Камради, "мопед не мій". Короткі вводні: літні батьки хочуть купити родині сина авто. Хочуть виключно електричку (будь які інші альтернативи не обговорюються), оскільки це сучасно, екологічно і взагалі в тренді. Бачили у сусіда якогось китайця - враження як від космічного корабля. Родина мешкає в будинку, можливість встановлення зарядки є. Що очікується від авто: - комфортне розміщення 2 дорослих та 2 підліткив; - оскільки це єдине авто - наявність хоч якогось багажника; - можливість проїхати на одному заряді в будь яку погоду при використанні будь яких систем комфорту не менш ніж 200 км. (100 км відстань між ними та батьками). Жодних виключень (зарядитись у батьків / на швидкій зарядці/ тощо). - бажано, але не критично європейське авто із максимальною підтримкою всіх онлайн плюшек, бо це одна з причин вибору саме електрички. - дуже сильно бажано не "зроблений для себе штатівський франкенштейн"; - бюджет 25кує. і це максимальний максимум; - оскільки, скоріш за все це буде бв, дуже дуже бажано, щоб авто не потребував найближчі 2-3 роки вкладень.
Я не дуже впевнений, що саме моє слово буде останнє, проте сподіваюсь, що до мене прислухаються. всі мої знання по електрокарах обмежуються тим, що Вольво ЕХ30 повне гімно (катав тиждень для тесту). Буду вдячний спільноті за можливість хоча б звузити коло потенційних претендентів на купівлю.
з такими вимогами до запасу ходу та багажнику в бюджеті 25к мабуть альтернативи Теслі немає...
Камради, "мопед не мій". Короткі вводні: літні батьки хочуть купити родині сина авто. Хочуть виключно електричку (будь які інші альтернативи не обговорюються), оскільки це сучасно, екологічно і взагалі в тренді. Бачили у сусіда якогось китайця - враження як від космічного корабля. Родина мешкає в будинку, можливість встановлення зарядки є. Що очікується від авто: - комфортне розміщення 2 дорослих та 2 підліткив; - оскільки це єдине авто - наявність хоч якогось багажника; - можливість проїхати на одному заряді в будь яку погоду при використанні будь яких систем комфорту не менш ніж 200 км. (100 км відстань між ними та батьками). Жодних виключень (зарядитись у батьків / на швидкій зарядці/ тощо). - бажано, але не критично європейське авто із максимальною підтримкою всіх онлайн плюшек, бо це одна з причин вибору саме електрички. - дуже сильно бажано не "зроблений для себе штатівський франкенштейн"; - бюджет 25кує. і це максимальний максимум; - оскільки, скоріш за все це буде бв, дуже дуже бажано, щоб авто не потребував найближчі 2-3 роки вкладень.
Я не дуже впевнений, що саме моє слово буде останнє, проте сподіваюсь, що до мене прислухаються. всі мої знання по електрокарах обмежуються тим, що Вольво ЕХ30 повне гімно (катав тиждень для тесту). Буду вдячний спільноті за можливість хоча б звузити коло потенційних претендентів на купівлю.
якщо європейське і нове, то vw unyx pro з китаю під замовлення, можливо встигнуть до кінця року під пільговий податок. Якщо бв, то щось з Європи, типу еніака, варіантів більше, але кожен треба окремо розглядати, бо комплектації з Європи різні бувають.
По грошам і вимогам Юнікс получається, але треба ну дуже поспішати.
Я по Unyx думал изначально (мне нравится и визуально и внутри), хотя я предпочел бы ID.4 европейский. Просто не уверен, что вся вот это китайщина нормально будет функционировать. Ездить куда то и за какое то безумное бабло перепрошивать машину потому что вышла новая прошивка в которой убрали кучу глюков человек не будет.
бажано, але не критично європейське авто із максимальною підтримкою всіх онлайн плюшек, бо це одна з причин вибору саме електрички.
якщо цей пункт важливий то з китаю не підходять. хіба що офіціні типа MG. MG4 EV LUX + від 995 585 грн Спеціальна ціна для а/м 2023 м.р.
s Залишаються варіанти з Европи, США і у вказаному бюджеті тільки бу.
Я по Unyx думал изначально (мне нравится и визуально и внутри), хотя я предпочел бы ID.4 европейский. Просто не уверен, что вся вот это китайщина нормально будет функционировать. Ездить куда то и за какое то безумное бабло перепрошивать машину потому что вышла новая прошивка в которой убрали кучу глюков человек не будет.
я за Кіа або МГ - і те і те представлене офіційно, в ремонті не дороге, принаймні собі саме так би брав (але у мене вимоги трохи інші в плані розмірів, я для себе щось електричне більше Б класу взагалі на розглядаю) у кума старий HR-V зі штатів і вони вчотирьох (2+2) більш-менш розміщуються + багаж на дачу/з дачі - це як раз розмір Ніро чи МГ
Я по Unyx думал изначально (мне нравится и визуально и внутри), хотя я предпочел бы ID.4 европейский. Просто не уверен, что вся вот это китайщина нормально будет функционировать. Ездить куда то и за какое то безумное бабло перепрошивать машину потому что вышла новая прошивка в которой убрали кучу глюков человек не будет.
я за Кіа або МГ - і те і те представлене офіційно, в ремонті не дороге, принаймні собі саме так би брав (але у мене вимоги трохи інші в плані розмірів, я для себе щось електричне більше Б класу взагалі на розглядаю) у кума старий HR-V зі штатів і вони вчотирьох (2+2) більш-менш розміщуються + багаж на дачу/з дачі - це як раз розмір Ніро чи МГ
деякі електрички при габаритах Б класу мають місця в салоні як в С класі. за рахунок більш зручної компоновки на відміну від ДВс.
Я по Unyx думал изначально (мне нравится и визуально и внутри), хотя я предпочел бы ID.4 европейский. Просто не уверен, что вся вот это китайщина нормально будет функционировать. Ездить куда то и за какое то безумное бабло перепрошивать машину потому что вышла новая прошивка в которой убрали кучу глюков человек не будет.
я за Кіа або МГ - і те і те представлене офіційно, в ремонті не дороге, принаймні собі саме так би брав (але у мене вимоги трохи інші в плані розмірів, я для себе щось електричне більше Б класу взагалі на розглядаю) у кума старий HR-V зі штатів і вони вчотирьох (2+2) більш-менш розміщуються + багаж на дачу/з дачі - це як раз розмір Ніро чи МГ
деякі електрички при габаритах Б класу мають місця в салоні як в С класі. за рахунок більш зручної компоновки на відміну від ДВс.
салон у МГ досить місткий, а багажник на рівні звичайного Гольфа. Ніро в цьому плані має бути трохи кращий
деякі електрички при габаритах Б класу мають місця в салоні як в С класі. за рахунок більш зручної компоновки на відміну від ДВс.
Так. В ID.3 місця в салоні суттєво більше ніж в ХС60. +/- як шкода октавія, тільки багажни менше.
Я по Unyx думал изначально (мне нравится и визуально и внутри), хотя я предпочел бы ID.4 европейский. Просто не уверен, что вся вот это китайщина нормально будет функционировать. Ездить куда то и за какое то безумное бабло перепрошивать машину потому что вышла новая прошивка в которой убрали кучу глюков человек не будет.
я за Кіа або МГ - і те і те представлене офіційно, в ремонті не дороге, принаймні собі саме так би брав (але у мене вимоги трохи інші в плані розмірів, я для себе щось електричне більше Б класу взагалі на розглядаю) у кума старий HR-V зі штатів і вони вчотирьох (2+2) більш-менш розміщуються + багаж на дачу/з дачі - це як раз розмір Ніро чи МГ
деякі електрички при габаритах Б класу мають місця в салоні як в С класі. за рахунок більш зручної компоновки на відміну від ДВс.
напевно усі які розроблялися як електро. Катав на міев А клас - більший за Б. Зараз теж ніби Б, але просторіше за С. При цьому обидві вузькі та високі, для 100+кг не зручно напевно.
...
я за Кіа або МГ - і те і те представлене офіційно, в ремонті не дороге, принаймні собі саме так би брав (але у мене вимоги трохи інші в плані розмірів, я для себе щось електричне більше Б класу взагалі на розглядаю) у кума старий HR-V зі штатів і вони вчотирьох (2+2) більш-менш розміщуються + багаж на дачу/з дачі - це як раз розмір Ніро чи МГ
деякі електрички при габаритах Б класу мають місця в салоні як в С класі. за рахунок більш зручної компоновки на відміну від ДВс.
салон у МГ досить місткий, а багажник на рівні звичайного Гольфа. Ніро в цьому плані має бути трохи кращий
от тільки мг можна узяти новий хз гарантією. а ніро тільки бу. і мг спроектований на електричній платформі. ніро на універсальній з усіма мінусами універсальної платформи. але. тут ще невідомо що сподобається покупцю.
Варіантів, мабуть, не дуже і багато. Як на мене: Skoda Enyaq iV, VW ID.4, Kia e-Niro/Hyundai Kona 64. Подивитись їх вживу і вирішити. Хоча я не впевнений, що будуть гарні варіанти, бо ціни на електрички вже так нормально поповзли вгору - і на нові, і на б/в
Варіантів, мабуть, не дуже і багато. Як на мене: Skoda Enyaq iV, VW ID.4, Kia e-Niro/Hyundai Kona 64. Подивитись їх вживу і вирішити. Хоча я не впевнений, що будуть гарні варіанти, бо ціни на електрички вже так нормально поповзли вгору - і на нові, і на б/в
Из предварительного, что нравится субъективно мне: ID.4, Ioniq 5, e-Tron, Polestar 2.
Не понятно, правда, что там в них с батареями (качеством), стоимостью обслуживания ну и вообще.
ID.4, але з ось цим взимку буде доволі складно:
- можливість проїхати на одному заряді в будь яку погоду при використанні будь яких систем комфорту не менш ніж 200 км.
ID.4, але з ось цим взимку буде доволі складно:
- можливість проїхати на одному заряді в будь яку погоду при використанні будь яких систем комфорту не менш ніж 200 км.
Там же батарея 70+ неужели он жрет 30+ квт/ч зимой?
При відʼємних температурах - легко. Тим більше, якщо по трасі їхати.
При відʼємних температурах - легко. Тим більше, якщо по трасі їхати.
При швидкості умовні 90-110 км/год буде взимку брати більше 30кВт/100км? Серйозно? Чомусь думав про максимум 25-27кВт/100км айдішкою задньопривідною...
При відʼємних температурах - легко. Тим більше, якщо по трасі їхати.
При швидкості умовні 90-110 км/год буде взимку брати більше 30кВт/100км? Серйозно? Чомусь думав про максимум 25-27кВт/100км айдішкою задньопривідною...
90 по трасі це треба себе дуже не любити і дуже сильно любити ту електричку 110-130, як і на звичайному авто.