на «британському» китайці. З точки зору якості збірки та взагалі саме автомобільної частини (підвіски, кузова, керованості, ергономіки, якості матеріалів) питань взагалі не виникає, якщо воно відстає від умовного вагу, то не сильно і свої гроші точно вартує, але от що стосується інтерфейсу та мультимедіа, то воно хоч не сильно глючить, але видно що розроблялось аби було, без нормального тестування UX. Добре що є карплей зі своїм інтерфейсом, це дозволяє не зважати на китайську поробку.
AL® 02.07.2025 19:45 пишет: Читаю всіляки там новини, типу CEO Ford визнав Xiaomi SU7 кращим (особливо останні абзаци, де типу вже европейці переймають досвід), порівнюю ціни, комплектації..
То вже можна чи ще ні?
Фіг з ними, з персональними даними, які можуть тянути втіхаря китайці... не стрьомає, що можуть віддалено тупо окірпічить машину? Чи я дарма переживаю, такий час, що зараз вже китайці випередили зажравшихся европейців?
зная твои суперспособности, я прямо хотел бы, чтобы ты купил китайца и потом вел блог того, что и как у него отрыгнуло и отвалилось и зависло
В ответ на: Після перших незалежних випробувань нового електричного кросовера Xiaomi YU7 Max на трасі стався інцидент з гальмівною системою кросовера. Мережею ширяться фотографії палаючих передніх гальм. Це означає, що друга модель бренду має такі ж проблеми, що й седан SU7.
AL® 02.07.2025 19:45 пишет: Читаю всіляки там новини, типу CEO Ford визнав Xiaomi SU7 кращим (особливо останні абзаци, де типу вже европейці переймають досвід), порівнюю ціни, комплектації..
То вже можна чи ще ні?
Фіг з ними, з персональними даними, які можуть тянути втіхаря китайці... не стрьомає, що можуть віддалено тупо окірпічить машину? Чи я дарма переживаю, такий час, що зараз вже китайці випередили зажравшихся европейців?
я вже 2 роки на «британському» китайці. З точки зору якості збірки та взагалі саме автомобільної частини (підвіски, кузова, керованості, ергономіки, якості матеріалів) питань взагалі не виникає, якщо воно відстає від умовного вагу, то не сильно і свої гроші точно вартує, але от що стосується інтерфейсу та мультимедіа, то воно хоч не сильно глючить, але видно що розроблялось аби було, без нормального тестування UX. Добре що є карплей зі своїм інтерфейсом, це дозволяє не зважати на китайську поробку.
Мене також цікавлять всі ті ассистанси (хоча мабуть це також електроніка) типу наскільки плавно адаптивний круїз працює (наприклад в теслі досить різко стартує, навіть при виборі в меню плавно, а ось bmw ix9 -сподобалось), втримання в полосі, уникнення зіткнення, шумоізоляція, комфорт в дорозі скажімо так. Також освітлення фар, бо чесно кажучи матрична фара яка щось там вирізає мені до сраки, а ось щоб яскраво світило з чіткою границею - так. Думаю зараз вже немає ксенонів,всі ЛЕД ставлять або лазер, але ЛЕД він різний..
AL® 02.07.2025 19:45 пишет: Читаю всіляки там новини, типу CEO Ford визнав Xiaomi SU7 кращим (особливо останні абзаци, де типу вже европейці переймають досвід), порівнюю ціни, комплектації..
То вже можна чи ще ні?
Фіг з ними, з персональними даними, які можуть тянути втіхаря китайці... не стрьомає, що можуть віддалено тупо окірпічить машину? Чи я дарма переживаю, такий час, що зараз вже китайці випередили зажравшихся европейців?
зная твои суперспособности, я прямо хотел бы, чтобы ты купил китайца и потом вел блог того, что и как у него отрыгнуло и отвалилось и зависло
ти знаєш, після того, як я на своєму новенькому (до 5 років) "европейці" по три рази міняв проводку з задніх колес до баку (і це типу ну всім відомо),а ось на цій машині на 70ткм вже каталізатор змінив (а багато інших власників і adBlue бак змінили), то казати що прям у китайців біда, а у старичків - все ок, не можна. Але я дивлюсь, вибору 7 місць дуже мало у китайців, особливо якщо три окремі сідухи хочу..
Ну і гарантія, звісно, має роль. Я хоч по гарантії цього разу не зміг нічого поміняти, все міняв за свої, але хоча б офіційні сервіси у всіх европейських країнах є.
краще б зробили дешевшу версію 124 Мерседеса з атмосферним 3.0 дизелем ( ну чи навіть турбо), автоматом, елеткропакетом, абс, есп та клімат коньтролем і і такою ж надійністю-) все решта можна робити самому-))
В ответ на: ти знаєш, після того, як я на своєму новенькому (до 5 років) "европейці" по три рази міняв проводку з задніх колес до баку (і це типу ну всім відомо),а ось на цій машині на 70ткм вже каталізатор змінив (а багато інших власників і adBlue бак змінили), то казати що прям у китайців біда, а у старичків - все ок, не можна. Але я дивлюсь, вибору 7 місць дуже мало у китайців, особливо якщо три окремі сідухи хочу..
и обе машины французы, если я не ошибаюсь? а зачем ты их покупаешь, если они делают тебе нервы?
UA 03.07.2025 10:19 пишет: краще б зробили дешевшу версію 124 Мерседеса з атмосферним 3.0 дизелем ( ну чи навіть турбо), автоматом, елеткропакетом, абс, есп та клімат коньтролем і і такою ж надійністю-) все решта можна робити самому-))
Так этому мерсу лет 30. Мало кому такое уже сейчас надо, вернее простая надежная машина, еще что б и под ГБО 4 поколения, она то будет пользоваться спросом, но только в странах не очень богатых и соответственно много таких "типа мерсов" не продашь. Да даже у нас, уже всем надо и климат и что б адаптиров криз и прочую роскошь...
AL® 02.07.2025 19:45 пишет: Читаю всіляки там новини, типу CEO Ford визнав Xiaomi SU7 кращим (особливо останні абзаци, де типу вже европейці переймають досвід), порівнюю ціни, комплектації..
То вже можна чи ще ні?
Фіг з ними, з персональними даними, які можуть тянути втіхаря китайці... не стрьомає, що можуть віддалено тупо окірпічить машину? Чи я дарма переживаю, такий час, що зараз вже китайці випередили зажравшихся европейців?
зная твои суперспособности, я прямо хотел бы, чтобы ты купил китайца и потом вел блог того, что и как у него отрыгнуло и отвалилось и зависло
ти знаєш, після того, як я на своєму новенькому (до 5 років) "европейці" по три рази міняв проводку з задніх колес до баку (і це типу ну всім відомо),а ось на цій машині на 70ткм вже каталізатор змінив (а багато інших власників і adBlue бак змінили), то казати що прям у китайців біда, а у старичків - все ок, не можна. Але я дивлюсь, вибору 7 місць дуже мало у китайців, особливо якщо три окремі сідухи хочу..
Ну і гарантія, звісно, має роль. Я хоч по гарантії цього разу не зміг нічого поміняти, все міняв за свої, але хоча б офіційні сервіси у всіх европейських країнах є.
HD_Zed 03.07.2025 09:50 пишет: Рекомендовано до покупки!
В ответ на: Після перших незалежних випробувань нового електричного кросовера Xiaomi YU7 Max на трасі стався інцидент з гальмівною системою кросовера. Мережею ширяться фотографії палаючих передніх гальм. Це означає, що друга модель бренду має такі ж проблеми, що й седан SU7.
А блогери все ще хочуть на китайських треках з масовими версіями кросовера повторити витівки підготованої версії седану на Нюрбургрингу. А потім у них "зрада". Якщо мав би бажання придбати китайця, то така "новина" не була б стоп-фактором.
А блогери все ще хочуть на китайських треках з масовими версіями кросовера повторити витівки підготованої версії седану на Нюрбургрингу. А потім у них "зрада". Якщо мав би бажання придбати китайця, то така "новина" не була б стоп-фактором.
Ну якраз повторити подвиг китайця на Нюрнбургу майже вийшло, тільки машина вижила
А блогери все ще хочуть на китайських треках з масовими версіями кросовера повторити витівки підготованої версії седану на Нюрбургрингу. А потім у них "зрада". Якщо мав би бажання придбати китайця, то така "новина" не була б стоп-фактором.
Ну якраз повторити подвиг китайця на Нюрнбургу якраз майже вийшло, тільки машина вижила
Що вийшло, окрім факапу? Якийсь ноунейм-китайський трек, блохер і мас-маркет автівка, що вони могли повторити з Нюрбурга?
А блогери все ще хочуть на китайських треках з масовими версіями кросовера повторити витівки підготованої версії седану на Нюрбургрингу. А потім у них "зрада". Якщо мав би бажання придбати китайця, то така "новина" не була б стоп-фактором.
Ну якраз повторити подвиг китайця на Нюрнбургу якраз майже вийшло, тільки машина вижила
Що вийшло, окрім факапу? Якийсь ноунейм-китайський трек, блохер і мас-маркет автівка, що вони могли повторити з Нюрбурга?
Пардон муа, чомусь думав що цей факап стався на Нюрнбургу