Якщо до 10 то фьюжн дивитись тільки на 2.5 атмо... Але це скоріш за все буде вже добряче поюзане в Україні, або не слабо влуплене в США і викуплене за пару кілобаксів. В бюджеті 12-13 вже можна знайти непогане авто з компромісами...
Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант. Тільки знайти з оригінальним пробігом. Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
Якщо до 10 то фьюжн дивитись тільки на 2.5 атмо... Але це скоріш за все буде вже добряче поюзане в Україні, або не слабо влуплене в США і викуплене за пару кілобаксів. В бюджеті 12-13 вже можна знайти непогане авто з компромісами...
Так, тільки 2.5, але і жере він... На них вже низ ринку 7.5, хочу поїхати подивитись, що продають по 8.5-9
juiT 22.08.2025 14:09 пишет: Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант. Тільки знайти з оригінальним пробігом. Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)
Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року
juiT 22.08.2025 14:09 пишет: Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант. Тільки знайти з оригінальним пробігом. Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
а вони цілі е з Америки? Ну і чекати скільки? А якщо биток то ще і ремонтувати і того пів року мінімум, краще по місту шукати
В теорії можна пошукати якісь офіційні і30/Сід, може навіть вагон попаде. Мазда 3 в теорії десь в тому бджеті мала б бути. 308 пижик десь там валяється поблизу 10
juiT 22.08.2025 14:09 пишет: Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант. Тільки знайти з оригінальним пробігом. Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)
Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року
juiT 22.08.2025 14:09 пишет: Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант. Тільки знайти з оригінальним пробігом. Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)
Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року
juiT 22.08.2025 14:09 пишет: Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант. Тільки знайти з оригінальним пробігом. Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)
Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року
Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий. Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.
juiT 22.08.2025 14:09 пишет: Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант. Тільки знайти з оригінальним пробігом. Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)
Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року
Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий. Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.
Фольц більш народний автомобіль, запчастини, обслуговування, продаж, в рази простіше мазди До того, 3ка в такому бюджеті буде старша...і скайектів
Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року
Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий. Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.
Фольц більш народний автомобіль, запчастини, обслуговування, продаж, в рази простіше мазди До того, 3ка в такому бюджеті буде старша...і скайектів
Напевно так не можна порівнювати, але все ж таки. Маю мазду на скайектіві 13 року. Проїхав на ній 40тис км з 170 до 210 без проблем. Міняв тільки натяжну станцію обвідних ременів. Мав три джетти тих же років які здавав в оренду. Пробігів там вийшло звісно більше, але все одно можу сказати, що то не зовсім безпроблемні автомобілі. Ремонтував супер надійну механіку тричі. Глючила катушка, інша електрика. Ремонтував мотор. По ходовій якісь нюанси і таке інше. Так до чого це я? Якщо мазда одразу нормальна, то і проблем з нею не буде + всяке буває навіть у надійних простих агрегатах у джети. І джету з турбіною взяв би без питань. Якщо вона жива, то на мій час володіння вистачить. Або відремонтую да і все. Тим паче не чув, щоб турбіни якось массово виходили з ладу.
Хюндайчики теж доречі хороші авто. Був акцент 2012року, ходив не гірше за джетту якусь, а в обслузі дешевше помітно. Тому акцент чи елантра гарний варіант. Треба тільки розбиратися які мотори і коли страждали від задірів.
Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий. Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.
Фольц більш народний автомобіль, запчастини, обслуговування, продаж, в рази простіше мазди До того, 3ка в такому бюджеті буде старша...і скайектів
Напевно так не можна порівнювати, але все ж таки. Маю мазду на скайектіві 13 року. Проїхав на ній 40тис км з 170 до 210 без проблем. Міняв тільки натяжну станцію обвідних ременів. Мав три джетти тих же років які здавав в оренду. Пробігів там вийшло звісно більше, але все одно можу сказати, що то не зовсім безпроблемні автомобілі. Ремонтував супер надійну механіку тричі. Глючила катушка, інша електрика. Ремонтував мотор. По ходовій якісь нюанси і таке інше. Так до чого це я? Якщо мазда одразу нормальна, то і проблем з нею не буде + всяке буває навіть у надійних простих агрегатах у джети. І джету з турбіною взяв би без питань. Якщо вона жива, то на мій час володіння вистачить. Або відремонтую да і все. Тим паче не чув, щоб турбіни якось массово виходили з ладу.
Якщо мазда не ламається, то гуд, але якщо щось пішло не так, готуй гаманець, японці не дешеві в ремонті Джети по низу ринку буде дуже важко знайти живу
Також дивлюсь елантру/форте (після 15 року, до 15 були задири), 308 на дизелі (не бою), фюжен (класна баржа, але теж саме, що і джетою)