autoua
×
Autoua.netФорумПроблеми на дорогах

Наземні переходи.

Ірпінь
Сообщения: 10213
С нами с 28.02.2003

Наземні переходи.
      8 ноября 2025 в 11:24 Гілками

Чому це тут досі нема цієї найважливішої теми сучасності?
В моїй стрічці на фейсбуці вже скоро інших тем і не буде. Мабуть, треба перестати реагувати.
Найгарячіше - питання наземного напроти метро "Університет".


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Самурай ***
21 год за рулем, Киев
Сообщения: 9599
С нами с 01.12.2009

Re: Наземні переходи. [Re: LeonBuhgalter]
      8 ноября 2025 в 12:20 Гілками

LeonBuhgalter 08.11.2025 11:24 пишет:

Чому це тут досі нема цієї найважливішої теми сучасності?
В моїй стрічці на фейсбуці вже скоро інших тем і не буде. Мабуть, треба перестати реагувати.
Найгарячіше - питання наземного напроти метро "Університет".


IMHO: буйних треба примусово лікувати

Особливо тих з вивіскою "пасажири...", які "чомусь" переймаються виключно створенням перешкод для автівок (не думаючи, що це створить перешкоди й ГТ), але чомусь уникають питань саме сервісу та проблем, що стосується пасажирів. Ну й звісно люблять прикриватися особами з особливими потребами, хоча наземні переходи сприяють виключно збільшенню цієї аудиторії, а часто-густо й назавжди позбавляють будь-яких потреб взагалі.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель **
42 года (23 года за рулем), Frankfurt
Сообщения: 1276
С нами с 26.04.2014

Re: Наземні переходи. [Re: LeonBuhgalter]
      8 ноября 2025 в 18:42 Гілками

Между Бесарабской пл. и Цирком, на отрезке 1.8 км: 9 перекрестков и 6 регулируемых ПП. Что изменит седьмой регулируемый ПП? Эта стоячая магистраль вдруг куда-то поедет?

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
подсевший на форум **
38 лет за рулем, Киев
Сообщения: 26294
С нами с 31.10.2014

Re: Наземні переходи. [Re: Ingenieur]
      9 ноября 2025 в 09:07 Гілками

Ingenieur 08.11.2025 18:42 пишет:

Между Бесарабской пл. и Цирком, на отрезке 1.8 км: 9 перекрестков и 6 регулируемых ПП. Что изменит седьмой регулируемый ПП? Эта стоячая магистраль вдруг куда-то поедет?




Якщо проблема є то її слід вирішувати, а не поглиблювати. Можна переглянути режим руху на перпендикулярних вулицях і ліквідувати деякі перехрестя та світлофори, наприклад на перехресті із Рєпіна прибрати можливість проїзду поперек бульвару і залишити лише праві повороти, прибрати зайві пішохідні переходи коли в 100 метрах є ще один, прибрати смуги гт і скоротити кількість маршрутів гт на цій вулиці, чи принаймні зробити режим смуг гт як на Гаванському мості, жорстко відстежувати і карати паркуванців і т..п. І вулиця поїде.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P **
42 года (25 лет за рулем), Киев
Сообщения: 10365
С нами с 08.08.2008

Re: Наземні переходи. [Re: LeonBuhgalter]
      9 ноября 2025 в 09:29 Гілками

основна проблема заторів - багато транспорту.
багато транспорту, бо громадський транспорт не задовольняє потреби містян.
робимо зручне пересування в місті на громадському транспорті, зменшуємо бажання використовувати власний.
або можна просто заборонити ім користуватися. тупо не пускати в певні райони.
вам який більше підходить?
тому я всіляко підтримую покращення для пішоходів. бо місто для людей.
задоволений пішохід не купить авто.

стосовно переходу біля метро університет. він там не вплине на трафік. ну постоїте тут 40 секунд і на наступному світлофорі 40. а зараз просто на одному 80.
а пішоходам буде зручно.

проблема міста в тому, що на нього. як систему, забили. ці точкові вкраплення нічого суттєвого не покращать. треба системний підхід.

PS. от цікаво подивитися на реакцію, коли Хрещатик зроблять пішохідним.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
подсевший на форум **
38 лет за рулем, Киев
Сообщения: 26294
С нами с 31.10.2014

Re: Наземні переходи. [Re: DimonDSV]
      9 ноября 2025 в 09:51 Гілками

DimonDSV 09.11.2025 09:29 пишет:

основна проблема заторів - багато транспорту.
багато транспорту, бо громадський транспорт не задовольняє потреби містян.
робимо зручне пересування в місті на громадському транспорті, зменшуємо бажання використовувати власний.
або можна просто заборонити ім користуватися. тупо не пускати в певні райони.
вам який більше підходить?
тому я всіляко підтримую покращення для пішоходів. бо місто для людей.
задоволений пішохід не купить авто.

стосовно переходу біля метро університет. він там не вплине на трафік. ну постоїте тут 40 секунд і на наступному світлофорі 40. а зараз просто на одному 80.
а пішоходам буде зручно.

проблема міста в тому, що на нього. як систему, забили. ці точкові вкраплення нічого суттєвого не покращать. треба системний підхід.

PS. от цікаво подивитися на реакцію, коли Хрещатик зроблять пішохідним.




З у цілому вірного посилу робите абсолютно невірний висновок. Якщо транспорту забагато то треба вирішувати питання організації руху цього транспорту, а не приймати рішення, які ускладнюють рух. І місто воно не для пішоходів, воно для усіх мешканців, і тих хто пішки, і тих хто за кермом, і тих хто на гт. Єдине що мабуть з урахування розмірів, рельєфу та кліматУ Києва я б усяких велосі-пєдіків, електросамокатиків і моноколісників з цього переліку викинув. І усі містяни страждають від загазованості повітря, яка збільшується із кожним непотрібним переходом, світлофором, смугою гт (якою не ходить гт) мініколом і тому подібними вигадками киівської влади.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
ssb
Достоевский **
36 лет (18 лет за рулем), Киев
Сообщения: 7160
С нами с 25.01.2008

Re: Наземні переходи. [Re: harald67]
      9 ноября 2025 в 11:50 Гілками

harald67 09.11.2025 09:51 пишет:

смугою гт (якою не ходить гт)


Ну то може варто не
harald67 09.11.2025 09:07 пишет:

скоротити кількість маршрутів гт на цій вулиці


а навпаки?

Території міста (через велику щільність населення) в будь-якому разі не вистачить шоб набудувати доріг для всіх, шоб всі їздили автомобілями. Подивіться фотки з китаю з пробками на здоровенній кількості смуг. Єдиний прийнятний людський спосіб щось зробити - це зручний громадський транспорт. Чомусь Варшавою, Будапештом чи Берліном цілком комфортно пересуватись без авто.
І ти можеш скільки завгодно мріяти про те шоб не робити інфраструктуру для велосипедів і моноколіс, але от забуваєш що коли я їду кудись на колесі, то не займаю місце на дорозі автівкою. І не створюю пробки

Змінено ssb (11:53 09/11/2025)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
подсевший на форум **
38 лет за рулем, Киев
Сообщения: 26294
С нами с 31.10.2014

Re: Наземні переходи. [Re: ssb]
      9 ноября 2025 в 12:43 Гілками

ssb 09.11.2025 11:50 пишет:

harald67 09.11.2025 09:51 пишет:

смугою гт (якою не ходить гт)


Ну то може варто не
harald67 09.11.2025 09:07 пишет:

скоротити кількість маршрутів гт на цій вулиці


а навпаки?

Території міста (через велику щільність населення) в будь-якому разі не вистачить шоб набудувати доріг для всіх, шоб всі їздили автомобілями. Подивіться фотки з китаю з пробками на здоровенній кількості смуг. Єдиний прийнятний людський спосіб щось зробити - це зручний громадський транспорт. Чомусь Варшавою, Будапештом чи Берліном цілком комфортно пересуватись без авто.
І ти можеш скільки завгодно мріяти про те шоб не робити інфраструктуру для велосипедів і моноколіс, але от забуваєш що коли я їду кудись на колесі, то не займаю місце на дорозі автівкою. І не створюю пробки




Я і не кажу що я проти гт. Але ж його також треба нормально організовувати. Маршрути треба не тільки впроваджувати, а й прибирити незавантажені, а також змінювати маршрути. Більшість вагонів гт, які прямують бульваром Шевченка, на ділянці від метро університет до Хрещатика незавантажені. А наприклад тролейбус номер 15 порожній завжди, але усі так і ходять. І якщо маршрут гт вже існує, то доцільно запускати на нього рухомий склад. Наприклад є такий маршрут-привід - один із найстаріших автобусних маршрутів Києва - 62. На лінії зазвичай 2 автобуси, інтервал руху 35-40 хвилин. Нащо такий маршрут взагалі? Ну а усі ці велосіпєдіки , самокатіки та моноколеса просто створюють небезпеку на дорогах і тротуарах. Для їх використання у Києві необхідно щоб усі їх користувачі здавали іспит на знання пдр, були ідентифіковані та несли відповідальність за усі порушення пдр, у т.ч. за рахунок відеофіксації (як це зроблено у Токіо).


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар **
47 лет (28 лет за рулем), UA
Сообщения: 5307
С нами с 20.11.2003

Re: Наземні переходи. [Re: harald67]
      9 ноября 2025 в 12:55 Гілками

harald67 09.11.2025 12:43 пишет:

ssb 09.11.2025 11:50 пишет:

harald67 09.11.2025 09:51 пишет:

смугою гт (якою не ходить гт)


Ну то може варто не
В ответ на:

...



Ну то може варто не
harald67 09.11.2025 09:07 пишет:

скоротити кількість маршрутів гт на цій вулиці


а навпаки?

Території міста (через велику щільність населення) в будь-якому разі не вистачить шоб набудувати доріг для всіх, шоб всі їздили автомобілями. Подивіться фотки з китаю з пробками на здоровенній кількості смуг. Єдиний прийнятний людський спосіб щось зробити - це зручний громадський транспорт. Чомусь Варшавою, Будапештом чи Берліном цілком комфортно пересуватись без авто.
І ти можеш скільки завгодно мріяти про те шоб не робити інфраструктуру для велосипедів і моноколіс, але от забуваєш що коли я їду кудись на колесі, то не займаю місце на дорозі автівкою. І не створюю пробки




Я і не кажу що я проти гт. Але ж його також треба нормально організовувати. Маршрути треба не тільки впроваджувати, а й прибирити незавантажені, а також змінювати маршрути. Більшість вагонів гт, які прямують бульваром Шевченка, на ділянці від метро університет до Хрещатика незавантажені. А наприклад тролейбус номер 15 порожній завжди, але усі так і ходять. І якщо маршрут гт вже існує, то доцільно запускати на нього рухомий склад. Наприклад є такий маршрут-привід - один із найстаріших автобусних маршрутів Києва - 62. На лінії зазвичай 2 автобуси, інтервал руху 35-40 хвилин. Нащо такий маршрут взагалі? Ну а усі ці велосіпєдіки , самокатіки та моноколеса просто створюють небезпеку на дорогах і тротуарах. Для їх використання у Києві необхідно щоб усі їх користувачі здавали іспит на знання пдр, були ідентифіковані та несли відповідальність за усі порушення пдр, у т.ч. за рахунок відеофіксації (як це зроблено у Токіо).




з цими полосами ГТ суцільний іспанський сором, мало того, що по них гт дуже рідко їзде, порівняйте з Лондоном, Парижем, Амстердамом, Копенгагеном, де вони шугають через кожні 30 сек - 1 хв. А вишенкою на торті є те, що ці дебіли-водії чомусь випираються на сусідню смугу, а не їдуть на виділеній. От питання, напуркуа ото все робити Пєдалік ото все змавпував як карго-культ і грошей зпилили на цьому нормально


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
старый писатель *
Сообщения: 856
С нами с 31.08.2012

Re: Наземні переходи. [Re: LeonBuhgalter]
      9 ноября 2025 в 17:44 Гілками

Занадто багато питань зійшлося у цьому кейсі:
1. Питання заторів
2. Питання маломобільних груп населення
3. Питання прийняття управлінських рішень
4. Питання реалізації політичних інтересів
5. Питання самоідентифікації то піару активних громадян
6. Питання обстоювання інтересів пасивної більшості
7. Ідеологічна полеміка.
8. Звісно що питання роботи громадського транспорту.
9. Пітання функціонування то розвитку міста в цілому.
І, мабуть, ще можна багато чим доповнити список.

Зрозуміло, що проблеми в місті завжди є, і їх треба або вирішувати, або вони самоврегулюються. Є проблеми, які накопичились об'єктивно з плином часу і проблеми, які були цілком свідомо створені штучно.
В новітній історії, за комуни, Київ тривалий час не був, по факту, столичним містом. Це був, насамперед, промисловий центр і транспортний центр.
Відповідно, пасажиропотоки були сталі та прогнозовані. Відтак, розвивалась і підтримувалась історична радіально-кільцева система організації міста з природною особливістю - широкою рікою, і, відтак, апріорі обмеженим рухом між 2-ма берегами.
З часів відновлення незалежності, з 1991 року, місто стало набувати виражених столичних функцій. Кількість центральних структур влади розширювалась, відповідно це все діло обростало співробітниками, обслуговуючим персоналом, інфраструктурою. За цим всім у місто, як місце прийняття рішень, підтягнувся бізнес. Бізнес теж обріс інфраструктурами та обслугою. Таким чином, в місті тупо стало більше людей, яких теж треба було обслужити - надати побутові послуги, забезпечити харчуванням, дозвіллям...звісно, транспортом. Ну і, звісно, ця вся шоблалюдська маса має десь жити. Відтак, виник реактивний попит на житло.
В принципі, ринок це все врегулював. Крім одного. Кількість населення стабільно зростала.
І от саме в цей момент конче було необхідна концепція - що з цим робити, адже місто явно перевантажене населенням, і коли мережі комунальні та комунікацій зійдуть з орбіти - стало тільки питанням часу. Ну це й по сьогодняшній день продовжується.
Але ніякої концепції/ стратегії, звісно, ніхто не робив. Бо ж бабло насамперед. А бабло житлобудівна галузь давала в астрономічних масштабах. Звісно, ж, там де бабло - там і корупція. Але пофігу. Поки можна косити бабло, то це треба робити. Власне такою логікою і керувалась міська влада - і вабще неважливо як той мер називався, - а риночок, в принципі питання життєдіяльності міста регулював.
Все це варилося у своєму соці до того моменту, поки в двох світлих головах Клічка та Бахматова не виникла мисль попіаритись на вирішенні транспортних проблем, читати:"побороти затори". Спонукав цьому банальний факт, що Бахматова вкурвило, що він стоїть у пробці разом із всіма. (Пруфи, зараз не відкопаю, але точно пам'ятаю.. повірте на слово)) Клічко ж досить довго перебував в Німеччині, де милувався місцевими велосипедистами і така картинка запала йому у свідомість. Але ж, звісно, з поправкою на ментальність. І концепція отримала такий вигляд: "лохі будуть ходити пішки та їздити на вєліках. Ну і в метро, пес із ними. А нормальні пацани будуть нормально їздити по вільних дорогах!"
І вже мало хто пригадає бахматовську риганину про "зменшити на 500 тисяч приватних авто кількість машин в місті", "наша задача, щоби люди ходили пішки"
Далі - діло техніки. Як зменшити кількість машин? ЕВРІКА! заборонити паркування!
У пацанів всі парковки у дворах за шлагбаумами, вони нічого не втрачають. А лохам не буде де ставити корито - і вони підуть пішки.
І з цього місця почалася ідеологічна спецоперація. По 3-х основних напрямках:
1 - знищення паркомісць. "Тротуари для людей"
2 - евакуація авто. "Заробив на авто, значить заробиш і на парковку"
3 - облаштування велодоріжок. "Ми всі прямуємо в Європу, а там всі на велосипедах"

Четвертою була спецоперація "доступний громадський транспорт". Навіть глумитися не буду над цим)

Внєзапно вияснилось, що на такій концепції можна ще й нєхіло прикурити: евакуація, стовпчики, облаштування велосмуг, знаки і тд. Плюс непрямий профіт - оренда самокатів, лобіювання нелегальних таксі транспортних агрегаторів, маршрутки за кеш і тд.

Для обслуговування ідеології були на скору руку створені усілякі об'єднання ініціативних ідіотів "зупини лося"(точно пам'ятаю, як вони з Бахматовим катались і розповідали проміжну концепцію "запаркуватись можна вільно, тільки треба пройти 50 /потім 100, 200, 300 метрів/), асоціація велосипедистів Києва (яка до тепер боїться озвучити їхню кількість, власне велосипедистів, у Києві), всілякі урбаністи..
При чому сильно їх годувати не треба - насипати тільки керівникам. А ті вже безкорисних фанатиків знайдуть у потрібній для агітації кількості.) А бабло на погодувати, з огляду на попередній абзац, - не проблема знайти.

Бонусом стала електоральна виграшність концепції. Бабушки Черновецького - тепер бабушкі Клічка, - досить дисциплінований та масовий електорат та 100 пудів будуть голосувати за мера, який покарав злодія, що накрав на авто, або лярву, яка насмоктала.
Ну і понятно, коли на заході розповідаєш про утиски місцевого самоврядування, то завжди можна махати перед публікою велосипедними лосінами в статусі борця за екологію - там це люблять. Про вирубку дерев, намив пісків та решту дрібниць можна не згадувати, це складно для іноземців.

Все в принципі у них получалось непогано, але транспортні проблеми - тобто затори, - як не зникали, так і не зникли.
Бо тупі кияни замість пересідати на велосипеди все рівно продовжували їздити на авто. Навіть в ковід, коли навіть громадський транспорт закрили для лохів.
Про те, що велосипед у Києві невзлетить, написано вже не раз. Але звісно ж це суперечить ідеології та на рівні місцевої влади за Клічка не те що не буде визнано, але й публічної дискусії влада про це уникає. Відгавкуються за ідею, як правило, ультраліві, власне, як і в кейсі з переходом.
Але йдемо далі. У ідеодлогічному пориві додалися смуги громадського транспорту. По факту ту саму Троєщину ще більше відрізали від метро (реального, не легендарного), тай інші райони теж обмежили. Морквинку отримали тільки на Вєніку, але за своє метро(коли/якщо воно буде) вони вистраждають сповна.

Цікаво мені, насправді, інше. В результаті цієї всієї транспортної вакханалії настане якійсь ефект. Але мабуцть не той, на який розраховували Клічко з Бахматовим.
Тут, звісно, також зіграв фактор війни. Мені виглядає так, що внаслідок усіх чинників у Києві докорінно зміняться обсяги та напрямки пасажиропотоків. Що б не говорили ліві, а ці всі дурбаносрачі зараз виникають у парадигмі все того ж радіально-кільцевого устрою міста. На прикладі Сагайдачного - вони таки досягнуть того, що бізнес тупо піде геть із середмістя, а з бізнесом піде й інфраструктура обслуги.
На десяти велосексуалістах, що пьють безлактозне єблачино, всі кафешки Подола касу не піднімуть. Платоспроможний покупець, внєзапно, голосує колесами)
Бізнес, торгівля піде туди, де буде платоспроможність і зручність. А це не факт, що буде на території міста. І дуже сумніваюсь, що у сучасної міської влади є відповіді на нові виклики.
В принципі, оцінку діяльності міській владі повинні ставити громадяни. На виборах. А поки ми вибору позбавлені, то й міська влада починає від землі відриватися зовсім. Оці всі реконструкції шляхопроводів, ага, і реконструкція привокзальної площі, як вишенька неадекватності на торті з коржем безвідповідальності, кремом некомпетентності та посипкою з корупції.

Змінено c-cam (20:51 09/11/2025)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель **
42 года (23 года за рулем), Frankfurt
Сообщения: 1276
С нами с 26.04.2014

Re: Наземні переходи. [Re: c-cam]
      9 ноября 2025 в 22:26 Гілками

c-cam 09.11.2025 17:44 пишет:

На прикладі Сагайдачного - вони таки досягнуть того, що бізнес тупо піде геть із середмістя, а з бізнесом піде й інфраструктура обслуги.
На десяти велосексуалістах, що пьють безлактозне єблачино, всі кафешки Подола касу не піднімуть. Платоспроможний покупець, внєзапно, голосує колесами)
Бізнес, торгівля піде туди, де буде платоспроможність і зручність. А це не факт, що буде на території міста. І дуже сумніваюсь, що у сучасної міської влади є відповіді на нові виклики.



Так может это правильно? Если у города инфраструктуры (метро, дорог, ливневки, школ и садиков) на 1 миллион жителей, а живут 4, зачем эти страдания?

Змінено Ingenieur (22:27 09/11/2025)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
старый писатель *
Сообщения: 856
С нами с 31.08.2012

Re: Наземні переходи. [Re: Ingenieur]
      9 ноября 2025 в 22:39 Гілками

Не знаю, можливо й так.
Але фарш назад прокрутити навряд чи получиться.
Чи зробимо по-бахматовськи. Заборонимо парковку людей у містіЗробимо інтервал в метро 1 годину, звузимо діаметр каналізаційних колекторів (з дорогами це працює - урбаністи не дадуть збрехати), ну і всілякі пріорітети для лгбт - щоби менше плодилися містяни.

Змінено c-cam (22:40 09/11/2025)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P **
42 года (25 лет за рулем), Киев
Сообщения: 10365
С нами с 08.08.2008

Re: Наземні переходи. [Re: Ingenieur]
      10 ноября 2025 в 11:34 Гілками

а що з Сагайдачного не так?
мені здалось, що навпаки - все гарно вийшло.
особисто не відчуваю незручностей при бажанні відвідати заклад там.
якщо у рестораторів є проблеми, то не в тому, що клієнт не може дійти.
скоріш за все, орендавці трохи більше заробити захотіли.

PS. (до всіх, хто себе впізнає) перестаньте обзивати людей негарними словами. не робить вам честі.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Супер писатель! **
Киев
Сообщения: 3165
С нами с 26.07.2008

Re: Наземні переходи. [Re: DimonDSV]
      10 ноября 2025 в 12:49 Гілками

Теж не розумію такого скиглення на обставини та гарчання на оточуючих. От мені ніхто і нічого не заважає користуватися існуючою траспортною мережею і будь-яким альтерантивним засобом пересування. І зважаючи, що кейс не мінявся купу років, то не було великої різниці що на початку, як не було взагалі ніяких умов, чи зараз як з'явилося трохи відповідної інфраструктури. Робиться і добре, щиро вдячний, безвідносно мотивів та персоналій, головне що у вірному напрямку. До повної зміни свідомості далеченько, але підгрунтя вже закладено і ЗРАЗКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ сподіваюсь теж колись будуть.

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P **
42 года (25 лет за рулем), Киев
Сообщения: 10365
С нами с 08.08.2008

Re: Наземні переходи. [Re: SARS]
      10 ноября 2025 в 13:24 Гілками

SARS 10.11.2025 12:49 пишет:

підгрунтя вже закладено і ЗРАЗКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ сподіваюсь теж колись будуть.




бачив які міжміські велодоріжки в тих ваших Нідерландах. я б теж там їздив)) головне - не вздовж магістралі, а в дуже мальовничих місцях.

добре що у нас дозволили велосипедом по полосам громадського транспорту.


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Z@B
V.I.P *
32 года за рулем, Киев
Сообщения: 15459
С нами с 09.02.2013

Re: Наземні переходи. [Re: DimonDSV]
      10 ноября 2025 в 14:38 Гілками

DimonDSV 10.11.2025 13:24 пишет:



добре що у нас дозволили велосипедом по полосам громадського транспорту.




але погано, що 9 з 10 при цьому не цураються пхатись в лівіші смуги або тротуаром та пешиходними переходами...


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
V.I.P **
42 года (25 лет за рулем), Киев
Сообщения: 10365
С нами с 08.08.2008

Re: Наземні переходи. [Re: Z@B]
      10 ноября 2025 в 15:01 Гілками

Z@B 10.11.2025 14:38 пишет:

DimonDSV 10.11.2025 13:24 пишет:



добре що у нас дозволили велосипедом по полосам громадського транспорту.




але погано, що 9 з 10 при цьому не цураються пхатись в лівіші смуги або тротуаром та пешиходними переходами...




так їм дорогами можна. як їм ліворуч повернути?)) самі досвідчені переходять по переходу.
за тротуари - засуджую.

PS. а ви бачили цих кур'єрів домінос? ото монстри.

Змінено DimonDSV (15:02 10/11/2025)


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Z@B
V.I.P *
32 года за рулем, Киев
Сообщения: 15459
С нами с 09.02.2013

Re: Наземні переходи. [Re: DimonDSV]
      10 ноября 2025 в 15:09 Гілками

DimonDSV 10.11.2025 15:01 пишет:

Z@B 10.11.2025 14:38 пишет:

DimonDSV 10.11.2025 13:24 пишет:



добре що у нас дозволили велосипедом по полосам громадського транспорту.




але погано, що 9 з 10 при цьому не цураються пхатись в лівіші смуги або тротуаром та пешиходними переходами...




так їм дорогами можна. як їм ліворуч повернути?)) самі досвідчені переходять по переходу.
за тротуари - засуджую.

PS. а ви бачили цих кур'єрів домінос? ото монстри.



Їм повертати ліворуч можна тільки якщо дорога з однією смугою в одному напрямку))) чи не так?


Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
СуперСтар **
45 лет (10 лет за рулем), Буча <-> Київ
Сообщения: 5907
С нами с 26.02.2016

Re: Наземні переходи. [Re: LeonBuhgalter]
      11 ноября 2025 в 10:49 Гілками

А мені здається що урбанята-комунята в цій історіі принципово вчепилися і гавкають з усіх дірок, як це часто буває у підлітків з фарбованим волоссям. В реалі воно їм пофігу.

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
опытный писатель **
42 года (23 года за рулем), Frankfurt
Сообщения: 1276
С нами с 26.04.2014

Re: Наземні переходи. [Re: opexkiev]
      11 ноября 2025 в 18:16 Гілками

У вас очень интересное представление об урбанизме.

Роздрукувати   Нагадати!   Сповістити модератора   Відправити по E-mail
Autoua.netФорумПроблеми на дорогах
Додаткова інформація
0 користувачів і 51 що побажали залишитися невідомими читають цей форум.

Модератор:  AlMat, LordAmid, Yorc, moderator, Alexandr 

Роздрукувати всю тему

Права
      Ви не можете створювати нові теми
      Ви не можете відповідати на повідомлення
      HTML дозволений
      UBBCode дозволений

Рейтинг:
Переглядів теми: 1597

Оціните цю тему

Перейти в

Правила конференції | Календар | FAQ | Карта розділу | Мобільна версія