Продав свій гібридний РАВ. За сім років та 92 тис. км експлуатації із позапланових замін - на 70 тис. сайленти важелів у задній підвісці. Можна було поставити неоригінал, але вирішив не заморочуватись поміняв важелі у зборі. 7000 грн. за два плюс робота. Все інше тільки ТО. Тепер шукаю заміну. В першу чергу дивлюсь на гібриди, бюджет +- 36000 у.о., пробіг до 50000:
1.RAV 4 Hybrid Activ+ 2WD
2.Tucson 1,6 Hybrid Dynamic 2 WD
3. Ford Kuga 2,5 Hybrid Titanium 2 WD
4. Із не гібридів концептуально подобається Мазда СХ5 2,5 4WD.
РАВ найзрозуміліший для мене, але найдорожчий. За ці гроші із найсвіжішого виходить 2022/2023 роки.
Тусан в салоні прикольніший та якісніший. Можна взяти новий із салону. Але начитався про задири та перегрів коробки на двигунах 2.0 6АТ. Не знаю, чи стосується це двигуна 1,6 GDI, а коробка тут така сама.
Форд дуже схожий на Тойоту по гібридній системі та двигуну. Тобто має бути надійно та просто. Їде краще РАВа. Салон - великий. Можна взяти новий з салону 2024 року. Мінуси - найпростіша комплектація, прості матеріали. А головне не знаю, як Форд взагалі по надійності, експлуатації. Знаю, що на Фокусі2 щоб замінити салонний фільтр треба знімати педаль газу. Нафіга таке? Щоб самому не можна було замінити? Чи є подібна фігня у Куги?
Мазда має найякісніший салон. Але найнезручніший серед усіх. Ну витрата пального майже у 1,5-2 рази більша за іншиі. Також в суму влазить тільки авто 22-24 року.
Що порадите? Хто їздив на цих автівках? Поділіться досвідом. А може ще щось порадите
В ответ на: Знаю, що на Фокусі2 щоб замінити салонний фільтр треба знімати педаль газу.
На 3м фокусе салонный фильтр менялся из бардачка, как у всех. На Куге - не скажу, авто пока на гарантии, меняют на СТО без меня. Но, судя по времени, которое ТО заменяет, педали тоже никто не меняет. Единственное, что отмечу, официалы "Форда" - не особо дешевые. Но новая машина - это таки новая машина.
А як взагалі машина по надійності? Що робив, окрім ТО? Чи комфортно їхати на дальняк, особливо для задніх пасажирів? Як шумка? Що не подобається? Купив би ще раз?
NID 16.09.2025 17:48 пишет: Імхо не було сенсу продавати РАВ4. Треба було його ще покатати років 3-5, і оновитись на РАВ4 нового покоління. А так - шило на мило.
Теж не розумію нащо міняти 7-річного гібрида із пробіго 92К км і потім морочити собі голову що взяти взамін. Розумію суть замін своїх сімейних 2 машин за останні 3 місяці: одне 11-річна електричка Зое із батарейкою 22 км що далеко не їде, друге - 17-річний газ-бензин на механіці з пробігом 202 який морально застарів, то навіть голова сильно не боліла на що поміняти, бо по-суті на що б свіже не поміняв то все одно гірше не получиться, а тут продати свіжу не вгрохану машину і думати що б це взяти.
А як взагалі машина по надійності? Що робив, окрім ТО?
Ну, у меня пробег - 26 тыс, так что ничего, кроме ТО, не делал. Единственный момент, что я не смотрю на регламент, а делаю ТО не раз в 20 тыс, как это рекомендуют официалы, а сократил межсервисный интервал до 10 тыс. Но это обычная рекомендация всех автблогеров всем владельцам "горячих" движков с непосредственным впрыском. Точно так же планирую делать с Гольфом. Если точнее, я меняю масло не по пробегу, а по моточасам, которые бортовик Куги, кстати, считать умеет, и у меня интервал - 250+- моточасов. Из незапланированного, на 23х тысячах поменял задние колодки, передние, скорее всего пойдут под замену на следующем то (30 тыс.)
Dmitrik 16.09.2025 15:22 пишет:
Чи комфортно їхати на дальняк, особливо для задніх пасажирів?
Форд традиционно делает жесткие машины, обратная сторона хорошей управляемости. А у меня еще и модификация STLine, которая на момент покупки заключалась в меньшем клиренсе, и в более жестких амортизаторах. Но я привык , и в моей семье никто не жалуется. Зато крены практически отсутствуют, и при быстром прохождениикрутых кривых основная проблема в том, что, из-за высокой посадки, центробежная сила сносит водителя и пассажиров, а авто все еще находится на траектории. Но если хочется мягкой подвески, то ищи таки другое авто. В остальном, для дальних семейных поездок авто подходит хорошо - сзади места с запасом, багажник немаленький, большой плюс в том, что задние сидушки могут сдвигаться, и можно менять наклон спинки. Трассу держит отменно, даже 180 км/ч скорость не особо ощущается, машина прекрасно ведет себя на трассе, ловить не надо, но на большей скорости становится слишком шумно. Вообще, управляемость была всегда фишкой "Форда", и эта фишка ощущается даже у кроссовка, особенно, когда начинаешь крутиться на карпатских кривулинах трассы "Киев-Чоп".
Dmitrik 16.09.2025 15:22 пишет:
Як шумка?
Как написал выще, до 180 км/ч - без каких-либо претензий, в салоне вполне тихо.
Dmitrik 16.09.2025 15:22 пишет: Що не подобається?
Ну, у меня 3х-цилиндровый "Экобуст", соответственно, на холостых ощутимы вибрации. Это из объективного. Из субъективного, к Куге претензия только одна - это кроссовер, а я кроссоверы особо не жалую, управляется он таки по-кроссоверному, и, какие бы я диферамбы я выше ему не пел, все равно, пересаживаясь с Гольфа, я чувствую эти дополнительные 200 кило массы, и я чувствую, что центр тяжести этой "махины" лежит намного выше - ощущения от авто при маневрировании, совсем не такие, которые были бы мне по-фану. Но, с учетом того, что на постоянной основе на Куге ездит жена, то это вообще не проблема, я катаюсь на Форде, либо эпизодически, либо в отпуске, а для дальних поездок на высокой скорости Куга приспособлена весьма неплохо.
Dmitrik 16.09.2025 15:22 пишет:
Купив би ще раз?
Ну, я по жизни был адептом пузотерочных универсалов. Кугу взял в тот момент, когда особых альтернатив не было: либо "Октавию" в течение полугода, либо "Леон" в течение года. Так что мысли были, если брать кроссовок, то хотя бы такой, который будет более-менее рулиться. И в этом мои ожидания оправдались вполне. И если остановиться на той ситуации, которая сложилась сейчас, когда у меня, любимого, есть мелкая пузотерка, чтобы порулить, а надо брать в семью большое авто для дальних семейных поездок в отпуск, и чтоб жена по пробкам на работу кататлась, то взял бы снова без вопросов. Среди альтернатив вижу только СХ-5, но мне почему-то она показалась теснее, и я очень не люблю дерматиново-кожанные салоны, тряпка в использовании намного приятнее. Опять же расход у атмосферного 2.5, при сопоставимой мощности, не будет таким же, как у впрыскового турбодвижка. Остальное будет, либо валкое, либо заметно дороже.
juiT 16.09.2025 19:21 пишет: Якщо вже продав, то замовляй Лексус із США з мінімальним ДТП.
людині яка купувала собі в салоні нове авто радити біток))) така собі історія
Візміть нового рав знову...розумію що не буде вже тієї емоціі але це краще з вашого переліку на мою думку. бо сідати на нижче по якості авто то точно не цікаво
boyko_s 16.09.2025 18:36 пишет: рассчитанные на абсолютно разную манеру езды.
як не світлофор, то затор, чи пішохідний перехід. ПС. Також не зрозумів, навіщо було продавати майже нове авто, ще й з салону куплене?
Ну то вже зроблено. Продав (до речі за ту суму, яку хотів по верху ринку) і треба рухатись далі. Наступний РАВ думаю буде десь з 50 стартувати, нинішній- з 40, тому гіпотетична різниця у грошах між моїм старим та наступним напевно була би дуже значна. А дивлячись на Камрі 80 у порівнянні з Камрі 70, то взагалі не розумію у чому сенс та новизна нових моделей. Битки не розглядаю зовсім. Не вмію я їх готувати. Тут купувати готове шило у мішку не хочу, а самому вибирати, везти та ремонтувати - буде довго та геморно. Тому розглядаю тільки офіціалів. Але якщо є перевірені люди, то скиньте координати, подивлюсь. По Форду зрозумів, що не моє. Про Тусон надивися страшилок в ютюбі, тому утримаюсь навсяк випадок. Залишаються РАВ та СХ5. Наскільки Мазда буде різнитись в експлуатації у п'ятирічній перспективі по надійності, геморності та загальній вартості володіння?
Dmitrik 16.09.2025 11:14 пишет: Продав свій гібридний РАВ.
Тепер шукаю заміну. В першу чергу дивлюсь на гібриди, бюджет +- 36000 у.о., пробіг до 50000:
усі інші гібриди будуть тобі "не такі" після тойотівського. так що, можливо, просто пошукай гарний бв рав 23-24 років, але підніми бюджет та візьми ту комплектацію, де вже є панорамний огляд, сліпі зони, автогальмування вперед-назад, автодальній, підігрв усієї поверхні лобового скла.
Dmitrik 17.09.2025 11:15 пишет: Залишаються РАВ та СХ5. Наскільки Мазда буде різнитись в експлуатації у п'ятирічній перспективі по надійності, геморності та загальній вартості володіння?
ти покатайся спочатку на мазді, бо це реально найтісніший салон в класі. + атмодвигун зі звичайним гідро автоматом, після гібриду та планєтарки тойоти, це не шаг назад навіть, а у прірву минулого сторіччя.
в твоем случае РАВ 23-24 года. как советовали вот только что. Понятно, что он уже устарел т.к. есть новый кузов, но зато может кто по норм цене отдаст.
Абрвалг 17.09.2025 11:21 пишет: в твоем случае РАВ 23-24 года. как советовали вот только что. Понятно, что он уже устарел т.к. есть новый кузов, но зато может кто по норм цене отдаст.
коли він то рав 6 покоління приїде до нас? десь влітку 2026 ))) та й як завжди +10куе до вартості буде )))
коли він то рав 6 покоління приїде до нас? десь влітку 2026 ))) та й як завжди +10куе до вартості буде )))
офіціали кажуть - осінь 26-го, але це не точно. може і привезуть машин 500, які розійдуться за місяць по своїм. вартість точно буде вищою, думаю від 45 кує буде вхід.
Я б радив просто піти потестрайвити всі варіанти і вибрати те що найбільше сподобається. Хоча якщо дивитись на 5-10 років наперед і думати як то продати - то Тойота поза конкуренцією П.С.: Там ще Стеллантіс наче гібриди возить (Пужо 3008 і тд) - але треба обережно дивитись що вони пропонують - чи мілд чи HEV
Абрвалг 17.09.2025 11:21 пишет: в твоем случае РАВ 23-24 года. как советовали вот только что. Понятно, что он уже устарел т.к. есть новый кузов, но зато может кто по норм цене отдаст.
коли він то рав 6 покоління приїде до нас? десь влітку 2026 ))) та й як завжди +10куе до вартості буде )))
тем более, если нет нового, то и 23года будет еще год как новый.
Dmitrik 17.09.2025 11:15 пишет: Наскільки Мазда буде різнитись в експлуатації у п'ятирічній перспективі по надійності, геморності та загальній вартості володіння?
Ну, у моего коллеги как раз такая мазда в фулле, в фирменном алом цвете, кстати, уже лет пять, как минимум. Ни разу не слышал, чтобы он хоть раз на что-то пожаловался. IMHO, с учетом того, сколько лет эта модель выпускается, там уже вылизано все, что могло вылезти, так что проблем быть не должно. Я вообще сторонник покупки авто исключительно после фейс-лифта - меньше шансов нарваться на "детскую болезнь".